Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1010594 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3825 Dátum: 2015.07.11 11:51:44 »
Szia! Egy helyen teszed fel a kérdést az is jó és, ha tudunk válaszolunk.
Fery

yamaha50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D
« Válasz #3826 Dátum: 2015.07.11 14:01:58 »
   Rendben van. Elnézést kérek, nem szoktam fórumozni.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:D-4D
« Válasz #3827 Dátum: 2015.07.12 02:20:34 »
Az, hogy fehér, kicsit megzavar, de pl a hűtőközeg ha kijut, annak is porszerű lesz az állaga ha megszárad. Csak az halvány rózsaszín.
Gabe 254.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3828 Dátum: 2015.07.12 06:42:15 »
Szerintem gyorsan menjél el másik Toyota szervizbe. :yes:
Hány hónapot áll az autó, hogy az aksit töltögetni kell? :hmmmm: Nekem még soha nem kellett tölteni pedig 8,5 éves. Igaz 1-2 hétnél tovább nem szokott állni .
Mi volt ez a visszahívás, én nem is hallottam róla?

yamaha50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D
« Válasz #3829 Dátum: 2015.07.12 07:49:24 »
   Azt fogom tenni, köszönöm a tanácsot.
   Az autó egész télen például ki sem mozdul a garázsból. Városban nem használjuk, csak hosszabb utakra vesszük elő. Ez a futásteljesítményből is látszik - 20 nap múlva lejár a 3 év garancia és van benne 12.700 kilóméter. Van helyi járatos bérlet, robogó,azzal járunk. A töltés mikroprocesszoros (automata) töltővel történik, kis töltőárammal (max. 0,38 A-ről indul és csepptöltésig csökken ill. kikapcsol.

- http://www.panelectron.hu/akkumulator_gyik.html#9

Töltöttség    Savsűrűség (kg/l)    Akkufeszültség (V)
100%            1.265                    12.7
*75%            1.225                    12.4
50%            1.190                    12.2
25%            1.155                    12.0
Mélykisütött    1.120                    11.9

*Az akkumulátor szulfátosodása akkor kezdődik, amikor a savsűrűség 1,225 alá esik vagy az akkufeszültség 12,4V alá.


   Budaors, 2015. marcius 06

"Vizsgalataink soran megallapitottuk, hogy bizonyos gepkocsik eseteben az alabbi meghibasodas fordulhat elo:
A szivorendszerben keletkezo, nem megfelelo hatekonysagu legaramlds miatt elofordulhat, hogy az intercoolerben
(toltolevegd-visszahuto) felgyillemlik a motorola]. Bizonyos vezetesi koriilmenyek kozott a motorolaj bejuthat az
egesterbe, es motorkarosodast okozhat, ami miatt megno a tiiz keletkezesenek kockdzata a motorterben a kiszivdrgo
olaj kovetkezteben.
Mil szandekozik tenni a Toyota?
Ogyfeleink biztonsaga es kenyelme szamunkra elsodleges szempont, ezert a Toyota v/isszahiv/asi szervizkampanyt
rendelt el - a legaramlas hatekonysaganak novelese erdekeben - az intercooler ellenorzesere es cserejere, illetve a
motorvezerlo szoftver frissitesere. Emellett a turbofeltoltot es a vakuumszivattyiit is ellenorizzuk, es csereljiik,
amennyiben szukseges. A markaszen/izek koltsegmentesen vegzik el a szilkseges javitast.
Nyilvcintartasunk szerint az On gepkocsija is beletartozik a fentTeirt kampanyba."

   Toyota Central Europe Kft.


   Elnézést az ékezetek és egyéb írásjelek kuszaságáért, a pdf formátumban beszkennelt értesítő levélből copyztam.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3830 Dátum: 2015.07.12 08:26:06 »
Én évente 1-2x ránézek az aku varázsszemére, kék és kész, okés

yamaha50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D
« Válasz #3831 Dátum: 2015.07.12 09:10:33 »
   Ezen az akkun nincs "varázsszem", savsűrűséget lusta vagyok mérni (meg aztán nem szeretném lesavazni az autót sem). Kényelmesebb az elektromos multiméter. Bizony, előfordult már, hogy lement a kapocsfeszültség 12,4 V alá (persze ettől még beindult volna). A szakirodalom is javasolja az időnkénti utántöltést, főképp hosszabb ideig álló autók esetében - akár egész télen át történö folyamatos csepptöltést. Ezekben az autókban már mindenféle elektromos kütyük vannak, álló helyzetben is fogyaszthatnak.

