Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2264530 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Szerviz
« Válasz #5970 Dátum: 2011.11.25 12:34:24 »
Én ezt az évet megúsztam eddig: 1db gyújtáskapcsoló betét (30.000), meg egy szett fék előre (30.000), meg egy általános olajcsere (15000).
Egyelőre ennyi, remélem, nem is lesz több...  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #5971 Dátum: 2011.11.25 12:54:03 »
Én még parázok a gyújtáskábel szett vásárlástól, néha ugyanis fura a kocsi. Ja meg kéne termosztátot is cserélni asszem. Xar a fűtés.
         

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Szerviz
« Válasz #5972 Dátum: 2011.11.25 14:27:37 »
ha szeretnétek, 1-2 éven belül lesz egy ezerházmas ladánk eladó, szerintem 50.000-ért odaadom. ha kell bele valami, akkor vesztek egy ugyanilyet, és nem kell alkatrészre várni:)

tuti a fűtése, nyáron le lehet tekerni az ablakokat

többszínű karosszéria, K** rendszám, mi kell még? :lol:
1.4 sol 2004

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #5973 Dátum: 2011.11.25 15:18:32 »
ha szeretnétek, 1-2 éven belül lesz egy ezerházmas ladánk eladó, szerintem 50.000-ért odaadom. ha kell bele valami, akkor vesztek egy ugyanilyet, és nem kell alkatrészre várni:)

tuti a fűtése, nyáron le lehet tekerni az ablakokat

többszínű karosszéria, K** rendszám, mi kell még? :lol:
Tudod a mörfi törvénye szerint  a másikban is ugyanaz romlik el mint az egyikben :cry:

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Szerviz
« Válasz #5974 Dátum: 2011.11.25 20:56:42 »
Csak közben az orosz vasban fillérekbe kerül az alkatrész, míg ha valaki ragaszkodik a Toyo gyári alkatrészhez, akkor a gatyája is rámegy.

Egy példa:

A szervíz szerint nincs E12-höz külön fényszóró mozgató motor, azt nem lehet rendelni, csupán egyben fényszórót, potom 60e-ért  ????????????????? Hozzáteszem a Sedanról van szó. Ja meg mégy egyet mondott az okos szerelő, hogy az utángyártott lámpát nem lehet a régi helyére betenni, a motort megy egyáltalán nem lehet bele átszerelni...
Aha persze, az csupán csak véletlen, hogy a HB-hez tényleg motorral együtt árulják a fényszórót, de azt olyan 20 körül, persze kedvezménnyel ez némileg olcsóbb, viszont a Sedan-hoz én 12-ért tudok venni ha esetleg kell majd egyszer, plusz a motor ha bekrepál bontóból potom 7e.

Sajna egy figyelmetlenségemnek hála idén javítani kellett a lökhárítót és ki kellett cserélni az ablakmosó tartályt, illetve a szivattyút. Lehet tippelni, mennyit mondtak ezekre az alkatrészekre.
Ha jól emlékszem a tartályt olyan 30k körül mondták, a szivattyút meg asszem 35+Áfa lett volna.
Mikor felocsúdtam a meglepetéstől, közölte a műanyagheggesztő, ne csüggedjek, aszongya Internet, keressed, pár ezer Ft lesz összesen.... én persze nem hittem...Na most tessék figyelni.

A tartály és a szivattyú bontottan egy Szentendrén lévő japán szétszedőcégnél összesen 11k volt, hm.. hát az mán csak nem 60e......
Másnap elkültem érte a céges sofőrt, borravalójával 12e-be fájt nekem, Toyota meg azért a darab műanyag szarért, és a szivattyúért, ami akkora mint egy pezsgőtablettás doboz fele, elkért volna több mint 60e-t.

Talán nem kellene csodálkozni, hogy gondban vannak a márkaszervízek, hányszoros árréssel dolgoznak.. megértem én, hogy meg kell élni, de azért a rablásnak is van határa....
Auris HSD TS 2015.12

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #5975 Dátum: 2011.11.25 22:05:14 »
Ebben az árban benne van az üvegpalota, ami a gyár elvárása, benne van a szerelők képzése az adott típusra, benne vannak komoly spéci szerszámok, van benne
marketing költség is bőven, stb stb. .... benne van a rendszer, hogy bármely típushoz bármit lerendelhetsz.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #5976 Dátum: 2011.11.25 22:18:09 »
Olvastam a commentet a "nehéz indítózásról", én nem tartanám hibának.

