Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 387954 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

MKolorov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Camry Hibrid
« Válasz #255 Dátum: 2014.02.25 22:44:28 »
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni alkatrész ügyben. Kedves ismerősöm 6 éve használ egy TCH-t, 400+e km-t ment vele eddig bármiféle hiba nélkül.
Viszont most a hátsó tengely hosszlengőkarának hátsó szilentje megadta magát (képen bejelölve), és elméletileg csak komplett, kerékaggyal lehet kapni, hatjegyű összegért. Természetesen mindkét oldalon egyszerre ment tönkre :)
Kérdésem lenne, hogy esetleg van-e tapasztalatotok erről, lehet-e valahonnét beszerezni csak szilentet, vagy esetleg meg lehet-e tudni a méretét, hogy az alapján keressünk valami más megoldást... Másik kérdésem, hogy mennyire ismeritek a toyotapartszone.com oldalt, ott egész kedvező áron árulják az agyakat is, de ha jól néztem, csak a.. Zállamokba postáznak?
Segítségetek előre is köszönöm!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Camry Hibrid
« Válasz #256 Dátum: 2014.02.27 05:47:22 »
Ha minden kötél szakad, akkor Kispesten, a Pákozdi téren dolgozó szilentes minta alapján megsüti a kívánt darabot.  Hátránya, hogy addig áll az autó, mert kell neki a minta.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

MKolorov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Camry Hibrid
« Válasz #257 Dátum: 2014.02.27 17:19:15 »
Ha minden kötél szakad, akkor Kispesten, a Pákozdi téren dolgozó szilentes minta alapján megsüti a kívánt darabot.  Hátránya, hogy addig áll az autó, mert kell neki a minta.

Köszönöm, de sajnos az autót max egy napra tudják leállítani, azt is hétvégén...  :hmmmm:

kobuki

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Camry Hibrid
« Válasz #258 Dátum: 2014.03.03 22:11:50 »
Sziasztok!

2007-es TCH Check Hibryd System üzenettel lepett meg. Előzmény egy lemerült akkumulátor bikázása, ami nem sikerült mert az indítóaksi biztosíték kiment. Ennek cseréje után akár a saját, akár külső aksiról indítva az a jelenség, hogy felpörög a motor, de ott ahol egy nem hibridnél a generátornak át kellene venni a töltést itt leáll a motor és kiírja Check Hibryd System üzenetet.
Vajon mi lehet a baj? Remélem nem az inverter...
Melyik szervíz Bp környékén a jó hibrid specialista, hová vigyem szerintetek?

Köszönöm a válaszokat!

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Camry Hibrid
« Válasz #259 Dátum: 2014.03.03 23:54:50 »
Toyota Kovács, Monoron?

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Camry Hibrid
« Válasz #260 Dátum: 2014.03.07 18:07:07 »
Ez a Camry hibrid vajh Ámerikából jött vagy lábon Ukrajnából?  ::)
Van nekik fekete is, kék is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.07 18:08:39 írta whis »
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #261 Dátum: 2014.03.13 14:35:26 »
Sziasztok,

2 hete én is boldog tulajdonosa vagyok egy 2009-es Hibrid Camry-nek, már csak a magyar rendszámozás van hátra, remélem most már hamar meglesz. Lenne egy olyan kérdésem hogy tudja valaki a módszert amivel át lehet álltani a kilométer órát mérföldről kilométerre? Tudom hogy pénzért megcsinálják, de megcsinálnám magam ha tudnám a módszert :)

marcedli

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 612
Re:Camry Hibrid
« Válasz #262 Dátum: 2014.03.13 14:46:41 »
Sziasztok,

2 hete én is boldog tulajdonosa vagyok egy 2009-es Hibrid Camry-nek
Gratulálok hozzá, használd egészséggel jó sokáig!
Honda FR-V 2.2 ctdi 2006
Kia Sportage 2018

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #263 Dátum: 2014.03.17 17:28:03 »
Gratulálok hozzá, használd egészséggel jó sokáig!

