Nah, kicsit megtapostam az M0-áson. Tökjó. Azért nem kicsi a külömbség.
Stabilabbnak érzem az úton mint az E10-es Corollát (asszony is).
Érdekesek a váltó áttételei... szimpatikusabb szintén. De egyébként a Corolla váltója kezelésileg sokkal precízebb. Látszik, hogy ez nem japán...
Az 1,6-os motor is kellemesebb tempót ad. Nagyon szeret gyorsulni a gép - elég ha csak finoman hozzáérek, és már szárnyal is. Szél zaj kissebb, mint a Corollánál. Motorhang is - kb lineárisan (szubjektíven megítélve) hangosodik a sebességgel.
A műszerfal so-so... dupla ennyi idős Corollám szebb és jobb anyagból készült. Itt ott rezeg-bezeg-düzzög, dehát melyik nem, már ebben a korban?
Az ülésben elfáradtam... más. A bal lábfejem is - igen magasan vannak a pedálok. A térdem körül is vacila volt már egy idő után. De nem hiszem, hogy pánikolnom kéne, emléxem, anno, amikor a Corollát vettük, hasonló érzéseim voltak az első hetekben. Megszokás kérdése. (1m92cm)
Nem látom a kocsi orrát. Ezért az elejét elég nehezen érzem ha centizni kell az elejével. Bezzeg a háta - na, ott viszont minden sokkal világosabb, tolatásos centizésnél.
Térileg - na egész más. Ilyet akarok - mindigis ilyenre vágytam. Szép nagy, tágas belül. Csomi is kielégítő méretű, hátsó ülés előre-hátra tolható, mint az első ülések. Wow. A PNA-m érdekes módon antenna nélkül vette a TMC jeleket. Bezzeg a Corollában ezt nem akarta.
A hangszórók totálfos - a Corollában is cseréltem őket.
Valami tipp, mit nézzek még meg, így laikus szemmel?
Most éjjelre bent alszik, holnap éjjelre kint marad.