Nem foglalkozom vele én sem, ha nem romlik akkor nem érdekel. Majd figyelem.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #5977 Dátum: 2011.11.25 22:19:10 »
Én még parázok a gyújtáskábel szett vásárlástól, néha ugyanis fura a kocsi. Ja meg kéne termosztátot is cserélni asszem. Xar a fűtés.

A német autóra fokozatosan kell költeni, a japánre pedig ha egyszer elindul akkor rövid idő alatt sokat. Viszont elég későn indul el ez a folyamat ideális esetben... Jó, hogy erről pont én beszélek  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #5978 Dátum: 2011.11.25 22:26:47 »
lacke1!
Az semmi az ujhoz E-15-höz pedig  egy csomo alkatrész nincs is utángyártottban. Pl a szerelő srác  kiszurta a fék porvédőgumit, az egyetlen ami van az a gyári 20 e Ft
E12-höz Ft 2200,- . :1eye:

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Szerviz
« Válasz #5979 Dátum: 2011.11.25 23:26:50 »
Értem én, hogy minden egy valag pénz fönntartani, de hát az embernek is van tűréshatára, és nálam a gyári alkatrészek árai már sokszorosan a tűréshatár fölött vannak.
Ettől még japán párti maradok, mert a minőség, és az alacsony fogyasztás, illetve az értéktartás önmagáért beszél....
Mazdát nem venném japánszámba, mert számomra egy fostalicska, akkorát csalódtam benne, ufó Honda meg az életbe nem kéne...
Lehet, hogy az én hibám, vagy inkább az országé ahová születtem, de a kis átlagmagyarszkiknak 60e pengő egy marék műanyagért több, mint sok.
Jut eszembe képzeljétek, ugye testvéremék kocsija már 8 éves, így úgy gondolták, esetleg lecserélnék valami hasonlóra, de fő szempont, hogy hátul normálisan elférjen 3 fő.
Mazda 3-ban el se fér hátul normálisan 3 fő, az új Toyota meg ugyanakkora mint az övéké, vagyis az enyém is, szal úgy döntöttek tök fölösleges lecserélni, mikor nem fog kevesebbet enni+nem lesz több a hely, max pár műanyag miatt jobban néz ki, szóval kocsi marad, pénz parkol a bankban tovább, esetleg vesznek egy lakást, majd kiadják albérletbe.....
Ismerek egy fószert, most vett egy vadiúj Corolla-t, ugye 1,33-as csodamotorral.... [rohog]
2 napja mondta, hogy mennyit ment el egy tank benzinnel, a fogyasztása főleg országúton 5,9-re jött ki.....
Azt hiszem Sol felszereltséggel digit klímával vette, tényleg szép az eleje, tényleg baba belülről, csak hát az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ma 2011-et írunk, és az ő kocsija úgy tűnik 1 gr-val nem eszik kevesebbet mint az enyém, max elhanyagolható a különbség, ráadásul a kaszni tömegnövekedése miatt, sokkal lomhább.
Haverom már az új 1.6-os Corolla-t hajtotta a héten, mint cégautót, megrőkönyödve tapasztalta, hogy a fedcomp 160-nál írta a 9.2-es értéket....ez se sokkal jobb, mint egy E12 fogyasztása.....

Értem én, hogy vegyen Prius-t valaki, ha fogyasztásbajnok akar lenni, csak hát az ember elvárná, hogy legalább valamivel egyen kevesebb benyát, 3 hete láttam az új Yaris-t a szalonban, kívülről tetszetős, de beleülve majdnem megrémültem olyan kicsinek tűnt.
Jó pár év kellett, mire rájöttek, hogy a középre tett műszeregység, és kilóméteróra egy nagy ***ság.....
Most már ott tartunk egy hogy egy valamire való Yaris 3 Misi egy Corolla nem alulmotorizálva, ha nagyon nem akciós 5 Mikulás, csak azt felejtik el, ha nem mer senki se hitelt felvenni, ki fogja ezt kifizetni, mert a magyar átlagfizetés erre aligha elegendő.....
Auris HSD TS 2015.12

