A Corolla TS és az IS200 egészen más világ. Papíron bő 40 lóerő és pár kiló, érzetre egy világ választja el őket egymástól, egyedül a belméretek hasonlóak. Az IS egy számmal gyengébbnek érződik a TS-nél, még akkor is, ha a TS-t nem forgatod bele a vezérlésváltásba. A TS 6000 alatt is húz rendesen, míg az IS alul kifejezetten harmatosnak érződik. Igaz, az IS-nek sokkal jobb a futóműve (a ráncfelvarrás előtti Corollánál, ahhoz volt szerencsém), sportosabb az üléshelyzete, pontosabb a kormányzása és a világ legjobb kéziváltója van benne. Szóval egészen más a két autó.
Nekem mindkettő kéne, de mindkettő után lenne hiányérzetem: a TS-ból a pontos kormányzást, a semlegesebb kanyarvételt és a sportosabb üléshelyzetet, az IS-ből még 50 lóerőt hiányolnék.