Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1014238 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3870 Dátum: 2015.12.14 10:22:24 »
"Azt nem írtad új akkuval kapcsolatban, hogy nehezen forgatja vagy mi az hogy hibás lenne az is? Önindító forog mint a motolla akkor az akku nem hibás.
Most így menet közben olvasva gyorsban, én üza szivattyúra is gondolnék."

Igen, azóta már mi is átgondoltuk... tehát áram van, sőt miután nem indul be, a műszerfal tovább világít (biztonsági öv, kézifék, check engine!). És igen, az önindító forog...  :cry:
És ma reggel elvitte az autómentő... Eszméletlen, amikor a Corsát összetörtem, sérült a futóműve, de annak még akkor sem kellett tréler... szánalmas egy autót így látni... :wacko:

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3871 Dátum: 2015.12.14 16:25:45 »
Igen, azóta már mi is átgondoltuk... tehát áram van, sőt miután nem indul be, a műszerfal tovább világít (biztonsági öv, kézifék, check engine!). És igen, az önindító forog...  :cry:
És ma reggel elvitte az autómentő... Eszméletlen, amikor a Corsát összetörtem, sérült a futóműve, de annak még akkor sem kellett tréler... szánalmas egy autót így látni... :wacko:
Az egyik legrosszabb látvány egy autóval amit át kell élni a tréler, hiszen beülünk indítjuk és használjuk, de ebben az esetben elkerülhetetlen.
Majd írd mi lett a végeredmény. Remélem gyorsan megoldódik a probléma!
Fery

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3872 Dátum: 2015.12.14 20:37:56 »
Idézet
Az egyik legrosszabb látvány egy autóval amit át kell élni a tréler, hiszen beülünk indítjuk és használjuk, de ebben az esetben elkerülhetetlen.
Majd írd mi lett a végeredmény. Remélem gyorsan megoldódik a probléma!

Köszi a biztatást! Igen, persze megírom, mi lett.

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3873 Dátum: 2015.12.15 16:17:45 »
Idézet
Majd írd mi lett a végeredmény. Remélem gyorsan megoldódik a probléma!

Hát rossz hírek vannak. Nagy nyomású szivattyú tuti nem jó. A héten megnézik, hogy javítható-e, vagy egyből kuka. Ha valaki tudna ajánlani korrekt helyet, ahonnan ilyet be lehet szerezni, azt köszönöm!

Az injektorok is kérdésesek. Ők majd csak a szivattyú után kerülnek górcső alá. Ha mind az 5 kuka, a Dunába vetem magam... :cry: Azért is hálás lennék, ha valaki megírná, hogy nagyságrendileg ezek darabjáért mi tekinthető még korrekt árnak. Merjünk-e bontottat venni, stb, stb. Egyáltalán nem értünk az autókhoz, főleg a Toyotákhoz. Egy biztos, boldog Karácsonyunk már nem lesz idén... A következőt meg szerintem már exToyotásként fogjuk tölteni.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:D-4D
« Válasz #3874 Dátum: 2015.12.15 16:26:05 »
@jucus
Honnan vettétek az autot, és mennyire volt ismert az elöélete a vàsàrlàskor (szervizek, szàmlàk, stb.)? Ha nyàron vettétek, nincs-e még rà valami garancia kötelesség az elado részéröl?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3875 Dátum: 2015.12.15 17:10:46 »
Hát rossz hírek vannak. Nagy nyomású szivattyú tuti nem jó. A héten megnézik, hogy javítható-e, vagy egyből kuka. Ha valaki tudna ajánlani korrekt helyet, ahonnan ilyet be lehet szerezni, azt köszönöm!

Az injektorok is kérdésesek. Ők majd csak a szivattyú után kerülnek górcső alá. Ha mind az 5 kuka, a Dunába vetem magam... :cry: Azért is hálás lennék, ha valaki megírná, hogy nagyságrendileg ezek darabjáért mi tekinthető még korrekt árnak. Merjünk-e bontottat venni, stb, stb. Egyáltalán nem értünk az autókhoz, főleg a Toyotákhoz. Egy biztos, boldog Karácsonyunk már nem lesz idén... A következőt meg szerintem már exToyotásként fogjuk tölteni.
Sajnos beigazolódott a gyanúm.  :wacko:
Miért kérdésesek az injektorok? Melyik szervizbe vitték az autót?
Fery

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D
« Válasz #3876 Dátum: 2015.12.15 17:59:03 »
Ha nyáron vették, akkor még élnie kell a jótállásnak ;)

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3877 Dátum: 2015.12.16 08:50:30 »
Idézet
Honnan vettétek az autot, és mennyire volt ismert az elöélete a vàsàrlàskor (szervizek, szàmlàk, stb.)? Ha nyàron vettétek, nincs-e még rà valami garancia kötelesség az elado részéröl?

