Akkor összefoglalnám röviden:
1., Az esetek 90%-ban behúzom a kéziféket lámpánál. Sok százezer km óta.
2., Az eddigieket nem azért írtam, mert úgy gondoltam, olyasmire akar music, majd Te rávenni, amit nem akarok csinálni, hanem azért mert véleményem szerint azzal, hogy nem állunk a féken lámpánál, egyébvárakozásnál, jelentéktelen összeget spórolunk. És ez sincs bizonyítva. Ahogy már írtam, szerencsésebb hivatkozás, a mögöttünk álló szeme világának kímélése...
Palaczk, nem mondtam, hogy szerinted a fékfolyadékkal lenne gond. music mondta, amit Te cáfoltál. Erre írtam. Fogalmam sincs, hogy a fékfolyadéknak jó e, ha 4 után ki van cserélve vagy nincs. Nem is érdekel. De ha 4 évente úgy is ki kell cserélni (erről miért nem tud a szerelő), akkor miért óvjuk a nemfékenállással? Ugyanez igaz lehet az egyéb amúgy is cserélendő alkatrész óvásával is. (Most jön majd az, hogy nem mindegy, hogy mennyi időnként kell cserélni....)
Az egészbe azért kezdtem bele, mert az Avensis topicban music nagyon kategorikusan kijelentette, hogy nagyon sokba kerül a sok fékhasználat. Ezt én nem láttam igazoltnak.
Most sem látom.
Részemről ezzel a dolognak vége.
"Néhány ember, ha szembesül a tényekkel, folyton azt kérdezgeti: miért. Néhányan, ha álmodnak valamiről, ami sosem volt, folyton ezt kérdezgetik: miért nem.
Néhány embernek azonban dolgoznia kell, és nem érnek rá hülyeségeket kérdezgetni."
- George Carlin