Szerelő nyaral, megpróbálkoznék a légtelenítéssel, ha nem bonyolult a dolog. Munkahengert megtaláltam van rajta egy kis gumisapkás csavar én azt tippelem a légtelenítőcsavarnak. Mit és hogy is kéne csinálnom? Ha valaki csinált már ilyet jól jönne némi távoktatás!?
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:
1.) tartályban a fékolajszintet folyamatosan ellenőrizni kell, nehogy elfogyjon a lé, mert akkor lehet kezdeni előröl!
2.) kuplungpedál pumpálás (kb. 5x padlóig és vissza) majd a végén padlón nyomva kell tartani, ekkor a pedálozós emberke szól, hogy lehet nyitni a légtelenítő csavart (pár fordulatot kell csak kitekerni, nehogy teljesen kivegyétek a csavart). Érdemes ráhúzni egy gumicsövet a csavar végére és egy tartályba engedni a kifolyó olajat, hogy ne spriccoljon szanaszét.
3.) A kinyomó szerkezet ilyenkor szépen összezárul, miközben az olaj távozik a légtelenítő csavaron keresztül, ha már nem jön több olaj, lehet bezárni a légtelenítő csavart. Ezután a csavarral játszó emberke szól a pedálozós emberkének, aki a pumpálás végétől eddig a pillanatig padlóig nyomta szüntelen a pedált, hogy lehet újra pumpálni. Ha ilyenkor először a pedál nehezen akar visszajönni a padlóról, lehet neki segíteni kézzel felhúzással.
Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!
Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.
Remélem tudtam segíteni. Kérek majd élménybeszámolót!