Sőt, az ABS-el, ESP-vel stb. felszereltben is ... Ezek a rendszerek is csak azokkal a tartalékokkal tudnak gazdálkodni, amik a gumikban vannak.
Én a Primerával utáltam meg az ABS-t, annyira hamar elkezdett kattogni, hogy szinte nulla volt a fékhatás.
Később derült ki számomra, hogy a gumi miatt lehett inkább, mint az érzékeny ABS miatt. Valószínűleg egy friss harmatos ugyanolyan tiípusú gumival tette volna üzemszerűen a dolgát.
Egy határesetben, csak a lélekjelenlétem és a rutinom mentett meg egy balesettől, hála az ABS-gumi kombónak.
Annó sokat beszélgettünk Palaczk Mesterrel erről.
A mostani SC-ben talán egy alkalommal szólalt meg az ABS, a jobb oldala a kocsinak murván volt, míg a másik aszfalton. Viszont minőségi és jó állapotúval krúzolok nem keveset. Az a véleményem alakult ki az évek során, hogy a gumin nem szabad spórolni, mindíg az adott kerethez képest a legjobbat kell megvenni, és itt a legjobb szóba minden körülményt beleértek.