nem látok rajta rohadásokat bár direkt úgy van fényképezve hogy a küszöb nem látszik..
nem értem ilyen öreg kocsikat miért gázositanak el..
soha nem jön vissza.
nem lenne kocsim 100 korül megvenném , bár már e10 vagy carina e kombit vennék.
Az első sárvédő-ívek rohadása már a képeken is látszik.
Megindultak már eléggé az ajtók aljai, és főleg sarkai is.
Szélvédő körül nem volt rozsdás; ötödik ajtó meglepően jó volt, szinte rozsdamentes. Még a gyári XL 12V felirat is rajta volt
Pozitívum, hogy szépen vonalban volt rajta minden - szerintem nem volt törött, régebben sem. Egyáltalán nem. Vagy valamikor nagyon régen; és full szakszerűen javították. Ablakok, szélvédőt kivéve, gyári eredetiek. Bal fényszóró is. A jobbos utángyártott volt, de jó régen lehetett cserélve.
Viszont lehajolva, alánézve már voltak disznóságok, főleg a jobb oldalon. Ott nagyon erősen meg volt indulva a küszöb hátsó vége; és, mondom, szét volt rohadva a jobb hátsó biztonsági öv rögzítési pontja a sárvédő-dobban. Látható volt kivülről a biztonsági öv, azon lógott az egész, helyéről kiszakadt fémdarab, körülötte meg egy nagy lyuk
!
A bal oldala nem volt olyan vészes; de biztos, hogy felemelve, vagy aknán, előkerültek volna még különféle ocsmányságok odalenn.
A gázosítás jópár éves lehetett; a Pécsi Gázautó Szervíz matricája jócskán ki volt már fakulva a szélvédő alsó sarkában.
100-ért tutira nem adná oda a nepper. Gondolom, 200 körül szeretne érte kapni, legalább.