Szerző Téma: Camry Hibrid  (Megtekintve 387944 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Laca53

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Camry Hibrid
« Válasz #135 Dátum: 2010.07.24 19:32:53 »
Sziasztok és üdvözlök minden Camry tulajdonost.
Én mostanában fedeztem fel a clubbot és örömmel csatlakoztam.
Rögtön kihasználnám a segitségeteket, segitsen aki tud.
Nekem egy 2008 as nem navis Camry van és a telefon kihangosítót szeretném beállítani.
Van esetleg valakinek magyar leírása erről.
Előre is kösz a segitséget.

kopasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Camry Hibrid
« Válasz #136 Dátum: 2010.07.25 18:32:12 »
Sziasztok és üdvözlök minden Camry tulajdonost.
Én mostanában fedeztem fel a clubbot és örömmel csatlakoztam.
Rögtön kihasználnám a segitségeteket, segitsen aki tud.
Nekem egy 2008 as nem navis Camry van és a telefon kihangosítót szeretném beállítani.
Van esetleg valakinek magyar leírása erről.
Előre is kösz a segitséget.
 :helpsmilie:
Szia Ujonc! Sajnos még gépkönyvünk sincs. Mi is elszórakoztunk a programmal. Azt nem tudod lehet keverve bioetanolt használni a hybridnél?

attis1980

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re: Camry Hibrid
« Válasz #137 Dátum: 2010.07.31 11:26:26 »
Sziasztok,

üdv minden Camry tulajnak!

A múlt héten sikerült megvenni a harmadik camry-mat (egy '84-es, egy '88-as után most egy 2007est).

Esetleg van valakinek tapasztalata bármilyen aftermarket fejegységgel? Nekem sajna nem navis a cucc, így erősen gondolkodom h lecserélem a gyári cuccot valamire.

@Kopasz: Én nem tennék bele nagyon bioetanolt, amennyire én tudom az arra nem felkészített autókba csak maximum 10-15%-ot lehet károsodás nélkül rakni. Ebből pár %-ot az MO-i kutakon kapható benzinbe már alapból beleraknak - a kézikönyv szerint 10%os arányt "enged" a Toyota.

Attis
'84 Toyota Camry - eladva :(
'88 Toyota Camry 2.0i
'93 Lexus SC400
'07 Toyota Camry Hibrid

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Camry Hibrid
« Válasz #138 Dátum: 2010.09.22 17:19:40 »
Amikor másfél éve megvettem az autót, írtam, hogy szerintem túl nagy a szélzaj... a múlt héten egy amerikai lexus fórumban olvastam, hogy ott is pár embernek zajos a lexus, amit 4db le nem dugózott nyílás okozott nekik az első kerekek mögött. A kinti toyota márkaszervizeknek is végig kéne csinálni az átadás előtti procedúrát, amiben ezen dugók beépítése és az ajtók utánállítása is benne van (többek között persze). Gondolom, hogy anno a rommá alkudott ár miatt "tettek nagyot" erre a checklist-re. Naszóval alánéztm egy tükörrel a camry-nak és persze nem voltak benne a gumidugók, így a gördülési zaj szinte csillapítatlanul felhallatszott a kasztniba, nagy sebességnél meg szépen süvített a szél a lyukakon át valahova, ami bent az amúgy halk autóban tajga szeleként süvített. A nyílások környékét szeszes vattával lepucoltam, majd öntapadós aluszalaggal leragyasztottam, ami brutálisan zár, ezután öntapadós gumiszalagot is nyomtam rá plusz hangszigetelésként. Azóta hulla csend van az autóban  :clap: Ahogy nézem, a vezetőoldali ajtót még be kell álítani, de az már gyerekjáték.
Teszek fel képeket, hátha másnál is előfordult ez.
Érdekelne engem is, hogy valaki építtetett-e be E85 kitet az autójába és hogy mennyire éri meg ez a "mutatvány". A hátsó toyota jelbe beépítettem egy tolatókamerát is, ami furcsa módon fekete-fehér képet produkál (pedig tutira NTSC-s). TV-re kötve pedig jó a képe, de ha az autó fejegységére ugyanerre a kábelre egy digit fényképezőgép NTSC kimenetét kötöm, akkor szép színes a kép  :cool2:

