Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 390255 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #705 Dátum: 2016.10.19 15:23:46 »
robi, csonakmotor
Megszolgált, az igaz, de nem ez indítja a motort, csak az elektronikát kelti éltre. 10,2V-tal nem is lehetne indítózni.
Azóta beszéltem 2 Toyota kereskedéssel és csak gyári van hozzá 99eFt-ért (mondták ezt alvázszámra keresve). Ezért keresek olsóbb lehetőséget. A baj az, hogy ez speciális akksi. Azon kívül, hogy AGM akksi, van rajta további két csatlakozó, az egyik elektromos és az akksi hőmérsekletét jelzi gondolom valami központi elektronika felé, a másik pedig valami gázelveztő csőnek van kiépítve.
A prius-szervizzel is beszélve szerintük az akksi egyértelműen kuka és pont volt bennt egy Camry, megnézte az akksit és azt mondta, hogy Lexusokban (GS) van ilyen, a Priusukban (és a hozzás hasonló hajtásláncúakban) nem ilyen van. De szerinte érdemes próbálkozni akksisoknál, mert nem lehetetlen taláni ilyet.
Nem tudom, mi történik, ha ezt a két funkciót kihagyva "sima" akksival pótolnám, így most óvatos vagyok.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Camry Hibrid
« Válasz #706 Dátum: 2016.10.19 15:38:04 »
A Banner-nek rakat AGM akksifajtája van: https://www.bannerbatterien.com/de/Produkte/Starterbatterien
Meg kell találni melyik való tiédbe. A katalógus szerint Toyotába valót is gyártanak.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #707 Dátum: 2016.10.19 19:32:02 »
A prius-szervizzel is beszélve szerintük az akksi egyértelműen kuka és pont volt bennt egy Camry, megnézte az akksit és azt mondta, hogy Lexusokban (GS) van ilyen, a Priusukban (és a hozzás hasonló hajtásláncúakban) nem ilyen van. De szerinte érdemes próbálkozni akksisoknál, mert nem lehetetlen taláni ilyet.
Nem tudom, mi történik, ha ezt a két funkciót kihagyva "sima" akksival pótolnám, így most óvatos vagyok.
Én még nem temetném azt az aksit. Mivel AGM, ezért biztosan van benne tasakszeparátor azaz cellazárlatos nem lehet, szakadásnak kicsi a valószínűsége ezért amíg van benne sav addig szulfátalanítással jobb kondicióba hozható. A saját AGM akkum kapcitását egész tűrhetően javítottam, így ebben talán tudok segíteni.

Gyárilag Panasonic S65D26R akku van benne, (ebből a D26R utal a méretre és a  bal + ra) aminek úgy látom pl. a Banner Power Bull P70 29 megfelel.
Magasabb kategória (sőt a gyárinál jobb) az Optima YellowTop D35.

A savtúlfolyót általában könnyedén, a hőmérséklet érzékelő szenzort kicsit trükkösebben biztosan át lehet helyezni (levenni könnyű, csak az alternatív rögzítést kell kitalálni az akkutól függően).
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 19:48:48 írta Agyarka »

