Szia gufi.
Mik voltak a tünetek?
kb 1-2 ezer km alatt zajlott le:
eleinte csak valóban bemelegedett motornál, kb 30-40 perc folyamatos használat után jelentkezett 1-1 kisebb rántás, ez autópályán volt folyamatos tempónál (éppen mentünk Balatonra), azt hittem, hogy egy széllökés, vagy vmi ilyesmi.
mivel 9 éve használom az autót, már minden rezdülését ismerem :-)
idővel ez sűrűsödött, és átlagban kb 20 kilométerenként 5-10 másodpercre gyengült el a motor, és "dadogott be", rángatott finoman.
majd ez a használattal sűrűsödött, és a végén már hideg indítás után pár perccel is csinálta, egyre sűrűbben, egyre hosszabb ideig tartottak ezek az etapok, városban elég gáz volt már közlekedni vele.
ekkor viszont már jól diagnosztizálható volt, így a szervízben sem kellett órákig méricskélni.
a csere mellé még a szerelő javasolta a Spuri adalékot, kb 3e Ft egy 5 decis kiszerelés, egy teli tankhoz 1 dl kell.
kapott ilyet is, biztos ami biztos.
most mentem vele már kb 70 km-ert, és rendben van, remélem így is marad...
még vmi: az én autóm a 110LE-s 1,6-os verzió, így nálam a szerelő egyből kizárta a lambdaszondát vagy katalizátort, amik zsebbe nyúlósabbak lettek volna (a gyengébb 1,6-os - szegénykeverékes - mocinál más lett volna a helyzet, ezt a szerelő mondta), és nálam a gyújtáskábelek is még rendben vannak, pedig a gyáriak (98. decemberi a kocsi, most már közel 309e km van benne).
remélem segítettem vmit, üdv
gufi