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.22 17:36:11 írta aircom »

Laca53

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Camry Hibrid
« Válasz #139 Dátum: 2010.09.22 22:33:27 »
Szia,
Leírnád részletesen , hogy hól vannak ezek a lyukak,szeretném az én autómon is ellenőrizni.
Kösz a válaszod előre is
Laca53

Amikor másfél éve megvettem az autót, írtam, hogy szerintem túl nagy a szélzaj... a múlt héten egy amerikai lexus fórumban olvastam, hogy ott is pár embernek zajos a lexus, amit 4db le nem dugózott nyílás okozott nekik az első kerekek mögött. A kinti toyota márkaszervizeknek is végig kéne csinálni az átadás előtti procedúrát, amiben ezen dugók beépítése és az ajtók utánállítása is benne van (többek között persze). Gondolom, hogy anno a rommá alkudott ár miatt "tettek nagyot" erre a checklist-re. Naszóval alánéztm egy tükörrel a camry-nak és persze nem voltak benne a gumidugók, így a gördülési zaj szinte csillapítatlanul felhallatszott a kasztniba, nagy sebességnél meg szépen süvített a szél a lyukakon át valahova, ami bent az amúgy halk autóban tajga szeleként süvített. A nyílások környékét szeszes vattával lepucoltam, majd öntapadós aluszalaggal leragyasztottam, ami brutálisan zár, ezután öntapadós gumiszalagot is nyomtam rá plusz hangszigetelésként. Azóta hulla csend van az autóban  :clap: Ahogy nézem, a vezetőoldali ajtót még be kell álítani, de az már gyerekjáték.
Teszek fel képeket, hátha másnál is előfordult ez.
Érdekelne engem is, hogy valaki építtetett-e be E85 kitet az autójába és hogy mennyire éri meg ez a "mutatvány". A hátsó toyota jelbe beépítettem egy tolatókamerát is, ami furcsa módon fekete-fehér képet produkál (pedig tutira NTSC-s). TV-re kötve pedig jó a képe, de ha az autó fejegységére ugyanerre a kábelre egy digit fényképezőgép NTSC kimenetét kötöm, akkor szép színes a kép  :cool2:

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Camry Hibrid
« Válasz #140 Dátum: 2010.09.23 07:31:15 »
A lyukak az első kerekek mögött, az első ajtók eleje alatt a padlólemezen vannak. A 4.jpg-n látszik az első futómű trapézkarjának a bekötése is. Így könnyen meg tudod találni. Az ajtókat is érdemes beállítani milliméter pontosan. Tegnap este emelnem kellett 3mm-t az első ajtókon, az "akadópontot" pedig beljebb vittem 2mm-rel - az is sokat csökkentett a szélzajon.


Szia,
Leírnád részletesen , hogy hól vannak ezek a lyukak,szeretném az én autómon is ellenőrizni.
Kösz a válaszod előre is
Laca53


lzolka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Camry Hibrid
« Válasz #141 Dátum: 2011.04.27 14:51:54 »
A jó idő meghozta az alacsonyabb fogyasztási adatokat is.


aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Camry Hibrid
« Válasz #142 Dátum: 2011.07.17 22:10:24 »
Sziasztok! A Camry műszerfalának jobb alsó sarkában szép csendben kigyulladt egy CHECK (ENGINE) sárga felirat, és nem akart eltűnni. (amúgy szinte közvetlenül egy névtelen kúton történt teletankolás után). A toyota szervizben rádugták a műszert és oxigén szenzor hibát jelzett. Kiütötték 2x, de visszajött a hibajel, közben tankoltam rá a szokásos SHELL Vpower 95-öst, de ennyi még nem segített. Kérdezem, hogy valaki járt-e így? A szenzor nyekkenhetett meg 17000mérföld után, vagy katalizátor hiba is lehet? Vagy a következő "normális" benzin telekankolás segíthet?  :helpsmilie:  :hmmmm:

