Csufás vezetési stílusa lehet, hogy teljesen átlagos, értem ezalatt, hogy se nem hipermiller, se nem padlógáz-satufék típus, ellenben, az extrém adatai
extrém körülmények között jöttek ki. Nem a stílusa, hanem
a körülményei miatt. Neki AZ jelenti az átlagot, míg másnak a saját körülményei között mértek. Emiatt nincs értelme vitatkozni ezen.
Extrém körülmény: Brüsszel full dugó, vagy tetőbox-szal és agyig pakolt autóval, családdal, autópályán 160 tempomattal. - Ezek nem hétköznapi körülmények, így kijöhetnek neki kiugróan magas fogyasztási adatok. De ettől még nem jelenthető ki az, hogy az Ő felhasználási körülményei hitelesebb ÁTLAGOT adnak, mint bárki másé. Neki annyi, másnak más.
Ahogy oldpiet mondta, a Spritmonitor kiindulásnak jó, de a vezetési körülmények közötti különbségeket nem mutatja (lásd: autópályán lehet 110-zel is menni, meg 180-nal is).
Az az átverés, ha valaki nem írja le a fogyasztási adataihoz tartozó körülményeket, csak az értéket. Én a spriten is mindig rögzítem az átlagsebességet és az utazó sebességet is, valamint a város-országút közelítő arányát. Huszon-harminc tankolás után nekem 6,8 az átlagom az Avensisszel. Aki ennek valódiságát, életszerűségét vitatja, az nem érti a Spritmonitor lényegét.
Minden embernek eltérő a felhasználási körülménye, emiatt lehetnek eltérőek az értékeik is. Én nem vitatom, hogy a sprit alapján 7,9 pl. az én autómhoz hasonló autók átlaga, de nekem 1 literrel kevesebb, mert jobbak a körülményeim. De EZ ugyanúgy átlagfogyasztás, egész tank mennyiségenként mérve, számolva.