Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4391601 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14565 Dátum: 2013.07.25 09:46:45 »
Ezexerint nem fogalmaztam egyértelműen. Általánosságban értettem a lehetséges hibaokok felsorolását, de ha észreveszed, láthatod, hogy ugyanezen értelmű feltevésemet fogalmaztam meg először, és csupán kiegészítettem a fentiekkel. ;) :hug:
Bocsánat, én írtam rosszul, mert arra akartam utalni, hogy az első hozzászólásoddal értek egyet... ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10719
Avensis, mi más?:)
« Válasz #14566 Dátum: 2013.07.25 09:59:38 »
Csak a rendszám formája miatt mondja, szerintem...

Mondjuk ezt nem is értem, ki volt az az idióta, aki nem hagyományos méretű rendszámot adott ki erre az autóra...  :hmmmm: Lazán, kényelmesen elfér rajta, hiszen Európában kötelező az első rendszám.

Aki pedig picit is jártas az autózás világában, tudja, hogy az amerikai Toyotákat szinte kivétel nélkül helyben gyártják (kivételek egyedül talán a Lexusok), túl drága lenne a szállítás, illetve ott van a saját autómárkájukat és piacukat védendő, irreálisan magas kiszabott vám is a Japán autókra.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14567 Dátum: 2013.07.25 10:00:48 »
Újra nézettem a szakszervízben; agyonra nézegettük, mozgattuk, volt egy-kettő miniatűr, 1-2mm (nem elírás !mm! , nem cm) kavics, először meg is örültünk hogy az, de a köv. körözésnél kiderült hogy nem.... volt gondolkodás ezerrel; motortartó bakok, felni közép műanyag kupakja stb. Nem jöttek rá....DE amita eljöttem a szervízből nem csinálja, ott még a tesztkör alatt meg igen...?! Hihhetetlen! Aztán utána néztek hasonló Avensiseknek a TMHnál és kiderült volt már kettő is hasonló tünettel; azoknál mondjuk a bal oldali féltengely csere volt, néhány ezer kmnél, SŐT azóta az egyiknél 60e-nél mégegyszer cserélték.... Azóta már van erre megoldás, áttervezték és lehet hogy az enyémben már az újfajta van...de ezt még meg kell kérdezni... Huhhh na hát ez a sztori eddig, itt a videó aki tovább tippelne a rejtélyes hangra; https://app.box.com/avensiskatt

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14568 Dátum: 2013.07.25 12:08:58 »
Bocsánat, én írtam rosszul, mert arra akartam utalni, hogy az első hozzászólásoddal értek egyet... ;)

OFF:
bepi, te vettél ebay-ről TRD váltógombot?
Nekem is olyan jött, de míg a régi gomb simán rácsavarodik a helyére ezzel igencsak küzdeni kell, kb. félúton megszorul. Ezt vettem:
http://www.ebay.com/itm/160999826590?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Nagyjából megoldottam úgy, hogy a kis műanyag pöcköt ami a szoknyát tartja feljebb húztam, de egy kicsi hézag maradt sajnos.
Ez neked is ilyen?
Amúgy az egyik oldalt már a felragasztott TRD jelzés is leesett...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14569 Dátum: 2013.07.25 12:28:05 »
Helló, Atti!

Igen, teljesen hasonló az enyém is, csak fekete varrással. A menet valóban eltér a gyáritól. Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy vastag fúróval a váltógomb belsejét kifúrtam néhány mm-t, de vigyázni kell, hogy át ne lyukadjon. Ez pusztán érzésre megy...
Ezután, rápróbálva a váltókarra, még mindig feljebb volt, mint a gyári, az említett kis hézag a gyűrűnél megmaradt valamennyire. Döntöttem, kézi fűrésszel 4 menetnyit levágtam a váltóbotból. Így már tökéletesen passzentos minden, néhány mm eltéréssel azonos magasságban van az új váltógomb fogása, mint a gyári (egyébként nehezebb) gombé. Az enyémen a TRD jelzés azóta is fix, szerintem csak egy kis pillanatragasztó kell neki.  ;)

Nagyjából 10.000km-t használtuk eddig, semmilyen kopás, vagy használati nyom nem látszik rajta.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14570 Dátum: 2013.07.25 12:33:40 »
Helló, Atti!

Igen, teljesen hasonló az enyém is, csak fekete varrással. A menet valóban eltér a gyáritól. Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy vastag fúróval a váltógomb belsejét kifúrtam néhány mm-t, de vigyázni kell, hogy át ne lyukadjon. Ez pusztán érzésre megy...
Ezután, rápróbálva a váltókarra, még mindig feljebb volt, mint a gyári, az említett kis hézag a gyűrűnél megmaradt valamennyire. Döntöttem, kézi fűrésszel 4 menetnyit levágtam a váltóbotból. Így már tökéletesen passzentos minden, néhány mm eltéréssel azonos magasságban van az új váltógomb fogása, mint a gyári (egyébként nehezebb) gombé. Az enyémen a TRD jelzés azóta is fix, szerintem csak egy kis pillanatragasztó kell neki.  ;)

Nagyjából 10.000km-t használtuk eddig, semmilyen kopás, vagy használati nyom nem látszik rajta.

