Visszaérkeztünk a kiinduláshoz.
Talán hihetetlen, de értem azt, hogy amit használunk, az elhasználódik, elhasználódhat.
A problémám továbbra is a következő:
Adott egy álláspont:
music: Ha sokat állunk a féken, pl. városban, lámpánál, akkor hamarabb elhasználódik, mintha kéziféket használnánk.
Adott egy kérdés:
Misi: Ok, mennyivel hamarabb, milyen többlet költséget okoz mondjuk 100 ezer km-re vetítve?
music: Nem lehet tudni.
Misi: Ok, akkor szerintem ez nem lehet nagy gond, hiszen ha az lenne, pontosan tudnánk, mert gyakori lenne. Mint pl. tudjuk, hogyha állandóan füstölő kerekekkel indulunk, akkor hamarabb kell gumit cserélni.
Ergo, nem érdemes nem állni rajta ezen ok miatt.
Elhangzott még, hogy nem 100 ezer km múlva lesz baja, hanem 2-300 ezer múlva.
Ok, akkor:
1., Vajon ennyi idő múlva egy nem fékenállósnak is kéne e cserélni a fék alkatrészeket?
2., Hány ember használja az autóját ennyi ideig? (nem céges jelleggel)
Kezüket csókolom.