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #708 Dátum: 2016.10.19 22:03:00 »
Agyarka
Köszi a tippet ! Bár én úgy látom, hogy ez jobbos, a balos P70 24, egyébként ugyanaz. Ma megmutattam egy akksisnak és konzultáltam vele pont erről a típusról. Méretben szinte ugyanaz, a gáz/sav kivezető meg van rajta a jó (bal) oldalon, a hőmérseklet jeladót is kiszedtük, csak egy kis "árokban" van benne a matrica alatt, könnyűnek látszik áttenni és árban sokkal barátságosabb, kb negyede a gyárinak. Viszont nem AGM, de teljesen zárt és gondozásmentes.
Nagyon meggondolandó.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Camry Hibrid
« Válasz #709 Dátum: 2016.10.20 11:15:08 »
Mondom, a Banner-nek vannak AGM akksijai is, tüzetesen nyálazd át a kínálatot.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #710 Dátum: 2016.10.20 12:11:51 »
robi
Van AGM akksija a kerereskedésnek is, csak azok jobbosak és nincs is balos szerintük. Bár én sem találtam a neten.
Mindegy, ha minden igaz ma megyek bepróbálni egy jobbost fordítva berakva.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #711 Dátum: 2016.10.20 12:25:22 »
a Banner-nek vannak AGM akksijai is, tüzetesen nyálazd át a kínálatot.
Van, a Running Bull sorozatban, de méretben nem kompatibilis a gyárival.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #712 Dátum: 2016.10.24 15:57:54 »
Agyarka
Bepróbáltunk egy méretben nagyon hasonló, de jobbos Banner AGM (Running Bull .... ) akksit fordítva és simán lehetett a pólusokra csatlakozni, elég tág a kábelekkel a játéktér. Volt még annyi bökkenő, hogy a gázelvezető kis derekszügű (egyébként lehúzható, cserélhető) csatlakozója, ami az akksiba megy nem fért az akksiból kivezető lyukba, de volt nekik kisebb méret, így ez kipipálva. Otthon rögzítettem a hőmérseklet jeladót is az akksi tetejére erős ragasztószalaggal, kicsit le is szigeteletem, hogy a külső hőmérséklet kevésbé zavarja.
Egyelőre 4 nap, több indítás és kb. 300km után minden rendben, pöccre indul a technika.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Camry Hibrid
« Válasz #713 Dátum: 2016.10.24 16:39:33 »
Örülök neki. :clap:
A Running Bull-ból méretileg melyik fért bele (cikkszám)? Fixen sikerült rögzíteni? Katalógus szerint van belőle fordított polaritású is? Jó lenne, mert azt megrendelve könnyebb lenne a helyére rakni.


Remélem a régi Panasonic akkut megtartottad, érdemes lenne regenerálni, már csak tapasztalatszerzésből is.

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #714 Dátum: 2016.10.26 11:15:27 »
A rögzítést egy plussz anyával sikert fixen megoldani. Sajnos nincs fordított polaritású, de a behelyezés és csatlakozás semmivel sem nehezebb, mint ha balos lett volna.
Az akksi a Banner Running Bull AGM 560 01.
További tapasztalat, hogy hidegindítás után hamarabb lekapcsol a motor, gondolom nem akar már mindenáron tölteni és az a fogyasztásnak is jót fog tenni.

Eofg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Camry Hibrid
« Válasz #715 Dátum: 2016.11.01 21:52:48 »
Sziasztok, autóvásárlás előtt állok, a tanácsotokra lenne szükségem. Egy 300 ezer km fölötti futású camry-t bevállaljak-e?

csonakmotor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 92
Re:Camry Hibrid
« Válasz #716 Dátum: 2016.11.02 10:22:32 »
Sziasztok, autóvásárlás előtt állok, a tanácsotokra lenne szükségem. Egy 300 ezer km fölötti futású camry-t bevállaljak-e?

Hello,
szerintem ne a km-t nézd, hanem az állapotát. Ha úgyamúgy rendben van, akkor miért ne?
Főleg, ha bele van árazva ez a futásteljesítmény.


Eofg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Camry Hibrid
« Válasz #717 Dátum: 2016.11.02 13:48:18 »
Köszi, de mint kiderült, nem csak ez van beárazva, hanem egy fura hiba is: olykor kiírja, hogy Hybrid Error és leáll az autó, aztán ha újraindítják, megy tovább, de fogalmuk sincs, mi a hiba. Ez így több, mint rizikós vétel lenne :-(

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #718 Dátum: 2016.11.03 06:53:45 »
Köszi, de mint kiderült, nem csak ez van beárazva, hanem egy fura hiba is: olykor kiírja, hogy Hybrid Error és leáll az autó, aztán ha újraindítják, megy tovább, de fogalmuk sincs, mi a hiba. Ez így több, mint rizikós vétel lenne :-(

Csak nem a Wallis-os Camry? :P

csukasbela

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Camry Hibrid
« Válasz #719 Dátum: 2016.11.03 17:38:13 »
Ha valakit érdekel 4 db Camry-ról levett Németoszágban egyedileg gyártatott ASA AR 19-es alufelni és rajta Vredestein Giugaro Ultrac Sessantana UHP
245/40 ZR19 98Y gumi, kérem jelezze.  ::)