Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2288791 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Szerviz
« Válasz #9765 Dátum: 2015.06.25 21:39:25 »

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #9766 Dátum: 2015.06.26 01:50:38 »
már régebben kirobbant.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #9767 Dátum: 2015.06.26 10:19:46 »
Srácok, vannak olyan alkatrészek, amiket 220e km-nél illik cserélni?

Nemrég volt:

- kuplung - 200 körül (állítólag az előző gazdája cseréltette)
- akksi - 212 körül
- gyertyák - 212 körül
- benzinszivattyú szűrő - 212 körül
- katalizátor - 215 körül

Asszem ennyi.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #9768 Dátum: 2015.06.26 10:28:00 »
Srácok, vannak olyan alkatrészek, amiket 220e km-nél illik cserélni?

Nemrég volt:

- kuplung - 200 körül (állítólag az előző gazdája cseréltette)
- akksi - 212 körül
- gyertyák - 212 körül
- benzinszivattyú szűrő - 212 körül
- katalizátor - 215 körül

Asszem ennyi.
Fékfolyadék, hűtőviz volt cserélve? :hmmmm:

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #9769 Dátum: 2015.06.26 11:05:02 »
Ezekről nem tudok.
A váltóolajat is cseréltettem nemrég.
(+ motorolaj és szűrők cseréje a hetekben, de ez evidens)

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Re:Szerviz
« Válasz #9770 Dátum: 2015.06.26 12:59:03 »
Nem akarok flod-olni, de hátha itt mások olvassák. szóval:

Sziasztok!
Egyik napról a másikra nem világít az első kettő országúti (2004-es Cori 1,4VVti)... az izzó jó benne, mert a zsír újjal sem világít. Létezik hogy pl. biztosíték esetében 1 biztin van a kettő?
Melyik az országúti biztije a belső táblán? (vagy a motortériben van)?

Válaszokat köszönve:Les

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #9771 Dátum: 2015.06.26 22:35:39 »
Nem akarok flod-olni, de hátha itt mások olvassák. szóval:

Sziasztok!
Egyik napról a másikra nem világít az első kettő országúti (2004-es Cori 1,4VVti)... az izzó jó benne, mert a zsír újjal sem világít. Létezik hogy pl. biztosíték esetében 1 biztin van a kettő?
Melyik az országúti biztije a belső táblán? (vagy a motortériben van)?

Válaszokat köszönve:Les

Nincs egy biztosítékon...relé vagy kapcsoló...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Szerviz
« Válasz #9772 Dátum: 2015.06.27 21:08:44 »
Irány a szerviz, megnézik, mi a rossz, valószínű, hogy a kapcsoló, én találkoztam már ilyennel yarison. 60-70 ezer ft-os alkatrész költségre számolj + munkadíj. Csak gyári van, úgyhogy mindenképp márkaszervizbe kell menned. A munkadíj nem hinném, hogy sok lenne, a yarisban nagyon hamar 5-10 perc alatt ki lehet cserélni.

De nekem tudna vki segíteni? Miiért nem volt hibajelzésem a műszerfalon, mikor az ocv szelepről lehúztam a csatlakozást, és úgy mentem több kilométert, forgatva is az autót, hogy változtassa a szelepvezérlést??
                                                                                                                                                   

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Re:Szerviz
« Válasz #9773 Dátum: 2015.06.28 21:37:11 »
Frankó...

Köszi

Irány a szerviz, megnézik, mi a rossz, valószínű, hogy a kapcsoló, én találkoztam már ilyennel yarison. 60-70 ezer ft-os alkatrész költségre számolj + munkadíj. Csak gyári van, úgyhogy mindenképp márkaszervizbe kell menned. A munkadíj nem hinném, hogy sok lenne, a yarisban nagyon hamar 5-10 perc alatt ki lehet cserélni.

De nekem tudna vki segíteni? Miiért nem volt hibajelzésem a műszerfalon, mikor az ocv szelepről lehúztam a csatlakozást, és úgy mentem több kilométert, forgatva is az autót, hogy változtassa a szelepvezérlést??

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #9774 Dátum: 2015.06.28 21:38:13 »
BONTÓÓÓÓÓ!!!