Köszi, már várom hogy végre megjöjjön a származás ellenőrzésről a papír hogy végre használhassam :)

Szababo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 249
Re:Camry Hibrid
« Válasz #264 Dátum: 2014.04.20 22:53:39 »
Sziasztok!

Mennyibe szokott fájni egy vízpumpa csere a hybridben? Előre is köszi.
Asszony taposta prius:
Volvo S80 D5:

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Re:Camry Hibrid
« Válasz #265 Dátum: 2014.05.01 07:45:24 »
Azt azert tudd, hogy a DCAT (177LE) is megeszik 8 litert 140-150-nel  :yes:
Nekem az átlagfogyim nem volt 8 alatt... A csomagtartó viszont tényleg jó méretű az Ave estében.  A 150LE-s D4D + automata szerintem teljesen jó választás.  Innen feljebb már csak OFF márkák vannak.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

jordan9

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Photographer
    • http://www.htphoto.hu

podani

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
Re:Camry Hibrid
« Válasz #267 Dátum: 2014.10.09 09:37:39 »
Nem túl pörgős a topic, gondoltam írok valamit :D

Lassan gyűlik egy kis statisztika a fogyasztásomról, nagyon tetszik:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/639523.html

Egy apró gondom volt eddig, elkezdett a kormánymű kopogni, de egyszerű volt a megoldás, az utastérben levő bordástengelyre kellett egy kis WD40, azóta sincs semmi hangja. Közben beszereztem a TIS diagnosztikát kábellel, ki tudok mindent olvasni, kódokat törölni, paramétereket megnézni, meg alapvető beállításokat változtatni. Ha valakinek kell segítség szívesen segítek ;) Holnap érkeznek a Goodyear UG9-es gumik, kiváncsi leszek hogy milyenek, most egy elég gagyi négyévszakos van rajta (így vettem), de a télnek már nem mennék neki vele, nyáron még úgy ahogy elment...

Ja meg cseréltem a váltóban (is) olajat, hát érdekes színe volt...


nroczei

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re:Camry Hibrid
« Válasz #268 Dátum: 2014.10.14 13:51:23 »
Sziasztok, Camry-ra váltanék és egy kis közös gondolkodásra hívlak benneteket!
Alsó közepes 1.4 LPG-t használok 4 éve, megszoktam az alacsony ü.anyag ktg.-eket. Kb. 14-17 Ft-ból járok km-enként, ha csak az ü.anyagot vesszük. Ahogy láttam, 6-7 liter benzinnel beéri a Camry, bár sztem és inkább 6 alatt leszek (woa!!!), mert az 1.4-el is inkább az 5 volt meg, mint a 6. Ha ezt vesszük, akkor 25 Ft körülire ugrik a km ktg.-em. Magán utakat évente mindössze néhány ezer km-t teszek meg, zömmel a munkahelyem kiküldetései miatt nő a km számlálóm, szóval ezzel remélhetőleg nem lesz gond, hiszen tervezhető kiadás és cserében a nagyobb/szebb/jobb/kényelmesebb autó miatt bevállalható.
Ahogy néztem, a teljesítményadó 70-80 ezer Ft lenne évente, a mostani 12 helyett. Még azt mondom, ez is belefér, mert a céges kiküldetésekkel visszaspórolok ennyit (nav-os elszámolás és a való világ közötti különbség).
Kötelező biztosítás (bonus8) 20 helyett 40 ezer lenne, ami szintén nem a világ...
És itt most nagyjából elérkeztem a határhoz, magyarán amit jómagam józan paraszti ésszel össze tudtam hozni. Az alábbi kérdésekben légyszi segítsetek nekem:
Fenntartás
- 8 ezrenként motorolajcsere van, tényleg? Ez otthon is végezhető, pl. aknán? A jelenlegi autómon így csinálom (0,5-1 óra), mert szeretek bíbelődni vele.
- Automata váltó gondozása mit kóstál? Sosem volt automata váltós autóm... Tényleg kézi váltós Camry Hibryd létezik?
- Hibryd rendszer fenntartási ktg.-eire érdemes folyamatosan félretenni pénzt, vagy nem létező a fogalom? Milyen hibák léphetnek fel és milyen várható ktg.-ekre kell számítani?
- Kb. mennyibe kerül egy szett téli és nyári gumi az autóra?
- Eladhatósága milyen az autónak? Ódzkodnak az emberek a hibryd-től, vagy van azért érdeklődő? Hosszú távra tervezek vele, de ki tudja...