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Szerviz
« Válasz #5980 Dátum: 2011.11.25 23:30:40 »
Szal marad a szürkeimport meg hála Rogán úrnak az ócsó regadó miatt, a német Prius, feltéve ha a válság újabb szele miatt tele nem lesz náluk is a libero, és akkor megint nem fognak majd kocsit venni...
Auris HSD TS 2015.12

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Szerviz
« Válasz #5981 Dátum: 2011.11.26 06:18:47 »
Sajnáljuk akkor egymást intenzíven.  :flowers:

gondolj arra hogy ha megtartod az autót akkor ez a sok befektetett összeg megtérül az évek alatt.  :flowers:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Szerviz
« Válasz #5982 Dátum: 2011.11.26 08:16:10 »
Ebben az árban benne van az üvegpalota, ami a gyár elvárása, benne van a szerelők képzése az adott típusra, benne vannak komoly spéci szerszámok, van benne
marketing költség is bőven, stb stb. .... benne van a rendszer, hogy bármely típushoz bármit lerendelhetsz.
Ákos, nem gondolod, hogy mindezek ellenére is irreáliak ezek az árak?  :hug:
Az üvegpalotát és a marketing 80%-át el kellene felejteni, és mindjárt többen hordanák márkaszervizbe az autójukat.  :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Szerviz
« Válasz #5983 Dátum: 2011.11.26 08:24:55 »
Haverom már az új 1.6-os Corolla-t hajtotta a héten, mint cégautót, megrőkönyödve tapasztalta, hogy a fedcomp 160-nál írta a 9.2-es értéket....ez se sokkal jobb, mint egy E12 fogyasztása.....

Most már ott tartunk egy hogy egy valamire való Yaris 3 Misi egy Corolla nem alulmotorizálva, ha nagyon nem akciós 5 Mikulás, csak azt felejtik el, ha nem mer senki se hitelt felvenni, ki fogja ezt kifizetni, mert a magyar átlagfizetés erre aligha elegendő.....
Az első bekezdéshez: Mi abban a baj, hogy egy 1,6-os benzines motor egy alsó-közepes kasztniban 160-nál 9,2-t eszik?!  :whistling: :surrender: Mutass egy másik ezzel teljes mértékben összevethető konkurenset, ami kevesebbet fogyaszt... Bocs, de a haverod nem kicsit tévúton jár, ami azt illeti...

A második bekezdés: Igen, már többször kitárgyalruk, mérgelődtünk itt a fórumon, hogy a Toyota nagyon fura piacpolitikát folytat, mind az árak, mind a felszereltség, mint a karosszériaváltozatok kapcsán, ami szerintünk nagyon nem jó irány az európai ízlésnek. Ráadásul, még nem is engednek az újautó áraikból, mint egyes konkurens márkák... szűk a motorválasztéka is...
Csak remélni lehet, hogy ez változik a jövőben.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #5984 Dátum: 2011.11.26 09:14:56 »
Ákos, nem gondolod, hogy mindezek ellenére is irreáliak ezek az árak?  :hug:
Az üvegpalotát és a marketing 80%-át el kellene felejteni, és mindjárt többen hordanák márkaszervizbe az autójukat.  :whistling:
Na jó, de Lacke fórumtárs egy bontott cuccot hasonlított egy márkaszervizeshez..  :cool2: Ez olyan, mint egy zsír új 5millás 1,6 auris vs 7éves 1,3millás corolla használtban.
Én is vettem néhány hónapja fűtőmotort 15 000 ft-ért, újonnan gyáriban 100 ezert lett volna.
A márkaszervizes árakat szerintem két csoportba kell bontani. Egyik a kopó alkatrészek: optifit ablaktörlő = egyre többen veszik, jó minőség, jó ár. Fékalkatrészek, és egyéb alkatrészek, szűrők stb stb mind az utángyártott márkás alkatrészek árán van többnyire.
Ami drága, az a kizárólagos termék. Pl. egy műszerfal középkonzol burkolat. Na, de azt meg nem veszed máshol. És ekkor tudsz venni bontottat, ha tudsz.
Egyébként tényleg drága.