Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 387934 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Camry Hibrid
« Válasz #225 Dátum: 2013.08.05 11:36:24 »
xenon az már nem jutott bele?  :nonono:
USA piacon nem volt ez annyira fontos szempont, mint a hightech-et követelő EU piacon...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10650
Camry Hibrid
« Válasz #226 Dátum: 2013.08.05 11:47:27 »
A boyracerek között fontos, mert virágzik az utólagos Xenonok piaca az USA-ban is. Most a Xenon-os ködlámpa a menő, ahogy olvasgattam 1-2 fórumot.

A Xenont ott mindenesetre elég furán kezelik, pl olyan Toyota modellek, mint az Avalon, Sienna fullos kiviteleiben van gyári Xenon, de kézi állítású! a fényszóró magassága, illetve nincs fényszóró-mosó sem az autóban.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Camry Hibrid
« Válasz #227 Dátum: 2013.09.29 17:22:07 »
mennyit kajalhat autopalyas 140-150 nel egy hibryd camry? tobbet ehet mint egy automata valtos 177 lovas dcat-es avensis? a ket auto kozott vacillalok.... :hmmmm:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10650
Camry Hibrid
« Válasz #228 Dátum: 2013.09.30 00:21:55 »
Ezen sajnos nincs mit gondolkodni, mert a 177 lovas dízelhez egyáltalán nem kérhető Aut váltó...  :no:
Az egyetlen ilyen kombináció a 2.2-es 150 lovas dízel esetében van, és csakis a T27-es Avensistől kezdve.

Elvileg többet eszik a Camry ilyen tempónál, mert a Hibridek nem erre a sebességre lettek optimalizálva.
A Hibrid esetében nagyon erős kompromisszumot kell kötni a csomagtartó terén.

A páratlan frekvenciákat nem lejátszani tudó rádió, a csak utólag, pénzért metrikussá alakítható menetinformációk (km, liter, stb), illetve az egyáltalán nem átalakítható Fahrenheit vs Celsius a klima esetében szintén kompromisszumos apróságok.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Camry Hibrid
« Válasz #229 Dátum: 2013.09.30 23:35:52 »
Ezen sajnos nincs mit gondolkodni, mert a 177 lovas dízelhez egyáltalán nem kérhető Aut váltó...  :no:
Az egyetlen ilyen kombináció a 2.2-es 150 lovas dízel esetében van, és csakis a T27-es Avensistől kezdve.

Elvileg többet eszik a Camry ilyen tempónál, mert a Hibridek nem erre a sebességre lettek optimalizálva.
A Hibrid esetében nagyon erős kompromisszumot kell kötni a csomagtartó terén.

A páratlan frekvenciákat nem lejátszani tudó rádió, a csak utólag, pénzért metrikussá alakítható menetinformációk (km, liter, stb), illetve az egyáltalán nem átalakítható Fahrenheit vs Celsius a klima esetében szintén kompromisszumos apróságok.


igen most nezem h tenyleg nem lehet ezt az eros dizel autot automataval kerni.. nem tudom miert.. par pesti dugoban allva elhataroztuk a felesegemmel egyutt h nekunk mar nem lesz tobb kezivaltos kocsink, tehat ami szerint valasztunk: automata legyen,tempomat legyen,jo eros auto legyen (kulfoldon dolgozunk hegyi varosokban), es lehessen pakolni mert sok cuccot kell vinnunk ide oda.

