Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1010079 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D
« Válasz #3900 Dátum: 2016.03.26 07:12:47 »



http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/03/25/tuningbox_-_tobb_teljesitmeny_vagy_kamu_az_egesz/

Szellős gyorsítás mit takar?  :hmmmm:

azt,h letekered az ablakokat és tövig nyomod a gázpedált!! [emoji14]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re:D-4D
« Válasz #3901 Dátum: 2016.03.26 08:31:49 »
Valaki használ tunning boxot?
Most a totalcaron teszteltek egyet és minőségi darabnak mondják.  http://bk-tuningbox.eu/hu
Az oldalon ennél a motornál nyomaték +60nm és + 27 lóer.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/03/25/tuningbox_-_tobb_teljesitmeny_vagy_kamu_az_egesz/

Szellős gyorsítás mit takar?  :hmmmm:
Szellős gyorsítás mit takar? => Ha felépült a turbo nyomás, megy mint a barom!

Nekem volt Saretz MICI Box.
Nekem annyira "szellősen" gyorsított a nyomaték többlet, hogy az 5. fokozatot a váltóban cserélni kellett kompletten (500€ anyag + munkadíj).

Tehát a potmétert nem túl felcsavarni!!!! :nono:


'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3902 Dátum: 2016.03.30 23:36:54 »
Sziasztok!

Újonc Toyotás vagyok, nő, nem értek a kocsikhoz, sem a motorjaikhoz, először van dízelem... Egy szóval minden gáz, ami csak lehet, úgy tűnik, a kocsi is.
Egy 2006-os, 220.000 km-es, Corolla Verso-t hajtunk D4D motorral (nem a 177 lovas). Tavaly júniusban vettük. Novemberig simán ment, akkor kezdett hideg indításkor akadozni a gyújtás. Végül Karácsony előtt nem sokkal végleg lerobbant. Már akkor is írogattam ide, a fórumra. Valaki nagyon bölcsen belőtte, hogy nagynyomású pumpa + akár injektor is lehet, és hogy 50-400 ezer ropi körül fog megállni a szerelés. Így is lett. A télen átesett a 4. injektor cseréjén (be volt sülve, felújítottat kapott, 1 év garival) + a többi injektor bemérésén (határértéken belül voltak, teljesen korrekten)+ nagynyomású diagnosztikáján és tisztításán (valamit cseréltek benne, amit a diagnosztikán megállapítottak, hogy kell, fél év garival)+ izzító gyertya cseréken. Február közepe-vége volt, hogy elhoztuk a szerelőtől. Pár indítás után, szintén hideg indításkor, lefulladt egyszer, utána simán indult. Majd most, egy hónappal később, egyszer megint, de csak majdnem. Amúgy sok indításnál van azóta is olyan érzésem, hogy csak egy hajszál választja el attól, hogy ne kezdjen köhögni. Olyan bizonytalan. De ez inkább csak érzés, mint meggyőződés.
Tudtok valamilyen tippet, tanácsot adni, hogy mi lehet még esetleg? Talán valami a nagynyomásúval nem oké még mindig? Milyen tapasztalataitok vannak a nagynyomásúk javítgatásával?
És a legfontosabb: Tudtok-e esetleg Budapesten olyan szerelőt ajánlani, aki D4D-kre specializálódott? Szívesen megmutatnám neki, mert úgy érzem, ez a motor még mindig nem oké.
Vagy mit gondoltok, inkább ne kínlódjunk vele, váljunk meg tőle?
Amúgy nagyon szép állapotú, magánszemélytől vásárolt, szervizkönyves, garázsban tartott autó. Tehát nem hiszem, hogy az előző (és egyben egyetlen) gazda ne adott volna meg neki mindent... Mi meg hamarosan 3 gyerkőcöt szeretnénk fuvarozni benne, tágas, és ahogy a kanyarban fordul, az maga az álom :)
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 23:42:00 írta jucus »

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:D-4D
« Válasz #3903 Dátum: 2016.04.14 14:45:03 »
Ezeknek a motoroknak mennyi szokott lenni a szervize. Gondolok itt olyanra, hogy remélem nem valami méregdrága szintetikus lötty kő bele.
MOndjuk a toyotánál nem jellemző a horror szerviz ár.