Annyit ki ne adj egy nyomorult kapcsolóért...  :nonono:

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #9775 Dátum: 2015.06.29 07:36:37 »
De nekem tudna vki segíteni? Miiért nem volt hibajelzésem a műszerfalon, mikor az ocv szelepről lehúztam a csatlakozást, és úgy mentem több kilométert, forgatva is az autót, hogy változtassa a szelepvezérlést??
Azért nem jelez hibát, hogy ne traktálja feleslegesen a felhasználót esetleges "vaklármával".
Valamikor régebben -hibakeresés okán-, hogy biztosan felismerjem és be tudjam azonosítani, hogy milyen, amikor 3 hengerezik az autó, fogtam és lekötöttem az egyik injektor elektromos csatlakozóját. Utána már könnyen mondhatom, hogy fel lehet ismerni és a rázkódás, amit éreztem nem a 3 hengerezés okozta, csak elfáradt motortartó bak vagy a sok ráégett koksz lerakódás miatt a forgó-morgó alkatrészek kiegyensúlyozottsága nem tökéletes. Aztán, ha már úgy volt, mentem vele egy kis kört, meg egy nagyobbat, lehetett érezni egy kis változást, de semmi drámai, 20 perc alatt sem jelzett hibát, pedig eléggé egyértelmű keverékképzési hibája volt a befecskendező rendszernek...

Nézd meg az adott motor "service manual"-ját, abban le szokták írni, hogy pontosan mik a feltételei az egyes hibakódoknak.
Nem ritka az olyan, hogy több feltételnek is teljesülnie kell:
- üzemi hőmérsékletet elérte a motor (vízhőfok)
- +x percet eltöltött ott
- motor fordulat "x-y" tartományon belül volt "z" ideig
- ráadásul már előtte volt 3db olyan ciklus is, amikor a fordulat "w" alá csökkent, de "z" alá nem csökkent

Érted, szóval ez nem olyan, hogy elég egyszer vagy kétszer kihúzatni, hogy bejelezzen, vannak más feltételek, amiknek nem teljesülése blokkolja a hibakód beállítását. Ha többet mennél vele biztos dobna hibát, vagy ha ismernéd a feltételeket, akkor rövidebb idő alatt lehetne hibát produkálni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.29 07:38:39 írta Kalmi »

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Re:Szerviz
« Válasz #9776 Dátum: 2015.06.29 09:46:51 »
Nyílván nem fogok :)

BONTÓÓÓÓÓ!!!

Annyit ki ne adj egy nyomorult kapcsolóért...  :nonono:

Auris0612

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Szerviz
« Válasz #9777 Dátum: 2015.07.09 17:17:15 »
Sziasztok! Ismét tanácsra vagy segítségre lenne szükségem, szóval 2007-es Auris 1.6 vvt hidegen elindítva mostanában olyan erőteljes hangot ad mintha egy elektromos fűrész lenne vagy valami elektromos eszköz lenne de még el nem éri az üzem meleg tartományt végig hallani. Jobban hallgatózva a a jobb oldalon szóval az ékszíj környékéről. Lehetséges hogy vízpumpa vagy klímakompresszor vagy minek a hangja lehet szerintetek? Vagy valami más lehet? :helpsmilie:

Auris0612

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Szerviz
« Válasz #9778 Dátum: 2015.07.09 18:27:18 »
Sziasztok! Ismét tanácsra vagy segítségre lenne szükségem, szóval 2007-es Auris 1.6 vvt hidegen elindítva mostanában olyan erőteljes hangot ad mintha egy elektromos fűrész lenne vagy valami elektromos eszköz lenne de még el nem éri az üzem meleg tartományt végig hallani. Jobban hallgatózva a a jobb oldalon szóval az ékszíj környékéről. Lehetséges hogy vízpumpa vagy klímakompresszor vagy minek a hangja lehet szerintetek? Vagy valami más lehet? :helpsmilie:
Most újra meghallgtva hogy már kihűlt kicsit ilyen surlódó hanghoz is hasonlít

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #9779 Dátum: 2015.07.09 20:45:45 »
Most újra meghallgtva hogy már kihűlt kicsit ilyen surlódó hanghoz is hasonlít

El kell vinni szerelőhöz, leveszi a szíjat és megnézi neked...
vannak dolgok amit internetről nem lehet megoldani... :flowers:
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.