Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4337840 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14580 Dátum: 2013.07.25 20:29:34 »
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:

1.) tartályban a fékolajszintet folyamatosan ellenőrizni kell, nehogy elfogyjon a lé, mert akkor lehet kezdeni előröl!
2.) kuplungpedál pumpálás (kb. 5x padlóig és vissza) majd a végén padlón nyomva kell tartani, ekkor a pedálozós emberke szól, hogy lehet nyitni a légtelenítő csavart (pár fordulatot kell csak kitekerni, nehogy teljesen kivegyétek a csavart). Érdemes ráhúzni egy gumicsövet a csavar végére és egy tartályba engedni a kifolyó olajat, hogy ne spriccoljon szanaszét.
3.) A kinyomó szerkezet ilyenkor szépen összezárul, miközben az olaj távozik a légtelenítő csavaron keresztül, ha már nem jön több olaj, lehet bezárni a légtelenítő csavart. Ezután a csavarral játszó emberke szól a pedálozós emberkének, aki a pumpálás végétől eddig a pillanatig padlóig nyomta szüntelen a pedált, hogy lehet újra pumpálni. Ha ilyenkor először a pedál nehezen akar visszajönni a padlóról, lehet neki segíteni kézzel felhúzással.

Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!

Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.

Remélem tudtam segíteni. Kérek majd élménybeszámolót!
Ez nemcsak mosinak jött jól! Köszi! :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14581 Dátum: 2013.07.25 20:45:33 »
Érthető és szakszerű!  :yes:
Fery

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14582 Dátum: 2013.07.25 20:54:42 »
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:

1.) tartályban a fékolajszintet folyamatosan ellenőrizni kell, nehogy elfogyjon a lé, mert akkor lehet kezdeni előröl!
2.) kuplungpedál pumpálás (kb. 5x padlóig és vissza) majd a végén padlón nyomva kell tartani, ekkor a pedálozós emberke szól, hogy lehet nyitni a légtelenítő csavart (pár fordulatot kell csak kitekerni, nehogy teljesen kivegyétek a csavart). Érdemes ráhúzni egy gumicsövet a csavar végére és egy tartályba engedni a kifolyó olajat, hogy ne spriccoljon szanaszét.
3.) A kinyomó szerkezet ilyenkor szépen összezárul, miközben az olaj távozik a légtelenítő csavaron keresztül, ha már nem jön több olaj, lehet bezárni a légtelenítő csavart. Ezután a csavarral játszó emberke szól a pedálozós emberkének, aki a pumpálás végétől eddig a pillanatig padlóig nyomta szüntelen a pedált, hogy lehet újra pumpálni. Ha ilyenkor először a pedál nehezen akar visszajönni a padlóról, lehet neki segíteni kézzel felhúzással.

Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!

Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.

Remélem tudtam segíteni. Kérek majd élménybeszámolót!
Köszi! Nagyon profin leírtad, holnap megcsináljuk.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14583 Dátum: 2013.07.25 23:37:00 »
Valohohohóóóban?! (Ace Ventura után szabadon...) 3000Ft-ért mit is vártál? Én úgy vagyok vele, hogy jó, amíg jó, aztán veszek másikat... Egyelőre jó.  :yes:
Neked Sol-od van, gondolom bőr váltógombbal. Miért cserélted le? Ez olyan, amelyiknek fém a teteje? Mert akkor 3e-ért újrabőrözik.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14584 Dátum: 2013.07.26 06:35:57 »
Neked Sol-od van, gondolom bőr váltógombbal. Miért cserélted le? Ez olyan, amelyiknek fém a teteje? Mert akkor 3e-ért újrabőrözik.
Nem, ez eredetileg teljes terjedelmében bőr. Amire te gondolsz, az már a még fiatalabb gyártású német Style és utolsó darabos Sol-oknál volt.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

npistu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14585 Dátum: 2013.07.26 08:14:40 »
Sziasztok!

