Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1014082 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Borso

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:D-4D
« Válasz #3810 Dátum: 2015.04.10 09:40:43 »
Sziasztok!


Van valakinek 2.2 -es D-4D 136 PS- Corolla verso-ja Kíváncsi lennék mennyit fogyaszt nekik. OMW prémium üzemanyagot tankolok. Egy tankolással 44L - 600km-ert tudok menni. Ez 7,3l /100Km. Nem tudom jónak számít, vagy soknak?

Még egy kérdésem lenne. Cserélt e valaki gázolajszűrőt?
Azt látom hogy a légszűrő házat ki kell szerelni hozzá de van esetleg még más trükk is?

Köszönöm
Borsó

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3811 Dátum: 2015.04.10 12:32:50 »
Sziasztok!


Van valakinek 2.2 -es D-4D 136 PS- Corolla verso-ja Kíváncsi lennék mennyit fogyaszt nekik. OMW prémium üzemanyagot tankolok. Egy tankolással 44L - 600km-ert tudok menni. Ez 7,3l /100Km. Nem tudom jónak számít, vagy soknak?

Még egy kérdésem lenne. Cserélt e valaki gázolajszűrőt?
Azt látom hogy a légszűrő házat ki kell szerelni hozzá de van esetleg még más trükk is?

Köszönöm
Borsó

Annyira nem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/981-Corolla_Verso.html?fueltype=1&power_s=130&power_e=140&powerunit=2


Borso

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:D-4D
« Válasz #3812 Dátum: 2015.04.13 09:06:12 »
Köszönöm a Linket :-)

banditar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #3813 Dátum: 2015.04.13 20:04:23 »
Sziasztok, új vagyok itt, de már 6 éve Auris tulaj (újonnan vettem). Két problémám lenne az autóval, ebben hátva volt/van valakinek tapasztalata. Az autóban 127ekm van.

1. Most vettem észre, hogy 3ezer feletti fordulattól (erőteljes kigyorsításnál) akadozik a teljesítmény, hullámzó. Ez csak magas fordulaton jelentkezik és több (2-3) ilyen próbálgatás után kisimul. Mi lehet a gond?

2. Tavaly elment a kézifék, amit végül privát Toyota szervizben orvosoltam felújítással. Reálszisztémától nagyon akciós 140eFt-os ajánlatot kaptam, a privát felújítás 13ezerből megvolt. De most újra kezd elmenni, már lényegében csak a legutolsó foknál fog a kézifék. Ebben melyik a jobb megoldás? Márkaszervíz full drágán vagy van élhetőbb/gazdaságosabb megoldás?

Köszönöm!!


Sziasztok, ugyanezzel küzdök (kivéve a kézifék), egr-t kitisztítottam, nem volt különösebben koszos, torpanás maradt. 240 van a Corollámban, szintén 1.4 d4d.  :helpsmilie:

Előre is köszi ha valakinek van ötlete, akár szerelő, kaposvári toyotások csak pingvineznek! Ja és hibakód nincs.

esi89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:D-4D
« Válasz #3814 Dátum: 2015.04.13 21:27:39 »
nem a turbo lehet a ludas?


Sziasztok, ugyanezzel küzdök (kivéve a kézifék), egr-t kitisztítottam, nem volt különösebben koszos, torpanás maradt. 240 van a Corollámban, szintén 1.4 d4d.  :helpsmilie:

Előre is köszi ha valakinek van ötlete, akár szerelő, kaposvári toyotások csak pingvineznek! Ja és hibakód nincs.

banditar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #3815 Dátum: 2015.04.13 21:43:06 »
Turbó-geometria leragadás többek szerint, "hajts meg néha, azt jó lesz" mondják, de menjek 100km-ből 20-at 150-nel csak hogy jó legyen? Lehet javítani vagy csak a csere?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D
« Válasz #3816 Dátum: 2015.04.14 08:12:45 »

Sziasztok, ugyanezzel küzdök (kivéve a kézifék), egr-t kitisztítottam, nem volt különösebben koszos, torpanás maradt. 240 van a Corollámban, szintén 1.4 d4d.  :helpsmilie:

Előre is köszi ha valakinek van ötlete, akár szerelő, kaposvári toyotások csak pingvineznek! Ja és hibakód nincs.
Az ilyen jellegű dolgok fórumról nem megoldhatók. El kell vinni egy márkaszervizbe, ahol valós idejű diagnosztikával megnézik, hogy hogyan dolgozik a rendszer. Ezt nem biztos, hogy egy privát szervizben is meg tudják nézni, mert sok esetben a gyári Toyota diag. műszerrel részletesebben kommunikál az autó ECU-ja. Ha jól rémlik, br. 5000Ft-ba kerül a vizsgálat.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

banditar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #3817 Dátum: 2015.04.14 11:56:22 »
Volt már és sajnos semmilyen hibakódot nem produkál.

boukmark

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #3818 Dátum: 2015.05.07 21:50:36 »
Annyira nem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/981-Corolla_Verso.html?fueltype=1&power_s=130&power_e=140&powerunit=2

Sziasztok,

nekünk is van egy ilyen 136 Le 2.2 d4d corolla versónk és a fenti fogyasztás adatokra simán ráver 2 litert. Alapból autópályán 110 km/h nél 10 l, városban néha 12 is elfogy (sajnos ez nem csak fedélzeti computer hanem a tankolt mért valóság). A autót szervizben mérték de azt mondják hogy minden OK a műszer szerint.
A másik jelenség hogy időnként fehér füst be borítja a környezetét a jármű. A szerviíz szerint ez csak a dpf regeneráció, és hogy többet kell autópályázni. Pedig nem is városban használjuk (napi 2x 50 km autópálya, plusz 20 km város) főként.

