Annál jobban nem kell szétszedni az ajtót, mint amennyire neked sikerült.
Leszeded a műanyag burkolatot, ha van alatta porvédő fólia, akkor azt is, és ennyi. Van az ajtókban éppen elég rés ahhoz, hogy először a külső héj belső oldalát, majd utána a belső, ajtókárpitot hordó lemezt is le tudd szigetelni. Egy tapétavágó kés meg egy hőpisztoly (hajszárító) legyen kéznél, más nem kell. Elvileg még kellene egy henger is, amivel lesimítod a ragasztott lapot, de ezt kézzel is meg lehet tenni, szűkebb, egyenetlen felületen mi a tapétavágó tokjával csináltuk.
http://totalcar.hu/magazin/hifituning/zaj/ - a galériában van olyan kép, ahol a képaláírás arról szól, hogy ki kellett szedni az ablakemelő mechanikát, és látszik a fotón, hogy az ablaküveg helyén, felülről csúsztatják be a cuccot az ajtóba. A Corollánál nem kellett ilyet tenni, a würthös készletből egy komplett 55x25cm méretű lapot be lehetett tenni a meglévő nyílásokon az ajtó belsejébe. Arra figyelj, hogy mielőtt feltapasztod a lapokat, jó alaposan takarítsd le a felületet - meglepően poros tud lenni egy 7 éves autó ajtaja belülről, hiába a szigetelések. A tiéd nyilván tisztább lesz, de a takarítás elkerülhetetlen. Aztán csak óvatosan feltapasztod a sík felületre a lapot, nekiesel a hőpisztollyal azoknak a részeknek, amiket formázni kell (helyszűke esetén ezt az ajtón kívül is meg lehet tenni, de igyekezni kell, nehogy kihűljön az anyag, mire beteszed), és kész is.
Ja, a würthös által ajánlott árat majd írd be, meg én is rákérdezek cimboránál, mennyiért hozta, aztán ha úgy alakul, akkor lehet a kedvezőbbet választani.