T.Tomi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #3832 Dátum: 2015.08.17 20:24:59 »
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem.
Február óta van szerencsém egy 2.0 D-4D Auris tulajának lennem.
De úgy látszik kicsit beleválasztottam, mert pár ezer kilóméter után ahogy hozzámkerült, motorhibakód lámpa, VSC, ESP off.....hibakódolvasás, és kiderült részecskeszűrő  :cry: kényszer regenerálás, minden oké....mind ezidáig mikor ismét pár ezer múlva újra elő jött a probléma.
A legnagyobb probléma, hogy nagyon rossz helyen van, nehéz kiszedni, így a kimosós történet is elég sokba kerülhet az eltöltött munkaidő miatt.
Ez a mosás mennyire lehet hatásos? Érdemes-e pénzt költeni rá? Más alternatíva? Szűrőn kívül esetleg más is eredményezhet ilyen hibát?
Vagy más hibából lehet ez a következmény hogy hamar bekormolja a szűrőt?
Minden választ szívesen fogadok, és köszönöm :)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D
« Válasz #3833 Dátum: 2015.08.17 20:29:33 »
kiiktatni.
mazda5 fórumon sokan meglépték ezt.
hány kmt futott a vas kb?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

T.Tomi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #3834 Dátum: 2015.08.17 21:18:59 »
Németből hoztam....elvileg 126 ezerrel most van benne 138
Kicsit félek a kiiktatástól, de már érdeklődtem ezután is, csak félek h füstölne vagy ilyesmi :/

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3835 Dátum: 2015.08.18 10:50:43 »
Fog, és a környezetre is káros lesz... Ha van rá módod, inkább javíttasd meg. De előtte próbálj meg regeneráltatást egy másik szervizben is. Ha nincs összeszakadva a katalizátor, és rendesen megcsinálják, akkor pár 10e km-ig biztos bírnia kellene, még ha csak városban is használod.

Érdemes lenne utánajárni, hogy a motor egyéb részegységei megfelelően működnek-e. Nagynyomású pumpa, porlasztócsúcsok, turbó.

T.Tomi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #3836 Dátum: 2015.08.18 11:38:35 »
Hát ezaz hogy amúgy szinten csak hosszabb utakon használom....jó persze nem több 100 km egyhuzamban, de 110 km-t megyek, felét autópályán. Általában ezen az útvonal szóval épp ettől félek hogy más részegységek hibáznak :/

anniston

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D
« Válasz #3837 Dátum: 2015.09.20 14:15:50 »
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a 2006 Toyota Corolla 1.4 D4D -be mekkora AH-s akkumulátor való?
Előre is köszönöm a segítséget!

 

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3838 Dátum: 2015.09.20 22:56:34 »
Én 72Ah-s, 620A inditójú Yuasát használok már 2 éve, bárminemű gond nélkül.  ;)

TAndor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:D-4D
« Válasz #3839 Dátum: 2015.09.22 15:57:41 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2,5 éves 1,4D-4D Corollám van (újonnan vettem), 80 ezer km-t mentem vele, kb 2/3-át autópályán. Mindig Shell/OMV kútnál tankoltam.Márkaszervizben szervizelték, 15-ezrenként olajcsere. 75-ezres szerviznél a márkaszerviz adta az olajat ("gyári" hordós), előtte én vittem Casrol Edge 0w30, Castrol mintaboltban vettem. Eddig nem volt vele gond, most viszont megnőtt az olajszint (csere után 5 ezer km-rel!), felső jelzés felett van kb 1,5 cm-rel. Műszerfal kiírta, hogy olajcsere kell.Felhívtam a márkaszervizt, mondták, hogy biztosan a sok DPF regenerálás miatt befecskendezett gázolaj hígította fel a motorolajat, vigyem be olajcserére és megnézik a DPF-szűrőt is.Nem igazán értem a jelenséget, mert jó olajakat kapott a motor, nem tankoltam gyanús kútnál és sokat mentem autópályán, rendszeresen (napi 2x50 km), tehát részecskeszűrés szempontjából ideális volt a karbantartás és a használat. Hamarosan viszem a márkaszervizbe. Mi a véleményetek?
1, Garanciális javítás-e a rendkívüli olajcsere ?
2, Ha a DPF-et cserélni kell, az garanciális-e? (ez is egy szűrő...)
3, Egyáltalán, mi okozhatta a hibát?
Köszönöm a segítséget!