A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
A tárcsákat csere előtt csak ellenőrizni kell, egyáltalán nem kötelező a csere, csak ha arra ok is van! Fékbetétre meg a jobban hozzáértők írnak majd (amúgy a tárcsa darabja 20 ezer körül van).
Idézetet írta: kleingy - 2009.07.12 21:01:37A tárcsákat csere előtt csak ellenőrizni kell, egyáltalán nem kötelező a csere, csak ha arra ok is van! Fékbetétre meg a jobban hozzáértők írnak majd (amúgy a tárcsa darabja 20 ezer körül van). Így van, ha vállas, vagy hullámos, a gyári vastagságon belül elég a felszabályozás. Betétcsere gondolom olcsóbból kijön, ha már túl vékonyak és cserére szorulnak (vagy ha beégtek és túl kemények már).
Márkaszervízben ajánlották áprilisban a cserét, akkor azt mondták hogy kb. 5000 kilométer van benne és tárcsa/betét csere de nekik könnyű nem ők fizetik Mostmár időnként nyüszög a kopásjelző, a féktárcsát néztem, van egy kis válla én sem bánnám ha nem kéne csak a betéteket cserélni... Asszem keresek vmi jó szerelőt és megmutatom neki...
Elsősorban nem azért bírt ki a gyári annyit amennyit mert gyári "űrtechnika". Azokban az időkben még azbesztes, keményebb betétek voltak. Az újabbak, környezetbarát, azbesztmentes fékbetétek. Ezért kopnak gyorsabban, és nem azért mert gyári vagy utángyártott.
Mi tudjuk Laci, hogy te egy különleges eset vagy!!!!!
Gondolom a többség az 1.33-as motort preferálná, de milyen az 1.0-ás, ha nem akarok bizonyítani, előzgetni, gyorshajtani, csak haladni? Autópályán 130-cal, klímával, 5-sebességes váltóval kínlódik, erőlködik és zavaróan zajos vagy nem?
Idézetet írta: dert - 2009.07.11 15:56:42Elsősorban nem azért bírt ki a gyári annyit amennyit mert gyári "űrtechnika". Azokban az időkben még azbesztes, keményebb betétek voltak. Az újabbak, környezetbarát, azbesztmentes fékbetétek. Ezért kopnak gyorsabban, és nem azért mert gyári vagy utángyártott.azokban az időkben???akkor a 2004-es évjáratú yaris még "azokbanazidőkben"? öcsém autójában 110.000km után még mindig gyári a betét/tárcsa, és ennek a túlnyomó részét pesten/budán használva. ja, igen, hozzáteszem,h átlagos használat mellett kb 6,5literes átlagfogyasztással(nem tötyilötyi óvatoskodással.)ja, és még valami...ez nem japán, hanem francia.én yarisomban 144.000km van. az is még a gyári betét/tárcsa....bár lehet,h ez már öreg...2003 a gyártási éve
Nekem 1.0 van, es autopalyan nagyon hianyzik az a 6. sebesseg...