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Camry Hibrid
« Válasz #143 Dátum: 2011.07.26 07:37:53 »
 :clap: Remélem, mindenki nyaral, azért nincs senki. Ha esetleg jár erre valaki és van 1db 215/60R16-os gyári eredeti Camry hybrid gumija felesleges, megvenném ! Olyan szinten sikerült az oldalát kivágni egy emelővel, hogy nem lehet javítani  :helpsmilie:

nereus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
  • Hybrid
Re: Camry Hibrid
« Válasz #144 Dátum: 2011.09.01 11:22:32 »
Ajtónyitáskor tényleg hallani valami berregést a motor felől, mintha valami feltöltődne, fogalmam sincs hogy mi lehet, eddig fel sem tűnt.
NNa kiderült, mi a hang forrása  :clap:
A garázsból kiállva a motortérben nézegettem az ilyen-olyan folyadéktartályok szintjét, amikor "jött a hang".
Az aktiv menetstabilizáló rendszer beavatkozó rendszere adja ! Valószínűleg a fékrendszert helyezi nyomás alá, rá is van írva, hogy "high pressure system!".



Szia, még új vagyok és kb egy éve csatlakoztam a THC csapathoz örömmel. Annyit tennék hozzá, hogy valóban egy elektromos motor zümmög de ha jól megfigyeled a motorteret és a fékrásegítését szolgáló vákuum csövet keresed nem találsz ilyet. A kis motor állítja elő a vákuumot és ahányszor megnyomod a pedált annyiszor fogod hallani a zümmögést. Először engem is meglepett de hamar meg lehet szokni. :eek:

Egy frissebb hozzászóláshoz pedig köszönet a ( lukak az alján ) utána fogok nézni.  :1eye:

Egy kérdés. Sajnos nekem nem navis, szeretnék gyári navit  ha tudna bárki segíteni  ::)

Örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra. Üdv mindenkinek
Szeretem a jövőt idéző technikákat

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:Camry Hibrid
« Válasz #145 Dátum: 2011.10.04 14:16:36 »
Szia, üdv a "klubban"  [rohog], a  jelexerint ketten alkotjuk csak. A gumidugókhoz: kicsit átépítettük a házat és előkerült egy toyota feliratú papírzacsi, amit az autóhoz kaptunk anno a szervizkönyvekkel együtt... na ebben voltak a dugók, amit átadáskor kéne benyomni a helyükre. De most már csakazértis marad a "maszek" dugó :-) Az aktív menetstabilizáló rendszerekben nem vákuum, hanem túlnyomás van, amit mágnesszelep-szerű elemek engednek a fékpofákra helyettünk, ha fékezni kell valamelyikkel. Ezt a rendszert nyomja fel a "kerregő". A "szuszogó" hang az lehet a vákuum a pedálhoz talán? Érdekesen fogalmaz a használati utasítás: "bármilyen hang az autóból természetes, amíg a hibajelző nem jelez" :-). Nekem már hetek óta jelez a "csekkendzsó" CHECK lámpa, bár 4 napra mégis jónak ítélte az oxigénszenzort, majd úgy gondolta, hogy CHECK. A gyári navi jó dolog, de azon kívül, hogy jól néz ki az autóban, navigálásra nem sok jelentősége van. Valami elképesztően hülye módszerrel navigál, sőt hangutasítás sincs benne (csak francia és spanyol). Még a legújabb térkép is erősen le van maradva, pedig MO-n nem gombamódra szaporodnak az utak. Pesten úgy elkevert, hogy majdnem veszekednem kellett a rendőrrel miatta, pedig jól be van állítva...