Ok, akkor nem egyedi a problémám :)
Én nem vágok le, inkább együtt élek vele, nem túl nagy a hézag.
A jelzést meg majd megoldja a Pattex :)
Köszi!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14571 Dátum: 2013.07.25 12:36:17 »
Ok, akkor nem egyedi a problémám :)
Én nem vágok le, inkább együtt élek vele, nem túl nagy a hézag.
A jelzést meg majd megoldja a Pattex :)
Köszi!
Szívesen. Te tudod, 4 menetnyi magasság kb fél cm-t jelent, erre simán visszamegy a gyári is úgy, hogy pont jó legyen. Nem akkora kókányolás, mint előtte én is gondoltam. Nem lesz tőle tyuning váltóbotod...  :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

ujjobbagya

  • Vendég
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14572 Dátum: 2013.07.25 12:38:58 »
Szívesen. Te tudod, 4 menetnyi magasság kb fél cm-t jelent, erre simán visszamegy a gyári is úgy, hogy pont jó legyen. Nem akkora kókányolás, mint előtte én is gondoltam. Nem lesz tőle tyuning váltóbotod...  :D

Nekem már így is tyuning, piros a varrás! :P

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14573 Dátum: 2013.07.25 12:49:46 »
Szívesen. Te tudod, 4 menetnyi magasság kb fél cm-t jelent, erre simán visszamegy a gyári is úgy, hogy pont jó legyen. Nem akkora kókányolás, mint előtte én is gondoltam. Nem lesz tőle tyuning váltóbotod...  :D
khm,ki is tanácsolta,h vágj le belöle?;))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14574 Dátum: 2013.07.25 12:51:15 »
khm,ki is tanácsolta,h vágj le belöle?;))
tetetetetetetetetetetetetetetetetetetetetete...  :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14575 Dátum: 2013.07.25 12:54:00 »
;)))))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14576 Dátum: 2013.07.25 13:01:18 »
Szerintem ez "TRD" váltógomb nem is annyira TRD, mint amennyire kínai koppintás. Az eredeti TRD eléggé másként nézki - és persze az ára sem ugyanez.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14577 Dátum: 2013.07.25 13:03:51 »
Szerintem ez "TRD" váltógomb nem is annyira TRD, mint amennyire kínai koppintás. Az eredeti TRD eléggé másként nézki - és persze az ára sem ugyanez.
Valohohohóóóban?! (Ace Ventura után szabadon...) 3000Ft-ért mit is vártál? Én úgy vagyok vele, hogy jó, amíg jó, aztán veszek másikat... Egyelőre jó.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14578 Dátum: 2013.07.25 19:21:43 »
Üdv!
Nálam is ez volt kuplungcsere után. Egy kis extra légtelenítés (munkahenger kinyomórúdját is ütközésig visszatolni) segített rajta.
Szerelő nyaral, megpróbálkoznék a légtelenítéssel, ha nem bonyolult a dolog. Munkahengert megtaláltam van rajta egy kis gumisapkás csavar én azt tippelem a légtelenítőcsavarnak. Mit és hogy is kéne csinálnom? Ha valaki csinált már ilyet jól jönne némi távoktatás!? 

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14579 Dátum: 2013.07.25 20:05:28 »
Szerelő nyaral, megpróbálkoznék a légtelenítéssel, ha nem bonyolult a dolog. Munkahengert megtaláltam van rajta egy kis gumisapkás csavar én azt tippelem a légtelenítőcsavarnak. Mit és hogy is kéne csinálnom? Ha valaki csinált már ilyet jól jönne némi távoktatás!?
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:

1.) tartályban a fékolajszintet folyamatosan ellenőrizni kell, nehogy elfogyjon a lé, mert akkor lehet kezdeni előröl!
2.) kuplungpedál pumpálás (kb. 5x padlóig és vissza) majd a végén padlón nyomva kell tartani, ekkor a pedálozós emberke szól, hogy lehet nyitni a légtelenítő csavart (pár fordulatot kell csak kitekerni, nehogy teljesen kivegyétek a csavart). Érdemes ráhúzni egy gumicsövet a csavar végére és egy tartályba engedni a kifolyó olajat, hogy ne spriccoljon szanaszét.
3.) A kinyomó szerkezet ilyenkor szépen összezárul, miközben az olaj távozik a légtelenítő csavaron keresztül, ha már nem jön több olaj, lehet bezárni a légtelenítő csavart. Ezután a csavarral játszó emberke szól a pedálozós emberkének, aki a pumpálás végétől eddig a pillanatig padlóig nyomta szüntelen a pedált, hogy lehet újra pumpálni. Ha ilyenkor először a pedál nehezen akar visszajönni a padlóról, lehet neki segíteni kézzel felhúzással.

Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!

Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.

Remélem tudtam segíteni. Kérek majd élménybeszámolót!


« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 20:07:06 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...