Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1012507 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Isu87

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #3735 Dátum: 2014.11.05 19:03:03 »
Jelen pillanatban 11,8 V van rajta, de próbáltam bebikázni akkor ugye megvan a szükséges feszültség, de úgy se indul be.

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3736 Dátum: 2014.11.05 19:15:45 »
Az kukás...Egy rossz akkumulátoron keresztül nem tudod bebikázni. Még a gyári van benne egyébként?
Vegyél bele egy akkumulátort.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.05 19:19:10 írta TZoli »

Isu87

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #3737 Dátum: 2014.11.05 20:25:35 »
gyári van benne

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3738 Dátum: 2014.11.05 20:26:46 »
Ki kell cserélni...

Isu87

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #3739 Dátum: 2014.11.05 20:39:31 »
Ki kell cserélni...
oks, kösz az infokat.

kisskd

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #3740 Dátum: 2014.11.20 11:10:19 »
Üdv!

Nem sokat járok erre, de van két darab Corollánk is, 1.4-es D4D-vel. Most az egyik elég érdekes hibát produkál. Egyik nap indításkor furcsaságokat látott a használó, a motortérbe belenézve láttuk, hogy a gond a kimászott porlasztó, mivel eltört az egyiknek a lefogató villája, és kitolta magából a motor. Itt még nem is lenne érdekes a történet, vettünk egy használtat, délután már ment is a paripa. Ahol elkezdtem gyanakodni: tegnap (5 nap elteltével) ugyanilyen hibát produkált, csak most a másik szélső hengernél. Tapasztalt már valaki ilyen "jól időzített anyagfáradást"? Lehet valami kiváltó oka, amitől folyamatosan fogyni fog? Nem a 2-4ezer forint ami földhöz vág, hanem hogy áll, illetve ha az ország túlvégén rohad le.

A válaszokat előre is köszönöm!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3741 Dátum: 2014.11.20 16:52:13 »
Ilyen hibáról még nem hallottam , sem 1.4 d4d nél, sem más dizelnél.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:D-4D
« Válasz #3742 Dátum: 2014.11.21 00:24:42 »
Sziasztok!

2.2 D-Ca (130kW)t  tulajként (tavasszal vásároltam) érdekelne a véleményetek.
A tél közeledtével szoktatok e valamiféle adalékot a vasba tenni?
Vagy elég ha nem "noname kútra " járok, hanem más szolgáltatóhoz (Shell, OMV, Agip)?
Avagy még ez sem szükséges.
Vásárlást követően a kötelezők lecserélve, így a gázolajszűrő is.
A tél, a hideg miatt kérdem hogy igényel e bármiféle adalékot az üzemanyag rendszer (STP, dermedéscsökkentős, mittudomén).
Kell - nem kell?
Tapasztalatok?
Egyébként ezidáig a hangyányival hosszabb indítást leszámítva semmit nem változott (pöcc-röff a technika)  :clap:
...bááár
akinek ötlete van miért világit pár napja folyamatosan (menet közben is) a légzsák lámpa a műszerfalamon az megoszthatja velem  ;)
Előre is köszi


PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3743 Dátum: 2014.11.21 00:45:20 »
Üdv!

Nem sokat járok erre, de van két darab Corollánk is, 1.4-es D4D-vel. Most az egyik elég érdekes hibát produkál. Egyik nap indításkor furcsaságokat látott a használó, a motortérbe belenézve láttuk, hogy a gond a kimászott porlasztó, mivel eltört az egyiknek a lefogató villája, és kitolta magából a motor. Itt még nem is lenne érdekes a történet, vettünk egy használtat, délután már ment is a paripa. Ahol elkezdtem gyanakodni: tegnap (5 nap elteltével) ugyanilyen hibát produkált, csak most a másik szélső hengernél. Tapasztalt már valaki ilyen "jól időzített anyagfáradást"? Lehet valami kiváltó oka, amitől folyamatosan fogyni fog? Nem a 2-4ezer forint ami földhöz vág, hanem hogy áll, illetve ha az ország túlvégén rohad le.

