Hogy ilyen magasra engedted, és nem zavar. A 25-ös, 30-as szubok méretükből adódóan már nagyon nem optimálisan dolgoznak ilyen frekvencián. Itt már egész egyszerűen jobbnak kell lennie a mélyközépnek. Ha nem az, akkor ott baj van. Beépítési, beálítási nem tudom, de hogy ez így nem jó, az tuti.
Jó nagy marha vagyok, a szett 50 Hz-ig van leengedve, és 6 dB/oktáv meredekséggel vágom, tehát épp csak az elérhető legkisebb vágást alkalmazom. Hiába van benne csomó Dynamat, gondolom, a szigetelés/lyukzárás hiánya miatt így jobban szól, mintha ráengedném a teljes tartományt, pontosabb lett. Nem tudom, miért emlékeztem 80 Hz-re a szetten, lehet, hogy úgy is kipróbáltam, vagy nem tudom. Egyébként a szub tényleg 80Hz-ig megy fel. Teltebb lett a hangzása, nem érzem folyamatosan, hogy egy kis mély még kéne alá, csak egy kicsi.... Menet közben is szebben szól így, ami autó lévén nem egy utolsó szempont. Azért mertem megkockáztatni ezt a frekvencivágást, mert azt a tanácsot kaptam, hogy ezt a szubot nyugodtan felengedhetem a szokásosnál magasabbra, nem lesz vele gond.
Nem tudom, milyen lehet az erősítő csillapítási tényezője, a CEA2006 szabvány nem sokat árul el róla, illetve hát gondolom, az is csak egy olyan szám, amivel lehet dobálózni, meg nagyot mondani, valójában mégsem árul el semmit egy rendszer valódi képességeiről. Mindenesetre nem érzem, hogy kárára vált volna, sőt. Persze lehet, hogy már megint csak egy üveggyöngyöt nézek drágakőnek....