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:D-4D
« Válasz #3904 Dátum: 2016.04.15 10:39:22 »
DPF regenerálás kijelzik az auris ok? Kár, hogy nincs a fórumnak keresője amibe konkrét témára lehetne keresni.
Vagy én vagyok vak.  :ph34r:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D
« Válasz #3905 Dátum: 2016.04.15 14:48:59 »
DPF regenerálás kijelzik az auris ok? Kár, hogy nincs a fórumnak keresője amibe konkrét témára lehetne keresni.
Vagy én vagyok vak.  :ph34r:
Úgy tudom, hogy a Toyota nem jelzi ki, csak a pillanatnyi fogyasztás emelkedéséből lehet tudni, hogy éppen regenerál...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D
« Válasz #3906 Dátum: 2016.04.15 14:50:10 »
Sziasztok!

Újonc Toyotás vagyok, nő, nem értek a kocsikhoz, sem a motorjaikhoz, először van dízelem... Egy szóval minden gáz, ami csak lehet, úgy tűnik, a kocsi is.
Egy 2006-os, 220.000 km-es, Corolla Verso-t hajtunk D4D motorral (nem a 177 lovas). Tavaly júniusban vettük. Novemberig simán ment, akkor kezdett hideg indításkor akadozni a gyújtás. Végül Karácsony előtt nem sokkal végleg lerobbant. Már akkor is írogattam ide, a fórumra. Valaki nagyon bölcsen belőtte, hogy nagynyomású pumpa + akár injektor is lehet, és hogy 50-400 ezer ropi körül fog megállni a szerelés. Így is lett. A télen átesett a 4. injektor cseréjén (be volt sülve, felújítottat kapott, 1 év garival) + a többi injektor bemérésén (határértéken belül voltak, teljesen korrekten)+ nagynyomású diagnosztikáján és tisztításán (valamit cseréltek benne, amit a diagnosztikán megállapítottak, hogy kell, fél év garival)+ izzító gyertya cseréken. Február közepe-vége volt, hogy elhoztuk a szerelőtől. Pár indítás után, szintén hideg indításkor, lefulladt egyszer, utána simán indult. Majd most, egy hónappal később, egyszer megint, de csak majdnem. Amúgy sok indításnál van azóta is olyan érzésem, hogy csak egy hajszál választja el attól, hogy ne kezdjen köhögni. Olyan bizonytalan. De ez inkább csak érzés, mint meggyőződés.
Tudtok valamilyen tippet, tanácsot adni, hogy mi lehet még esetleg? Talán valami a nagynyomásúval nem oké még mindig? Milyen tapasztalataitok vannak a nagynyomásúk javítgatásával?
És a legfontosabb: Tudtok-e esetleg Budapesten olyan szerelőt ajánlani, aki D4D-kre specializálódott? Szívesen megmutatnám neki, mert úgy érzem, ez a motor még mindig nem oké.
Vagy mit gondoltok, inkább ne kínlódjunk vele, váljunk meg tőle?
Amúgy nagyon szép állapotú, magánszemélytől vásárolt, szervizkönyves, garázsban tartott autó. Tehát nem hiszem, hogy az előző (és egyben egyetlen) gazda ne adott volna meg neki mindent... Mi meg hamarosan 3 gyerkőcöt szeretnénk fuvarozni benne, tágas, és ahogy a kanyarban fordul, az maga az álom :)
Szia, Budapesten jó szerviz a ToyoTeamGarage kft. Bp. IV. kerület Tinódi utca 18-22. Őket ajánlom!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3907 Dátum: 2016.04.18 13:10:54 »
Szia, Budapesten jó szerviz a ToyoTeamGarage kft. Bp. IV. kerület Tinódi utca 18-22. Őket ajánlom!

Szia! Nagyon köszönöm. Szükség lesz rájuk, mert ismét lerohadt. Nem indul egyáltalán.

gralex

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 79
Re:D-4D
« Válasz #3908 Dátum: 2016.04.18 15:59:41 »
Szia! Nagyon köszönöm. Szükség lesz rájuk, mert ismét lerohadt. Nem indul egyáltalán.

A 22-es számnál lévő kapun kell bemenni.