A válaszokat előre is köszönöm!

Nem volt tele a henger gázolajjal?
Ha bepisil a porlasztó, akkor lehet hogy az akar utat törni magának...

Régi VW dízeleknél volt ilyesmi gond, ott vízütés lett a legtöbb blokk halála... Bár az nem CR...

Mindenesetre átnézetném az üzemanyag ellátó rendszert, mert ez így biztos nem tuti, és komoly károk is lehetnek...
Check Engine-t nem dobott mostanában?

kisskd

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #3744 Dátum: 2014.11.25 09:24:31 »
Gázolaj nekem nem tűnt fel, de csak segédkeztem az összeállításnál. Check Engine nem volt, porlasztó tisztítás/felújítás/vmi(?) volt pár hónapja. Köszi a tippet, ránézünk, illetve ha esetleg megint jelentkezik a probléma, figyelni fogjuk ezt is.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:D-4D
« Válasz #3745 Dátum: 2014.11.26 20:50:28 »
Az 1.4 D4D (2005-ös E12 Corollában) vajon mennyire tolerálja a rövidutas használatot, napi 2x10km, külvárosi forgalom, M0? Van ilyen tapasztalata valakinek?

Gondolom nem fog jobban elkopni a motor, mint egy olyan kocsiban, amivel napi 2x100km-t ingáznak... (az is ugyanannyi hidegindítást jelent, ráadásul több üzemanyag megy át a befecskendezőkön stb.) Amit kevesebbet használnak gondolom kevésbé használódik el.
Viszont mennyire kormolódik el? (EGR, katalizátor, kipuff stb.)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3746 Dátum: 2014.11.26 21:03:21 »
5-6 km után szinte üzemmeleg, aztán lehet neki tolni.
Ha nem is minden nap, de azért hetente egyszer el el lehet neki rugni.  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Abdul

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #3747 Dátum: 2014.11.27 11:00:10 »
Sziasztok, új vagyok itt, de már 6 éve Auris tulaj (újonnan vettem). Két problémám lenne az autóval, ebben hátva volt/van valakinek tapasztalata. Az autóban 127ekm van.

1. Most vettem észre, hogy 3ezer feletti fordulattól (erőteljes kigyorsításnál) akadozik a teljesítmény, hullámzó. Ez csak magas fordulaton jelentkezik és több (2-3) ilyen próbálgatás után kisimul. Mi lehet a gond?

2. Tavaly elment a kézifék, amit végül privát Toyota szervizben orvosoltam felújítással. Reálszisztémától nagyon akciós 140eFt-os ajánlatot kaptam, a privát felújítás 13ezerből megvolt. De most újra kezd elmenni, már lényegében csak a legutolsó foknál fog a kézifék. Ebben melyik a jobb megoldás? Márkaszervíz full drágán vagy van élhetőbb/gazdaságosabb megoldás?

Köszönöm!!

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:D-4D
« Válasz #3748 Dátum: 2014.11.30 16:54:13 »
Sziasztok.
Ma egy eléggé fura dolgot vettem észre. 105-110 km/h környékén 4.4-4.5 körül szokott lenni a fogyasztás. Ma egy hosszabb 120-as tempó után arra lettem figyelmes, hogy 110 körül 3.9-4.1 a fogyasztás. Ez a nagyobb tempónak köszönhető, vagy esetleg ennyire jó volt a szélirány + minden együttható?
Naponta 2*25 km-t megyek vele. Hazafele viszont egyből országúton. Ilyenkor amig nem melegszik be kb 80 km/h-t tartom vele. Ez mennyire megfelelő?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3749 Dátum: 2014.11.30 17:00:57 »
Megfelelő szélirány, jó üzemanyag, illetve a hideg miatt simán lehet ekkora eltérés.