nereus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
  • Hybrid
Re:Camry Hibrid
« Válasz #146 Dátum: 2011.10.04 20:28:45 »
Kösz a szíves üdvözlést  :1eye: . Kösz a kiigazítást mindent én se tudhatok sajnos. A navigáció így is érdekel ha tudsz esetleg valakit aki ezzel foglalkozik  ::).
Nem tudom Te és sorstársaink milyen olajat használtok, én találtam egy kimondottan jó olajat MOTUL 0w-20. Már másodszor tettem bele és csak ajánlani tudom úgy néz ki az autó is hálás érte  :clap:.
Az nagyon tetszik, hogy személyre szabható az ajtók nyitása és zárása pl: csak a vezetőé nyíljon ki ha csak a vezető ajtót nyitom ki. Mivel az angol még döcögősen megy ezért lehet lesz majd pár furcsa kérdésem.
Üdv,
Zsolt
Szeretem a jövőt idéző technikákat

lzolka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:Camry Hibrid
« Válasz #147 Dátum: 2011.10.04 21:03:44 »
Én napi szinten használom a navigációt Bp-en és környékén valamint vidéken egyaránt és szerintem teljesen jól működik.
Az igaz hogy a térkép nem naprakész, de ahhoz képest hogy az utóbbi években egyes típusokhoz már egyáltalán nem adnak ki Kelet-Európa térképet, a Toyotához évente megjelenő frissítés elfogadható.
És már az sem igaz hogy csak spanyolul és franciául navigál, van angolul, sőt magyarul beszélő változat is.
Nekem már már magyarul mondja hogy 400 méter után tarts balra :-) gugli a barátod....

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:Camry Hibrid
« Válasz #148 Dátum: 2011.10.05 08:13:06 »
Olaj gyanánt a japán ENEOS0W20-at itatom vele (8800Ft/4Liter), olajszűrőt a toyotánál veszek 2000Ft-ért leeresztőtömítéssel együtt. A navációban lzolka fő mahinátor :clap:, mivel hiába az "eredeti" navi lemez, a camry nem úgy veszi az akadályt, ahogy illene neki. Az csak én "elvem", hogyha valamit megveszek, akkor múúkooddjon ingyen, ezért főleg orosz torrentoldalakról vadászom le a lemezeket a navihoz. Az elején egyszer jól lehúztak a navilemezzel, azóta óvatos vagyok. Köszönöm lzolka, hogy akkor osztoztunk a költségeken :flowers: Ezt a 400méter után tarts balra dolgot kár volt írni, most bizsereg bennem, hogy egy épeszű összeget költsek rá :helpsmilie: Nekem most E13 van, E14-ben jó lenne magyar nyelvű hangnavi. Esetleg 1db 215/60R16-os gyári eredeti Camry hybrid gumija valakinek eladó?(michelin energy mxv)

nereus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
  • Hybrid
Re:Camry Hibrid
« Válasz #149 Dátum: 2011.10.05 11:38:58 »
Sajnos gumi ügyben nem tudok segíteni  :cry: . Ahhoz képest, hogy a TCH egy amerikai piacra készült nagyon is könnyen szinte mindent be lehet hozzá szerezni megfizethető áron. Hozzám két évesen került a járgány 58000 miles-el. most egy évvel később 76000 miles-él járok és csak pozitív dolgokról tudok beszámolni. Faternak E class Mercedes-e van 200 cdi. Tuningal 166 hp tehát gyengébb a TCH-hoz képest. A múltkor két autóval kellett mennünk Szombathelyre együtt mentünk oda és vissza is.
MB 6.5 liter (Diesel)  :cool2:volt az átlag. TCH 6.8 liter  :Dvolt az átlag. Szerintem ez jó teszt volt. Ugyan az a kategória bár belül nagyobb a TCH "lemértük". A súlyuk is alig eltérő.
Láttátok már az új Camryt? :eek: Bár a hátulját szokni kell de élőben biztosan jó lesz.

Üdv mindenkinek
Szeretem a jövőt idéző technikákat