No, beépült "A DÓM".
Tegnap, amikor elmentem kipróbálni/megvenni, amikor a kezembe kaptam, majdnem azt mondtam, hogy köszi, ezt inkább ki se próbálom. Iszonyatosan kínai hatást keltett, súlya se volt. A kidolgozása szép, de nem tűnik felső kategóriás cuccnak. Aztán végül ha már ott voltam, kipróbáltam. Hát kár lett volna otthagyni.
Igazából nincs egyértelmű különbség szerintem a h/k-hoz képest, de az ember azt érzi, hogy természetesebb, valósághűbb a hangja.
Beszerelésnél úgy bántam vele mint egy hímestojással, meg ne roppanjon a kezemben, még mindig a kínai érzés lebegett előttem. Aztán amikor a helyére akartam rakni, kicsit passzentosra sikerült a kivágás, és nem akart bebújni. Ekkor vettem észre, hogy a rácsot nyomom rajta, de nem horpad be, nem huppogott. Ez azért meggyőzött, hogy nem a leggagyibb anyagokat használták...
Amúgy a mágnese egy M4x10-es imbusz csavart se tart meg... A Predatorra meg nem lehetett felforrasztani a kábelt, mert kirántotta a kezemből a pákát...
A fene se érti ezt...
Mindegy, egyszer már bizonyította a hangját, illetve a legtöbb fórumon dicshimnuszokat zengnek róla, ez első szettem is így lesz teljes, tegyük hát be:
Legszebben talán a gitár, és a zongora hangját adja vissza. Gitárnál konkrétan látni véli az ember a húrt, ahogy peng...
Énekhangokban talán alul marad a h/k-al szemben, de összességében jobb a DT.
A színpad feljebb került egyértelműen, viszont nem tagolódik olyan szépen el. Ez leginkább a beépítés hibája szerintem, lévén a műszerfal-szélvédő találkozása felé néz.
Sajna ilyen hülye szögben áll az A oszlop kárpitja...
Állítgatni semmit nem kellett, minden alaphelyzetben van, így szól a legjobban. Talán ez jelent valamit.