Remélem valaki találkozott már ilyennel és tud mondani valami bíztatót.

MInden segítséget és tippet előre köszönök.
m.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3819 Dátum: 2015.05.07 22:05:46 »
Nekünk Rav4 ben van ez a motor, ha öcsém használja akkor 6-7 literrel elvan... nálam inkább 8-9  :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D
« Válasz #3820 Dátum: 2015.05.08 19:15:03 »
Sziasztok,

nekünk is van egy ilyen 136 Le 2.2 d4d corolla versónk és a fenti fogyasztás adatokra simán ráver 2 litert. Alapból autópályán 110 km/h nél 10 l, városban néha 12 is elfogy (sajnos ez nem csak fedélzeti computer hanem a tankolt mért valóság). A autót szervizben mérték de azt mondják hogy minden OK a műszer szerint.
A másik jelenség hogy időnként fehér füst be borítja a környezetét a jármű. A szerviíz szerint ez csak a dpf regeneráció, és hogy többet kell autópályázni. Pedig nem is városban használjuk (napi 2x 50 km autópálya, plusz 20 km város) főként.

Remélem valaki találkozott már ilyennel és tud mondani valami bíztatót.

MInden segítséget és tippet előre köszönök.
m.
110-nél autópályán 10 liter, az rengeteg. Olyan nincs, hogy ez normális legyen ehhez az autó motor kombóhoz.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3821 Dátum: 2015.05.09 08:16:08 »
110-nél autópályán 10 liter, az rengeteg. Olyan nincs, hogy ez normális legyen ehhez az autó motor kombóhoz.
Igen, ez irreális, valami gond van ott.
Fery

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:D-4D
« Válasz #3822 Dátum: 2015.05.09 12:47:54 »
110-nél autópályán 10 liter, az rengeteg. Olyan nincs, hogy ez normális legyen ehhez az autó motor kombóhoz.
Nem lehet hogy 5 helyett 3-mast szúrjátok be neki? :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D
« Válasz #3823 Dátum: 2015.05.09 19:33:06 »
Nem lehet hogy 5 helyett 3-mast szúrjátok be neki? :)
:D ;)

yamaha50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D
« Válasz #3824 Dátum: 2015.07.11 09:54:19 »
   Sziasztok! Éppen most regisztráltam, mert nagy szükségem lenne a segítségetekre. (Az általános topikba is beirtam.)
2012-es évjáratú Aurisunk van (E15) 1.4 D-4D motorral, nemsokára lejár a 3 éves garancia.
Kb. 11.500 km-nél kicserélték az intercoolert visszahívási akció keretében. Most 12.700 km van benne és a következő a problémám: Az autóval szemben állva (nyitott motorház tetővel) a jobb oldalon már a hangszigetelő motorburkolat alól is látszik a motoron valami fehér por lerakódás (észre vettem, mert rendszeresen töltöm az akkut, hiszen sokat áll a garázsban). Ez kb 200 km-rel azután jelent meg, hogy elhoztam a szervizből. Azóta egyre jobban látható és terjed bal oldalrai is. Levéve a burkolatot az látszik, hogy a motor jobb szélén levő alkatrészek valamelyikétől kiindulóan, mintha festékszóróval fújtak volna fehér festéket, de ez valójában kézzel letörölhető száraz por, befedi a csöveket is. de nem egyformán. Ahol a "kifúvás" útjában alkatrész van, amögötti felületen nincs por. Az intercooler csere előtt ez egyáltalán nem volt észlelhető, fémtiszta volt minden. Nem tudom mi ez a por, mert a szervizben egyszer azt mondják, gyári motorvédő viasz, másszor pedig tömítés vizsgáló anyag, minden új autót ezzel kezelnek le a gyárban és eddig is rajta volt.  Természetesen a szalonban levő autókon ilyet nem tudtak mutatni, azokon állításuk ellenére sem volt. Meg is fenyegettek, hogy lefényképezik és jelentik a Toyotának, hogy én hozzányúltam a motorhoz, mert különben nem tudhatnék erről. Az ügyfelek ugyanis nem nézegetik a motort. Mégis úgy kellett szólnom, hogy akkor készüljenek már azok a fényképek.  Szerintem le akarnak rázni és abban sem vagyok biztos, hogy az intercooler csere az oka. Nem ismerem a motort sem (eddig benzines autóim voltak), nem tudom mi hol van rajta, melyik alkatrész az amelyik okozza.
   A szerviz agresszív reakciója és a mismásolás miatt már az is megfordult a fejemben, hogy esetleg donornak használták az autónkat és valamelyik alkatrészt kicserélték használtra.
   Találkozott már valaki ezzel a hibajalenséggel, mi okozza? Mit tudnék tenni ebben a helyzetben?
   A válaszokat előre is köszönöm! (Elnézést a hosszúságért, a keserűség miatt nem tudtam tömörebben.)