Pfff ... Mármint menet közben, egyszer csak leállt? Újraindítási kísérletre mit adott elő? Normális hangja volt az önindítónak?
Ijesztő (mert drága) megoldási lehetőségek: pl. elszakadt a vezérműszíj... Behalt a benzinpumpa... De az is lehet, hogy "csak" az immo szarakodik. Meg lehetnek egyéb elektromos/elektronikai okai is persze.
Önindítóak normális hangja volt, az üzemanyag pumpa s rendesen működött, mert hosszas önindítózás után rezeztünk némi benzinszagot a kocsi mögött.
Találtam egy rendes tapolcai srácot, behúzott kimérte, és a gyújtáselosztóm adta meg magát. Ma már elméletileg kész is, de mindenesetre cserélek elemet a kulcsban!
A poén az, hogy 30e km alatt most egyszer nem indult első kulcs eltekerésre, nem is értettem hogy mizu
apropó, azt tudtátok, hogy ha tanksapka levételkor cuppan akkor az megölheti az üzemanyagpumpát? Tudja valaki hogyan lehet megelőzni ezt a cuppanást?