Az esély persze hogy nagyobb, mint ahogyan svindlerből is több van. Én németből akartam kocsit hozni, de amíg forintért kell eurót venni, addig gáz most van. Amikor még 220-240 körül volt, addig nagyobb vadászat nélkül is (úgy hogy megérje) lehetett találni normális állapotú kocsit és hoztunk is be. Volt közte nem egy spanyolból és társaiból behozott, ottani bérautó, amelyek már 20-30000 km alatt kitermelték az árukat, de jellemzően azok sem voltak ennek ellenére olyan nyomott áruak. Ezek is "német" kocsik voltak, német tulajtól. Ott sem adják olcsón (nem is okvetlen adják el) a pöpec kocsikat, pedig jó lenne. Az is külön definiálva van, hogy mit is jelent az 'unfallfrei'.
Mi kb. 2 hónapig vadásztunk kocsira (nem csak erre márkára, típusra), remélem bejött a választásunk (első tulaj, teljes szervízmúlt, tipp-topp kívül, belül, még a gumit is a Toyotánál vették hozzá ).
A második bekezdésre: Tisztában vagy vele, mennyire fehér holló egy ilyen autó Mo.-n?
Nem arról van szó, hogy nem létezik, csak nagyon-nagyon ritka.
Nézd, a egy német átlagember mentalitása úgy néz ki, hogy - egy átlag magyaréhoz képest - nem vág bele a szerviz költség (sima olajcsere, karbantartások, átvizsgálások) annyira a pénztárcájába, ergo, jóval nagyobb az esély, hogy megcsináltatja az évek során, mint egy hazai tulaj. Jóval nagyobb merítésben jóval több a JÓ állapotú autó is, és igaz lehet ez a romokra is. Meg kell nézni ott is, hogy honnan vesz az ember kocsit. Ezt sztem senki nem vitatta el, de általánosságban elmondható, hogy odakint egy 100.000km-t futott autó jobb állapotú, mint egy hazai 100.000km-t futott.
Az, hogy a jó autóknak kint is megvan az ára, szintén nem meglepő, és senki sem mondta ennek az ellenkezőjét. Speciel én hajlandó lennék 2-300.000Ft-tal is többet kiadni egy jobb állapotú autóért és, ha ennek ára az, hogy ki kell menjek No.-ba, kimennék.
Ekkor sem egyetlen autóért utaznék, hanem lenne lebeszélve még legalább 2-3db a környéken, mondjuk, úgy 80-100km-es körben.