Pár további kérdés:
- Bármelyik Toyota szerviz boldogul az autóval? Pécsi vagyok, itt van Toyota szerviz.
- Alkatrész ellátottságról mit kell tudni? Előfordulhat, hogy napokig/hetekig autó nélkül marad az ember?
- Még nem vezettem Camryt (2007-2009-eseket néztem a neten), de csendes, kényelmes, biztonságos autót keresek. Jómagam nyugodt, türelmes természetű ember vagyok, ezért ezt igénylem. Ilyen a Camry?

Láthatjátok, hogy próbálom nagyjából belőni a ktg.-eket, mert ha aránytalanul sok ráfordítással jár a biznisz, akkor inkább megpróbálok más irányba evickélni. Először is meg szeretném hozni a döntést, hogy ezt a típust szeretném, aztán persze tudom, hogy nem lesz egyszerű egy olyan példányt találni, ami minden szempontból megfelelő. Időm mondjuk van, mert a jelenlegi autómat családon belül bármikor átveszik, és ha kell, akár még évekig használhatom.

Előre is köszönöm nektek a segítséget!
Azt ígérhetem, hogy ha megveszem a verdát, aktív fórumtag leszek! :)))))

Üdv Mindenkinek!
Norbi

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:Camry Hibrid
« Válasz #269 Dátum: 2014.10.14 17:15:48 »
Nekem 2009 óta van meg a TCH, eddig szerencsére csak olajcsere volt (otthon is simán megoldható), japán ENEOS 0W20-at használom (9.250Ft/4Liter), olajszűrőt a toyotánál veszek 2000Ft-ért leeresztőtömítéssel együtt. 215/60R16-os a Camry hybrid gumija (michelin energy mxv) a keresőkben utána tudsz nézni, hogy hol mennyibe kerül. Az "automata váltó" nem a hagyományos nyomatákváltó, hanem egy bonyolult elektrodinamikus szerkezet (ha jól emlékszem három elektromotor/generátor összekapcsolva, egyszer láttam egy animált képet róla), amin nincs mit karbantartani. Kézi váltós csak a V6-osból van, hybrid-ből nincs. Szervizbe akkor vittem, amikor kigyulladt a CHECK ENGINE lámpa, amit mint kiderült, a páromra a benzinkutas által rátukmált túl jó üzemanyag okozott (100+ oktánszámú).  Persze ki akarták velem cseréltetni a "fél autót", de azóta is hiba nélkül megy, csak a sárga lámpa ég. Diag műszer szerint minden érték tökéletes, csak OUT OF RANGE volt sokáig és állandósult a hiba. Én is türelmesen vezetek, úgyhogy ehez jó választás a TCH. A biztonságot még nem teszteltem  :innocent: . Bár nemrég megkevert a navija, rábámultam és mire felnéztem, ÁLLT előttem egy Lexus, Én meg kb 40-nel mentem... jó volt a vészfékasszisztens  :clap: Az eledhatóságot sem tudom, még nem adtam el :-) , de még újnak számít a 40.000 mérfölddel 5 év alatt. Eladjam? Megveszed? :-) Üdv!