a camry nagyon tetszene de mindinkabb kiesik a sok csomag miatt, es mert nem tudom igazan eldonteni vajon mennyit kajalhat 140-150 es temponal, azert gyanitom h itt mar elkeri a 8 litert is vagy meg tobbet. :cry:  szal akkor marad vmi automata valtos dizel.... kar h nincs 177 lovacskasban... hegynek felfele sokszor jo lenne... ::)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Camry Hibrid
« Válasz #230 Dátum: 2013.10.01 02:52:42 »
a camry nagyon tetszene de mindinkabb kiesik a sok csomag miatt, es mert nem tudom igazan eldonteni vajon mennyit kajalhat 140-150 es temponal, azert gyanitom h itt mar elkeri a 8 litert is vagy meg tobbet. :cry: 
Azt azert tudd, hogy a DCAT (177LE) is megeszik 8 litert 140-150-nel  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Camry Hibrid
« Válasz #231 Dátum: 2013.10.01 02:54:09 »
A Xenont ott mindenesetre elég furán kezelik, pl olyan Toyota modellek, mint az Avalon, Sienna fullos kiviteleiben van gyári Xenon, de kézi állítású! a fényszóró magassága, illetve nincs fényszóró-mosó sem az autóban.  :hmmmm:
Az enyemben pl egyaltalan nincs fenyszoro magassagallitas. DRL meg van, total mas a preferencia  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10650
Camry Hibrid
« Válasz #232 Dátum: 2013.10.01 09:47:01 »

igen most nezem h tenyleg nem lehet ezt az eros dizel autot automataval kerni.. nem tudom miert.. par pesti dugoban allva elhataroztuk a felesegemmel egyutt h nekunk mar nem lesz tobb kezivaltos kocsink, tehat ami szerint valasztunk: automata legyen,tempomat legyen,jo eros auto legyen (kulfoldon dolgozunk hegyi varosokban), es lehessen pakolni mert sok cuccot kell vinnunk ide oda.

a camry nagyon tetszene de mindinkabb kiesik a sok csomag miatt, es mert nem tudom igazan eldonteni vajon mennyit kajalhat 140-150 es temponal, azert gyanitom h itt mar elkeri a 8 litert is vagy meg tobbet. :cry:  szal akkor marad vmi automata valtos dizel.... kar h nincs 177 lovacskasban... hegynek felfele sokszor jo lenne... ::)

Van alternatíva, szintén 2.2 literes dízel, de "csak" 150 lóerős, és van hozzá hagyományos 6 sebességes Aut váltó.  :yes: Több ilyen eladó Avensis van az interneten, kombi és sedan kivitelben.
Vagy ott van még a Land Cruiser 120-as, 3 literes dízel és Aut váltóval. (a mégnagyobb LC 100-asból létezett 4.2-es 6 hengeres dízel is Aut váltóval, de az már más tészta  :D ).
Ha pedig nem ragaszkodsz a dízelhez, szintén van alternatíva:
Avensis esetén ott voltak még a 2 és 2.4-es benzines motorok, szintén Aut váltóval (több piacon létezett belőle 1.8-as benzines is Aut váltóval) (T25-ös), vagy a későbbi T27-esből is létezik CVT váltós kivitel 1.8-as benzinessel.

Prius nem felelne meg? Nagyobb a csomagtere a Camry Hibridnél, és az utastere is jobban variálható.

Vagy venni kell egy korábbi generációs Camryt (4 hengeres 2.4-es és 3.0 V6-os benzines motorokkal forgalmazták), annak 578 literes csomagtere volt.  :D 
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Camry Hibrid
« Válasz #233 Dátum: 2013.10.01 19:43:00 »
Van alternatíva, szintén 2.2 literes dízel, de "csak" 150 lóerős, és van hozzá hagyományos 6 sebességes Aut váltó.  :yes: Több ilyen eladó Avensis van az interneten, kombi és sedan kivitelben.
Vagy ott van még a Land Cruiser 120-as, 3 literes dízel és Aut váltóval. (a mégnagyobb LC 100-asból létezett 4.2-es 6 hengeres dízel is Aut váltóval, de az már más tészta  :D ).
Ha pedig nem ragaszkodsz a dízelhez, szintén van alternatíva:
Avensis esetén ott voltak még a 2 és 2.4-es benzines motorok, szintén Aut váltóval (több piacon létezett belőle 1.8-as benzines is Aut váltóval) (T25-ös), vagy a későbbi T27-esből is létezik CVT váltós kivitel 1.8-as benzinessel.

Prius nem felelne meg? Nagyobb a csomagtere a Camry Hibridnél, és az utastere is jobban variálható.

