Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1550757 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3855 Dátum: 2009.07.05 23:47:13 »
Mozso, a szívó verziónál is vannak fenntartásaid?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #3856 Dátum: 2009.07.06 08:37:50 »
Mozso, a szívó verziónál is vannak fenntartásaid?

Este irogattam picit magamnak. Szerintem nem lenne gond, csak Tutinetnek irtam, hogy nem siman ket alkatresz mas. Es persze a legfontosabb, hogy a Toyota ezred mm-re illeszti a csapagyait, ezert nem er semmit egy ebay-es fotengely, mert soha az eletbe nem csinaltatsz hozza meretpontos csapagyat. Talan tudsz rendelni Japanbol horror aron.

1ZZ-FE      
General   http://www.toyodiy.com/parts/p_G_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE122L-GEMEKH_1302.html
Japan   http://www.toyodiy.com/parts/p_J_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE122G-AWMEK_1302.html

3ZZ-FE
UK   http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE121L-DHMNKW_1302.html
         
Kulonbsegek:      
Camshaft   13511-13501-22040 / 22041 vs 13511-13501-22060 / 22061
Valve spring retainer lock   13741A-90913-03028 vs 13741A-90008-38115
Exhaust valve   13715-13715-22030 vs 13715-13715-22040
Intake valve   13711-13711-22030 vs 13711-13711-22040
Cylinder head sub assy 11101-11101-22052 vs 11101-11101-22071
Ja es persze a fotengely, hajtokar, dugattyu is mas, de ezt most nem listazom ki.

Valto   
1ZZ-FE C150, C51, C52
General   http://www.toyodiy.com/parts/p_G_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE122L-GEMEKH_3301.html
Japan   http://www.toyodiy.com/parts/p_J_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE122G-AWMEK_3301.html

3ZZ-FE C50, C53, C53A, C150
UK   http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2006_TOYOTA_COROLLA_ZZE121L-DHMNKW_3301.html   

Avensis
1ZZ-FE C50, C250
UK   http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2006_TOYOTA_AVENSIS_ZZT251R-AWMNKW_3301.html
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3857 Dátum: 2009.07.06 10:16:31 »
Magyarul ha kicseréled a főtengelyt és a hajtókarokat, valamint átiratod az ECU-t, akkor nem egy 1ZZ-FE motorod lesz a 4ZZ-FE helyett, hanem a kettő sehol máshol nem létező, de ettől még működőképes és elvileg megbízható hibridje.

 :hmmmm:

(Kéne ennek egy topik, örökké szétoffoljuk vele valamelyiket.)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TS
« Válasz #3858 Dátum: 2009.07.06 10:51:54 »
Magyarul ha kicseréled a főtengelyt és a hajtókarokat, valamint átiratod az ECU-t, akkor nem egy 1ZZ-FE motorod lesz a 4ZZ-FE helyett, hanem a kettő sehol máshol nem létező, de ettől még működőképes és elvileg megbízható hibridje.

 :hmmmm:

(Kéne ennek egy topik, örökké szétoffoljuk vele valamelyiket.)

Jogilag azonban marad az eredeti motorszáma és típuskódja. A legalizálás már egy másik tészta, de ebbe ne menjünk bele. A hibridizáció, azonban igaz.  :yes:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #3859 Dátum: 2009.07.06 11:05:11 »
tutinet, nálad mikor lesz a csere? már várjuk a fehér megújulását :tt2:


Már most megújult rajta pár dolog :)
az csak a látszat, a külső :lol: "doppingolni" kell egy kicsit [rohog]
TS forever:)

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #3860 Dátum: 2009.07.06 11:39:00 »
Fújva lett pár elem, többek között lökösök, motorháztető, spoilerek,  hátsó szárny ....... Gondolkodtam,hogy feketére fújatom a tetejét de hagytam inkább.
És 3M polírral 6 fokozatban ! átpolírozták az egészet...... :yes:
És igen, ettől se lett gyorsabb  :no:
de ettől nem lett erősebb az autó, ennyi pénzből már lehetne 1.8-as is... vagy nem volt elég meggyőző a péntek? :szemez:
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.06 11:46:07 írta kiscoro »
TS forever:)

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #3861 Dátum: 2009.07.06 11:50:30 »
de ettől nem lett erősebb az autó, ennyi pénzből már lehetne 1.8-as is... vagy nem volt elég meggyőző a péntek? :szemez:


Dehogynem , engem meggyőzött.

csak?mi a kifogás?
TS forever:)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3862 Dátum: 2009.07.06 12:49:49 »
Hívj fel pár bontót az hátha működik.