Nem régiben olvastam egy hozzászólást, amelyben Palaczk tetőcsomagtartót és box-ot keresett.
Választ nem találtam rá, de Én is hasonló cipőben járok. Szeretnék venni (vagy kölcsönözni, ha lehetséges valahol) Ave III-s kombira tetőcsomagtartót és tetőbox-ot.

Tudtok ajánlani olyan helyeket, ahol érdemes körül nézni?

Előre is köszönöm.

Üdv,
    István

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14586 Dátum: 2013.07.26 11:59:01 »
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:
[...]
Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!
Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.
::) Ua., mint a fék légtelenítésénél :yes:. Csillagkulcsot javaslok, elég egy félfordulat vele, és könnyű megnyitni-visszazárni. Ha az első menetek után a pedál lent marad, az a levegősség jele, taposástól visszajön, vagy vissza kell feszíteni. Akkor jó, ha a taposás elején és a végén már nem érezni különbséget. Ha minden oké, akkor a kuplungnak könnyűnek kell lennie, határozott fogásponttal, anélkül, hogy beremegne vagy fulladozna.
Ügyelj, hogy a cső jól illeszkedjék, különben szépen képen töröl a folyadék!

Van egyemberes verzió is :otlet:
(Senkit ne zavarjon meg, a fenti videón: néhány márkánál a kuplung- és a fékfolyadék egy körön van!)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14587 Dátum: 2013.07.26 16:56:52 »
::) Ua., mint a fék légtelenítésénél :yes:. Csillagkulcsot javaslok, elég egy félfordulat vele, és könnyű megnyitni-visszazárni. Ha az első menetek után a pedál lent marad, az a levegősség jele, taposástól visszajön, vagy vissza kell feszíteni. Akkor jó, ha a taposás elején és a végén már nem érezni különbséget. Ha minden oké, akkor a kuplungnak könnyűnek kell lennie, határozott fogásponttal, anélkül, hogy beremegne vagy fulladozna.
Ügyelj, hogy a cső jól illeszkedjék, különben szépen képen töröl a folyadék!

Van egyemberes verzió is :otlet:
(Senkit ne zavarjon meg, a fenti videón: néhány márkánál a kuplung- és a fékfolyadék egy körön van!)

Hehe, ez jó, én még alulról sohasem bugyogtattam!  :otlet:  :clap:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

marcedli

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 612
Honda FR-V 2.2 ctdi 2006
Kia Sportage 2018

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14590 Dátum: 2013.07.27 08:58:47 »
az elsőben kutyát szállítottak hátul?

Ua. erre gondoltam Én is első körben. Jó alku alap lehet. És a sebváltót is újra kell bőrözni.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14591 Dátum: 2013.07.27 09:09:36 »
Ua. erre gondoltam Én is első körben. Jó alku alap lehet. És a sebváltót is újra kell bőrözni.
Szerintem pont azért fotózta le, hogy ne legyen alku alap...csak az árat magyarázza.  De az tény, hogy ezek párezer forintos tételek, aki nem riad vissza, még jól is járhat.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14592 Dátum: 2013.07.27 09:11:01 »
Ua. erre gondoltam Én is első körben. Jó alku alap lehet. És a sebváltót is újra kell bőrözni.
Ezek egyike sem alku alap. Pitiáner dolog, ami bármelyik használtautó esetében fennállhat.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Picollo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re: Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14593 Dátum: 2013.07.27 11:35:34 »
Ezek egyike sem alku alap. Pitiáner dolog, ami bármelyik használtautó esetében fennállhat.


Így van! akinek nem tetszik vegyen újat azért használt mert nem új.... miért van ez a hülye mentalitás, hogy mindenért alkudunk mint a cigányok?!

Szörnyű...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14594 Dátum: 2013.07.27 11:44:52 »
Ua. erre gondoltam Én is első körben. Jó alku alap lehet. És a sebváltót is újra kell bőrözni.
Inkább elterelje a figyelmet komolyabb elhasználódásról, hibáról :D :hmmmm: