Viszzatérve egy kicsit a hibakódók törlésére. A japán gépe többségében, (fõleg amelyek nem BOSCH rendszerrel vannak felszerelve) akkusaru levétele után a hibakódók törlödnek. Persze ha a hiba nem szûnt meg, akkor a hibakód is visszajön. Toyotánál vannak azonnali 15-percer 30 és 1 órás áramtalanítós hibakód nullázások. Én úgy gondolom emiatt senki ne vigye szervízbe a gépet. A hibakódot ki lehet olvasni. Suprán a computeren 2db kis led kivillogja a hibát, a kódtáblázatot meg netrõl is le elehet tölteni. Ha nincs led, akkor típustól függõen a diagnose csatlakozó megfelelõ lábait kell összeérinteni, aztán a chech engine lámpa ezt kivillogja. A szervíz is ezt csinálja, csak a diagnosztikai computer tudja a kódokat fejbõl.
A diagnosztikai egységgel meg nyugottan lehet turkálni, itt nem ronthatunk el semmit, mert az információk az epromba bele vannak égetve, szemben az európai típusokkal. Ezért lehet õket felülírni, no meg elcseszni.