Én nagyon a fordítottján vagyok. Ha veszek autót, próbálok találni - és ebben nagyon kitartó tudok lenni, így előbb-utóbb megtalálom - egy viszonylag fiatal, jó állapotút. Ennek az ára az újkori fele-kétharmada, és az értékvesztése már elég kicsi. Innentől meg addig használjuk, amíg nem kell pénzben sokat rákölteni, ameddig a legkevésbé ráfizetéses. Az Avensist pl. el kellett adni, mert egyrészt nem három kisgyerekes családnak való autó, másrészt, kezdtem elveszteni benne a bizodalmamat. Kicsivel kétmillió alatt ment el, arra még nem kelle sokat rátenni, hogy egy 3,5 éves COV legyen belőle. A Corsa akkor kezdett rozsdásodni, meg hiába cseréltettem ki a fél autót, mindig volt valamije. Elég volt. A COV-nak eddig semmi baja nem volt, most már 10 éves, és 240.000 van benne. Ha hinni lehet a híreknek, akkor esetleg féltengelytörésre lehet számítani, másra nem, mindenesetre még két évig van rá assistance, ha bármi történik. de amúgy ezzel az éves 8-9000-es futásteljesítménnyel még 10 év biztos benne van, és jelen állapotában nagyon sokkal többet ér nekünk, mint a(z egyébként nem rossz) piaci ára. A Yarisba jobban szalad a km, de ott meg van mit bepótolni szerencsére, így is 7 évesen még csak 61000 van benne.
Egy szó, mint száz, ezzel a szemlélettel a Skoda nem az elsők közt van nálam a listán. A múltkoriban láttam közelről egy Kodaq-ot, valami 13M volt az ára. Hát aki ennyit ad egy Skodáért, az megérdemli...