Vagy venni kell egy korábbi generációs Camryt (4 hengeres 2.4-es és 3.0 V6-os benzines motorokkal forgalmazták), annak 578 literes csomagtere volt.  :D

Hat a prius kilove... palyan lezabalna a gatyam.... foleg ilyen 150es temponal.. el se merem kepzelni mennyit ehet  :eek: 

U ebbol az okbol kifolyolag nemigazan vennek 2200 - 2500 cm3 nal nagyobb  autot benzinesben meg plane... sztem marad alternativakent a 150 pacis automata ave. Ha jol tudom abbol van d4d meg dcat is... mennyivel ehet tobbet a dcat? Es ha tobbet eszik miert?

Sorry ha kicsit off itt a camry temaban. Azt hiszem a hibrid camryt nem nekem talaltak ki... pedig nagyon tetszik.... csak hat a tempos fogyasztas es a csomagtarto meret... :(



csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Camry Hibrid
« Válasz #234 Dátum: 2013.10.01 22:20:10 »
hát ha az autópályán élsz és gyorshajtó vagy, pláne, ha sokat mész ,akkor nyilván dízel kell. de az automata-dízel kombó az európai típusok vadászterülete, oda csak elvétve téved egy-egy japán...

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Camry Hibrid
« Válasz #235 Dátum: 2013.10.01 22:46:13 »
Az a baj h nem szivesen mondanek le a legendas japan megbizhatosagrol es minosegrol.de ez itt mar nagyon off. Sorry.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Camry Hibrid
« Válasz #236 Dátum: 2013.10.02 10:27:52 »
akkor maradj az oldszkúl vonalon  :hug: vagy próbálj találni egy dízel-automata japánt, amiből elég kevés van.
csak szólnék mindenesetre, hogy egy prius 150-nél sem eszik ám sokat. tájékozódj a priusos kollegáknál.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10650
Camry Hibrid
« Válasz #237 Dátum: 2013.10.02 11:34:47 »
U ebbol az okbol kifolyolag nemigazan vennek 2200 - 2500 cm3 nal nagyobb  autot benzinesben meg plane... sztem marad alternativakent a 150 pacis automata ave. Ha jol tudom abbol van d4d meg dcat is... mennyivel ehet tobbet a dcat? Es ha tobbet eszik miert?

Pedig a nagy lökettérfogat előnye pont az autópályán bontakozik ki (pl a mostani 2.4-es Avensis 130-nál még 2800-at sem forog, ugyanez a tempó az 1.6-osnál már majdnem 4000 fordulatot követel), szóval ha főleg autópályán használod az autót, és kevés a főváros, akkor simán lehet alternatíva. Illetve egy 500-600 literes csomagtartó esetén egy gáztartály beszerelése mellett is marad elegendő hely a csomagoknak.
Keveredés van a fogalmak között, a D-Cat elsősorban (külföldön legalábbis) arra utal, hogy részecskeszűrős a dízel. Itthon viszont a csúcsdízelhez (117 le) használták főleg ezt az elnevezést, amelyikhez ugye nem lehet Aut váltót párosítani.

Azt kell eldönteni hány éves autót akarsz venni (mi a keret rá), illetve ragaszkodsz-e a hagyományos autó kategóriához, vagy ott vannak még a SUV-ok (Toyota Highlander Hibrid; Lexus RX400h - ezekben már bőven elegendő a bel és csomagtér mérete is a Hibridségük ellenére).

Japán alternatívaként ott van a Honda dízel motorja, pár éve már ahhoz is van Aut váltó.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: Camry Hibrid
« Válasz #238 Dátum: 2013.10.02 12:44:59 »
Épp tegnap nézegettem az új Camry hibridet. Új fejlesztésű, tehát már rendes csomagtartója is van, 203le és minden extrával 8 milla.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Camry Hibrid
« Válasz #239 Dátum: 2013.10.02 13:04:39 »
csak nem lehet itthon kapni   :censored: