Nekem a régi Ave 3 dolog miatt kopogott. Egyik maga a kormányoszlop. Az alsó részén, ahol kijön a burkoló csőből még a fülkén belül, de a kardán csukló előtt, ott lehet benne valami persely, ami kikopott, és ott a hézagtól képes volt koppanni. A hangból nehéz volt megállaptíani,de ha a kormyánt megmarkolva fel-le próbáltam feszíteni, akkor érezhető volt a lötyögés. (így adtam el)
A második az első lengőkar hátsó szilentjei terhelésváltáskor koppanást okoztak. Pajszerrel megfeszítve látszott, hogy nagyon repedezett, madnem szakadt volt. Kicserélve 1-2 hónapig csend volt, aztán megint jöt a hang. A hiba az volt, hogy az utángyártott szilentnek a középső fém váza, amin a csavar keresztül megy, valami sz@r anyagból lehetett, mert 'lekopott' róla az a ricnis, apró bordázat, és hiába volt megtépve a csavar, terhelés váltáskor el tudott mozdulni, és nekiütődött a csavarnak.
Volt még egyszer egy hiba, tolatáskor sikerült a kitekert kereket beleaksztani egy villanyoszlopba, amitól az axiálcsukló megadta magát. Lötyögött, de a kerék rángatásával simán ki lehetett szűrni, honnan jön.