Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:
[...]
Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!
Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.
Ua., mint a fék légtelenítésénél
. Csillagkulcsot javaslok, elég egy félfordulat vele, és könnyű megnyitni-visszazárni. Ha az első menetek után a pedál lent marad, az a levegősség jele, taposástól visszajön, vagy vissza kell feszíteni. Akkor jó, ha a taposás elején és a végén már nem érezni különbséget. Ha minden oké, akkor a kuplungnak könnyűnek kell lennie, határozott fogásponttal, anélkül, hogy beremegne vagy fulladozna.
Ügyelj, hogy a cső jól illeszkedjék, különben szépen képen töröl a folyadék!
Van
egyemberes verzió is
(Senkit ne zavarjon meg, a fenti videón: néhány márkánál a kuplung- és a fékfolyadék egy körön van!)