Egy gazdás volt, egyenesen a tulajtól vettük meg. Pestről Gödöllőre ingázott vele a családfő. 9 év, 218.000 km. Garancia alatt márka szervizben szervizelték, utána nem, de a szervizkönyvet akkor is vezették. Garázsban tartott, törésmentes, megvigyázott külsejű és belsejű. Vásárlás előtt mentünk vele próbakört, szervizbe elvittük, átnézték, diagnosztikára rákötötték. Akkor egyedül a fékekre mondták, hogy ramaty állapotban vannak. Azóta azokat már rendbe rakattuk. Garanciáról nem volt szó vásárláskor.

jucus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #3878 Dátum: 2015.12.16 08:54:33 »
Idézet
Sajnos beigazolódott a gyanúm.  :wacko:
Miért kérdésesek az injektorok? Melyik szervizbe vitték az autót?

Az injektorok csak úgy felvetődtek, amolyan "lehet még hab a tortán" tekintetben. Először a nagynyomásút vizsgálják meg, aztán majd annak a függvényében válik el a többi.
Egy kis, családi vállalkozáshoz, a Kelemen Autószervizhez hordjuk. A 11. kerületben lakunk, a szerviz is itt van.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3879 Dátum: 2015.12.16 12:19:04 »
Az injektorok csak úgy felvetődtek, amolyan "lehet még hab a tortán" tekintetben. Először a nagynyomásút vizsgálják meg, aztán majd annak a függvényében válik el a többi.
Egy kis, családi vállalkozáshoz, a Kelemen Autószervizhez hordjuk. A 11. kerületben lakunk, a szerviz is itt van.
Remélhetőleg a nagynyomású cseréje után pöcc röff" indul a gépezet és nem kell további beavatkozás!
(Üzemanyag tekintetében javaslom a OMW, Shell tankolását)
Fery

senki 71

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #3880 Dátum: 2016.03.05 09:48:40 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! 5 éves 1,4D-4D Corollám van, 67 ezer km-t mentem vele. Mindig Shell/OMV kútnál tankoltam.Márkaszervizben szervizelték, 15-ezrenként olajcsere. 60-ezres szerviznél a márkaszerviz adta az olajat . Eddig nem volt vele gond, most viszont megnőtt az olajszint (csere után 6 ezer km-rel!), felső jelzés felett van kb 1,5 cm-rel. Műszerfal kiírta, hogy olajcsere kell.Felhívtam a márkaszervizt, mondták, hogy biztosan a sok DPF regenerálás miatt befecskendezett gázolaj hígította fel a motorolajat, vigyem be olajcserére és megnézik a DPF-szűrőt is. A szervizben leszívtak az olajból ,mert azt mondták,hogy 1 x ezt meg lehet csinálni.Viszont a probléma nem múlt el. Jött egy olajcsere otthon . Most éppen jó, de hiába a hosszú út ,még mindig naponta csinálja a regenerálást. Mi a véleményetek?
Köszönöm a segítséget!
U.I.:Pont ezt a problémát véltem felfedezni TAndornál is, csak az nem tudom , hogy végződött?!

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3881 Dátum: 2016.03.05 12:04:56 »
A felhigult olajból leszívtak, és azt mondták használd nyugodtan? Jézusom...  :cry:

DPF-re mit mondtak? Ellenőrizték, vagy csak kitörölték a "hiba" kódot? Ha nincs mechanikusan eltömődve (nem érzel súlyos teljesítménycsökkenést), akkor a kontroll szonda környékén keresném a hibát. Nézz egy másik márkaszervizt a környéken sztem...  ::)

senki 71

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #3882 Dátum: 2016.03.08 14:02:34 »
Szia!

Az olajból leszívtak,mert az elmondásuk szerint 1x lehet! Utána utamra engedtek.
Én otthon kicseréltem az olajat és a szűrőt!
Azóta minden nap nézem az olajszintet.
Ha regenerál akkor nem állítjuk le, hanem indulunk tovább amíg vissza nem ejti a fordulatszámot.
Egyenlőre nincs baj!
üdv.
Z

TomMa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 270
Re:D-4D
« Válasz #3883 Dátum: 2016.03.18 11:00:10 »
Következő dologban kérnék tapasztalatot/segítséget. Vettem egy 1.4 D-4D corollat es azt figyeltem meg hogy mostanában a reggeli elso hideg indításnál kék füst száll fel... Utána nincs semmi ha később a nap folyamán bármikor hidegen vagy melegen indítok. Porlasztocsucs lehet a hibas?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3884 Dátum: 2016.03.18 12:21:27 »
Következő dologban kérnék tapasztalatot/segítséget. Vettem egy 1.4 D-4D corollat es azt figyeltem meg hogy mostanában a reggeli elso hideg indításnál kék füst száll fel... Utána nincs semmi ha később a nap folyamán bármikor hidegen vagy melegen indítok. Porlasztocsucs lehet a hibas?
Kék füstöt a motorolaj csinál, szerintem :hmmmm: