Értem.
Ez a kisbusz amúgy hogy jött a képbe? Szállítasz népeket vagy mi? Nem volt elég az Ave?
Akkor volt az Avensis - megint - egy be nem tervezett szervizlátogatáson (akkor éppen az ABS szenzor - állandóan égett a műszerfalon miatta az ABS, VSC, TRC Off - és szintén az egyik Airmix volt a ludas).
És majd 3 hét volt, mire megjött a gyári alkatrész, és kellett az autó.
Volt már, hogy 3-4 napra béreltem autót ilyenkor, de a végén az üzemanyaggal, pályamatricával az is szép összeg volt.
És akkor poénból böngésztem a HAHU-t, beraktam 500e Ft-ra a szűkítést, benzines + Aut váltós kocsira, és a sok használhatatlan roncs között ott volt ez a kisbusz. 6 db karfás bőrülés, elsők fűtöttek, 180 fokban megfordulnak és elektromosan állíthatóak, hatalmas nyitható panoráma tető, elől külön napfénytető, rolók, még a leghátsó ablakok is elektromos mozgatásúak, alufelni, faberakás, asztalkák az üléstámlákon (csupa olyan kényelmi dolog, amiről a konkurens Previa álmodni sem mert), és ugye ami még mellette szólt, hogy dupla tolóajtós, azaz nem az a szűk helyen a másiknak nekivágós (más kérdés, hogy a többi autós rányitja így is, hogy rohadnának meg), stb, stb... szóval gondoltam mivel itt volt Pesten, hát megnéztem. Mindig is szerettem ezeket a dobozokat, Previát is néztem, de ugye azok 2-3x árért cserébe messze nem nyújtanak olyan kényelmet - és egyelőre a Citroen megbízhatósággal sincs gond.
Tetszett még a Renault Grand Espace is, csak annak hagyományos hátsó ajtajai vannak.
És a próbakör is rendben volt, pár apróság nem volt ok benne (a fordulatszámmérő nem mutatott semmit, de már orvosolva lett), és ugyanúgy többször kellett furgont bérelnem 1-1 terjedelmesebb, hosszabb, magasabb tárgy szállításakor - nos ebben kedvemre variálhatom az ülésszámot és még az elhelyezkedésüket ki, kiszedni egy szempillantás 1 embernek is őket (bár azért 15-20 kg-t nyom 1-1 ülés), szóval már vittem vele ezt-azt is furgon bérlése nélkül.
A magasabb üléspozíció, és maguk a kényelmes karfás ülések, és hogy bármerre taperolod a műszerfalat, ebben puha műanyagok és plüss kárpitozás van még az ajtópanelen is (van neki furgon testvére, de ebben azért odafigyeltek a személyautós változatra, nem úgy, mint pl egy Ford Transitban, ahol ugyan az a puritánság fogad), és tényleg olyan - persze felesleges kütyük - , amiről még az Avensis sem álmodhatott, nemhogy egy akkori Carina...
És ugye ennek a Citroen kisbusznak a második generációja már egy hatalmas előrelépés volt, Xenonnal, elektromos oldalajtókkal és csomagtér ajtóval, Navigációval, 6-os Aut váltóval, miegymással, de az már egy másik történet, és főleg OFF itt.