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:D-4D
« Válasz #3909 Dátum: 2016.04.21 10:28:20 »
Valahol olvastam, hogy valaki azért vitte erősítésre a gépet mert autópálya hegymenetnél mindig kikényszerült a teherautó kapaszkodó sávba.
Ezt nem tudom elképzelni, ha igen akkor siralmas.
Én a sima 1.4 vvti mel ilyenkor igyekeztem 4000 felett lenni vagyis min 140 és bármilyen emelkedőt vett rendesen gyorsulva felfelé.
Nehogy már kapaszkodósba szokjak már.  :hmmmm:
Az említett valaki a Rigotech nél csináltatta a dolgokat. Ahogy elnézem a sok ügyfélvideót elég sok az elégedett vevő.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3910 Dátum: 2016.04.21 10:58:14 »
Valahol olvastam, hogy valaki azért vitte erősítésre a gépet mert autópálya hegymenetnél mindig kikényszerült a teherautó kapaszkodó sávba.
Ezt nem tudom elképzelni, ha igen akkor siralmas.
Én a sima 1.4 vvti mel ilyenkor igyekeztem 4000 felett lenni vagyis min 140 és bármilyen emelkedőt vett rendesen gyorsulva felfelé.
Nehogy már kapaszkodósba szokjak már. :hmmmm:
Az említett valaki a Rigotech nél csináltatta a dolgokat. Ahogy elnézem a sok ügyfélvideót elég sok az elégedett vevő.
Pedig tudhatnád ,hogy ott a helyed [rohog] kivéve ha előzöl ;)
Ha az 1,4 d4d-re gondolsz az érdi emelkedő sem gond neki.
Én nem tuningolnám semmiképen a dieselt, jobb nem beavatkozni a rendszerbe.

Tom82

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #3911 Dátum: 2016.05.16 19:03:27 »
Sziasztok! Toyotás család vagyunk, és bár én a benzines vonalat képviselem, szeretném a segítségeteket kérni 1.4 D4D hiba ügyében. Az autó 2005-ös Corolla kombi, kb. 200 e. km-rel, apósomé. Nemrég szétvert egy komplett motort (kikönyökölt az egyik hajtókar), mert a fordulatszám letiltást (2000-ig engedte) megoldotta újraindítással, visszaváltással.  :no: Nem sok ideje van műszaki problémák feltárására. A blokkot cserélték, igaz használtra, de megbízható forrásból. A hiba ugyanúgy fennállt -menetdinamika nuku, kb. 10 km után fordulatszám tiltás- ezért aztán cseréltek SCV szelepet, a hibakód ezt mutatta. Valami olyasmit mondtak neki, hogy az előző blokk azért ment tönkre, mert túl sok üzemanyag került egy hengerbe. Motorhiba lámpa azóta nincs, de a tüneteket továbbra is ugyanúgy produkálja. Eddig úgy 370 e. Ft körül jár, és ha valakinek lenne ötlete, tanácsa, hogy mihez nyúljunk, nagyon megköszönném.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3912 Dátum: 2016.05.16 20:02:21 »
Sziasztok! Toyotás család vagyunk, és bár én a benzines vonalat képviselem, szeretném a segítségeteket kérni 1.4 D4D hiba ügyében. Az autó 2005-ös Corolla kombi, kb. 200 e. km-rel, apósomé. Nemrég szétvert egy komplett motort (kikönyökölt az egyik hajtókar), mert a fordulatszám letiltást (2000-ig engedte) megoldotta újraindítással, visszaváltással.  :no: Nem sok ideje van műszaki problémák feltárására. A blokkot cserélték, igaz használtra, de megbízható forrásból. A hiba ugyanúgy fennállt -menetdinamika nuku, kb. 10 km után fordulatszám tiltás- ezért aztán cseréltek SCV szelepet, a hibakód ezt mutatta. Valami olyasmit mondtak neki, hogy az előző blokk azért ment tönkre, mert túl sok üzemanyag került egy hengerbe. Motorhiba lámpa azóta nincs, de a tüneteket továbbra is ugyanúgy produkálja. Eddig úgy 370 e. Ft körül jár, és ha valakinek lenne ötlete, tanácsa, hogy mihez nyúljunk, nagyon megköszönném.

Akkor ugye megnézték a nagynyomású injektórokat :hmmmm:?

Tom82

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #3913 Dátum: 2016.05.16 20:37:33 »
Köszönöm a segítséget. Injektorhoz nem nyúltak... szépen átszereltek mindent a régiből. Hiba nekik csak az lehet, amit a gép mutat, ugye... Akkor ez lesz soron, és ha megoldódik a probléma, tudatom.

TAndor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:D-4D
« Válasz #3914 Dátum: 2016.05.26 23:40:45 »
Szia!

Az olajból leszívtak,mert az elmondásuk szerint 1x lehet! Utána utamra engedtek.
Én otthon kicseréltem az olajat és a szűrőt!
Azóta minden nap nézem az olajszintet.
Ha regenerál akkor nem állítjuk le, hanem indulunk tovább amíg vissza nem ejti a fordulatszámot.
Egyenlőre nincs baj!
üdv.
Z