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #3863 Dátum: 2009.07.06 12:56:51 »
tutinet, nálad mikor lesz a csere? már várjuk a fehér megújulását :tt2:


Már most megújult rajta pár dolog :)
az csak a látszat, a külső :lol: "doppingolni" kell egy kicsit [rohog]

Fújva lett pár elem, többek között lökösök, motorháztető, spoilerek,  hátsó szárny .......
Gondolkodtam,hogy feketére fújatom a tetejét de hagytam inkább.
És 3M polírral 6 fokozatban ! átpolírozták az egészet...... :yes:

És igen, ettől se lett gyorsabb  :no:


3M polírral?? Ezt nem akarom elhinni....   :D

Azt hittem, hogy Dodo Juice-t használsz!!  :cool2:

Mert csak a Dodo Juice (Puffin) ad neked erőt és mindent lebíró akratot.   :punk:




« Utoljára szerkesztve: 2009.07.06 12:58:27 írta Bartender »
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TS
« Válasz #3864 Dátum: 2009.07.06 13:04:27 »
3M polírral?? Ezt nem akarom elhinni....   :D
Azt hittem, hogy Dodo Juice-t használsz!!  :cool2:
Mert csak a Dodo Juice (Puffin) ad neked erőt és mindent lebíró akratot.   :punk:

:D :D

És, hamár polír, ezuton szeretném +köszöni tutinet teknősös üvegpolírozóját! Mert használt a bemattult búrának! :yes:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3865 Dátum: 2009.07.06 13:09:36 »
Tényleg Tutinet,Ponzer tudja hogy az Ő autója van itt Neked a képen és azt másolod? :D

Hol lehet rendelni ebből Dodo Juice-ből? :lol:

Megkérdezem Őket hátha tudnak valamit...: [rohog]

http://indavideo.hu/video/Ice_Age_Dodo_ekson?action=video_site&video_title=Ice_Age_Dodo_ekson%3Ftoken%3D631aa08d54e39949bf7adf675b6edddc
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.06 13:14:16 írta Szuti »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3866 Dátum: 2009.07.06 13:17:17 »
Hívj fel pár bontót az hátha működik.

3-4 naponta őket hívom, szerintem már ismernek...... :D

Azt akartad írni hogy rettegnek?:-)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3867 Dátum: 2009.07.06 13:29:54 »
A fenébe, akkor ezt benéztük. Pedig én is a cikkszámokat nézem és nekem egyeztek igaz én 2005-ös évjáratú Corollát meg avensist néztem de a számok ott megvoltak adva úgy, hogy 3ZZFE és 4ZZFE de úgy is, hogy 1ZZFE és 3ZZFE. Kivétel a hajttókarok il. főtengely.

Újonnan márkaszervizben 220 ezer nettó egy 1.8-as főtengely.

Bontóban lehet kapni komplett 1.8-as VVTI fűzött blokkot 200 ezerért, akkor egyszerűbb ezt megvenni mert a az illesztések belül nyilván jók. Régi motor ki ez be és egy csomó szerelési munkadíj is meg van spórolva. Ez egy motorcsere csak a motorszám is változik sajna.

Tomiék mit csináltak a kocsival? Tudtommal hajtókarok, főtengely, ECU-átírás, és ennyi, nem? Meg mintha Szuti valami olyat is írt volna, hogy 250-ért megcsinálják az átalakítást - ha ennyi, akkor nem kell foglalkozni az alkatrész-kukázással, oldják meg ők.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3868 Dátum: 2009.07.06 13:37:34 »
A fenébe, akkor ezt benéztük. Pedig én is a cikkszámokat nézem és nekem egyeztek igaz én 2005-ös évjáratú Corollát meg avensist néztem de a számok ott megvoltak adva úgy, hogy 3ZZFE és 4ZZFE de úgy is, hogy 1ZZFE és 3ZZFE. Kivétel a hajttókarok il. főtengely.

Újonnan márkaszervizben 220 ezer nettó egy 1.8-as főtengely.

Bontóban lehet kapni komplett 1.8-as VVTI fűzött blokkot 200 ezerért, akkor egyszerűbb ezt megvenni mert a az illesztések belül nyilván jók. Régi motor ki ez be és egy csomó szerelési munkadíj is meg van spórolva. Ez egy motorcsere csak a motorszám is változik sajna.

Tomiék mit csináltak a kocsival? Tudtommal hajtókarok, főtengely, ECU-átírás, és ennyi, nem? Meg mintha Szuti valami olyat is írt volna, hogy 250-ért megcsinálják az átalakítást - ha ennyi, akkor nem kell foglalkozni az alkatrész-kukázással, oldják meg ők.

Egyértelmű.Ezt mondtam Tutinetnek hogy megoldják Ők.Nem gondolom hogy lehúznának valakit is azzal hogy keresnek az alkatrészeken,mivel ha ez kiderül akkor senki sem menne hozzájuk.Nagyon normálisak ez kiderült most pénteken is,meg azelőtt is annak aki ismeri őket.Ennyi.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3869 Dátum: 2009.07.06 13:46:26 »
Mi pont arról beszéltünk hogy a saját motorodba tesznek bele nagyobb belsőt.Ecutuning csak akkor kell ha nagyobb injectorokat is teszel bele...Ha nem akkor a saját motorszámoddal tudsz menni vizsgára.Na.