Csak, h gyűljön a tapasztalat:
Mi 2013-ban vettük a 1.8 VVTi CoV-ot:
- 2005/12 havi, de 2006/4 hóban lett Karcagon üzembe helyezve,
- 99000 Km-el hoztuk el,
- előző gazda hátsó féket cserélt rajta, tárcsa és fékpofa, fékbetétek, valamint az önindítót felfújtatta, mert valami szétment benne, bal hátsó ajtó fényeztette, mert a spár parkolóban meghúzták,
Amióta nálunk van:
- 124000 km-nél járunk,
- első féktárcsák és betétek cserélve,
- hosszbordás szíj görgővel cserélve,
- első szélvédő repedt volt mikor megvettük, ezt is cseréltettem,
- aksi megadta magát, kapott egy Vartát,
- első teleszkópok cserélve, mert a jobb oldali lement 50%-ra, míg a bal oldali 80%- volt, olaj szivárgás látszott rajta,
- a vezető ülés ülőlapjának ajtó felőli részét szétnyírta a vas tartó szerkezet. A kárpitos mondta, h nem a legjobb tervezés amit valaha látott, mint egy kés úgy vágja a hossz tartó a szivacsot. Ezt is javíttattam.
- a jobb ajtó kárpitja gondolt egyet és teljesen, viszonylag rövid idő alatt teljesen elengedte magát. A többi ajtón jó, még most is. Azt az egyet meg visszaragasztattam.
- Váltóban cseréltünk olajat, mert a szervizkönyvből nem derült ki, hogy 60eKm cserélték e.
- A gyári fejegység végfokos lett, így volt indokom, hogy egy kihangosítós 1 din + beépítőkeretesre cseréljem.
- Téli és nyári gumit kellett már cserélni, mind a kettő két szezonnal ezelőtti.
Kb. ennyi. Összességében nagyon szeretjük, mert három gyerek mellett is elférünk kényelmesen. A három év alatt azért összeszedtünk egy pár kisebb, nagyítóval kereshető szépséghibát, de még mindig azt kell, hogy mondjam, h egy szép darab