Megnéztem őket. Ahogy látom elég jó teljesítményűek ezek és ami nekem nagyon szimpi, az a kicsi méretük.
Most nálam is belém bújt a kisördög, mert láttam egy Audison LRX4.300 -asat, (vagy egy SR 4-est) elég biztató áron. Teljesítményben nem sokkal múlj felül a Clarion APX -et, viszont minden másban eléggé. És méretben is ideálisabb lenne az ülés alá. Nem tom, elmegyek nyaralni, aztán ha hazajöttem meglátom mi legyen (már ha még meg lesz addig)
...arra azért figyelj oda, hogy az SRX az Audisonnál a belépő széria. Nem tudom, milyen, nem hallottam, de Te is inkább kösd be, mielőtt üzletet kötsz.
Ajj, egyébként nálam is ott kuncogott a vállamon a kisördög. Volt egy hirdető, aki a nála lévő Px600.2-t 300.4-re cserélte volna - szőrben.
Plusz volt a neten feltéve egy BPx500.1-es kicsi Crown, valami 35-ért. Csak azzal tudtam magam lebeszéli, hogy ennek is kéne vagy 10-12-ért tápkábel, de nem is ez volt a fő érv, hanem hogy nincs hova tennem. Pedig majd megevett a kíváncsiság, hogy milyen lehet a kétcsatornás
Ja ráadásul ugye az akksi se bírná a nyúzást. Most is az van, hogy felhangosítom (pedig ez erősebb, mint a gyári akku), és olyan fél perc után hallani, hogy az akku köszöni, de neki ebből elég: összeesnek a dinamikacsúcsok, puffogóssá válnak a dobütések. Szóval mielőtt bármi monoblokkba beleugranék, ezt azért orvosolni kellene.... de azért a csábítás óriási volt, még az is eszembe jutott, hogy nem használok szubot, csak meglegyen, de amíg nem hallom, hogy milyen az autó kiszigetelve, ilyen döntést nem merek hozni.