Én nem értem meg az embereket, mindenkinek úgy kellene közlekednie, hogy ne akadályozza a forgalmat, de veszélyhelyzetet se teremtsen. Lehet amúgy utálni az általánosításért, de a suzukisok egyszerűen nem tudnak közlekedni, tisztelet a kivételnek.
A jellemző kategóriák:
1, Fiatal hülyegyerek, össze-vissza cikázik, pofátlan, nem bír magával-->közepesen veszélyes
2, Fiatal "szegény" házaspár, ezek inkább csak bénáznak, de nem aggresszívak, csak bénák. Különösen a fiatal gyerekes nők, akik 70-nel mennek a 90 helyett-->alacsonyabb veszély
3, 55-60+ -os fater, aki a Wartburgból átül a miautónkba és nem néz, nem lát, nem megy, le van lassulva...-->extremely dangerous
Múltkor is a 3. kategória kinyírt majdnem. Megyek Fehérvárról Siófok fele, Lepsényt elhagyva gyorsítok. Mentem lakott területen kívül kb 100-zal. Megyek, beérek egy olyan szakaszra, ahol bal oldalt járdaszigetszerű ösvényszerű vmi, jobbról az M7 lehajtósávja, ami a 70-esre csatlakozik. Megyek szóval olyan 100-zal, látom, hogy a lehajtón ott jobbról a régi stift, ami áll a stop táblánál. Gondoltam no problem, elmegyek, azt kikanyarodik majd az ellenkező sávban.
De nem így történt! Mielőtt oda értem hozzá, azelőtt olyan 30m-rel elkezdett gyökketővel kikanyarodni előttem. Én besz.rtam, satufék hirtelen. Majd csak nem kanyarodik a nyugdíjas fater, szinte állt ott. Majd mielőtt majdnem belemenem oldalról 70-nel, a jobb oldalt levő árok és közötte elmentem, minkét oldalon volt vagy 10 cm. Majdnem elvittem a hátulját. A kocsi segge csúszott, még jó, hogy meg tudtam fogni rendesen.
Majd az öreg f.sz lazá megy tovább, rá sem jött, hogy ha mondjuk 100 helyett 120-szal mentem volna, akkor azonnal megmurdál ott helybe. Meg ha nem tudok vezetni és nem kapom el a kormányt a csatt előtt, akkor is. Ez a legdurvább. Rá sem jön, hogy mekkora f.sz!
Ennek az lett az eredménye, hogy az új Goodyear Hydragrip gumimnak (jobb első) leszakadt kettő 2 cm2-es barázdája, tehát kinyírta a csúszás egy kissé a gumimat. És nekem lett károm az ő baromsága miatt. Erre nem lehet gombot varrni! Persze lehet itt beszélni sok mindenről, hogy miért csúszott a kerék, miért nem tartottam a kerekeket csúszáshatáron... De ha az embereben ott van a halálfélelem, akkor nem működik a józan ész teljesen.
Egy szónak is száz a vége, nekem lett sz.r a gumim, én ő úszta meg 0 kárral az action-t.
Amúgy mostanában a szamarásoknak is van egy ki kamikaze hajlama. Szeretnek kikanyarodni eléd 20-szal, mikor mész 100-zal. És uána mennek 40-nel.
Mellesleg olyan szamarát már régen láttam, aminek a világító rendszere normálisan működne. A lámpáik sosem égnek rendesen, mert már sz.r, de nem csinálják meg, mert jóvanazúgyis.
A suzukisról még annyit, hogy lakott területen kívül nappal nem szeretnek világítani, de mondjuk ez más márkáknál is megfigyelhető. És hibá villogsz neki, nem reagál.
Csak mondjuk akkor vagy mindenki világítson vagy senki, mert eléggé gáz, hogy arra számítasz, hogy világít mindenki és előzésnél jön szembe egy kivilágítatlan autó.