Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1013728 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

donkartacs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #3555 Dátum: 2014.02.20 16:37:36 »
  Koszi Lasi a valaszt akkor kiprobalom a Mobil olajat hatha.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3556 Dátum: 2014.02.20 16:38:57 »
Nincs mit!  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3557 Dátum: 2014.02.20 20:41:20 »
+1 az ESP Formulára.  ;)

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3558 Dátum: 2014.03.23 18:16:04 »
Vezérmüszijat + a sallagjait mikor kell cserélni?
2,0 ás motornál?

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D
« Válasz #3559 Dátum: 2014.03.23 22:21:05 »
Vezérmüszijat + a sallagjait mikor kell cserélni?
2,0 ás motornál?
105000 km-enként vagy ha jól emlékszem 7 évente.

pergerz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #3560 Dátum: 2014.04.16 12:05:53 »
Sziasztok!

Nekem egy 2003.11 havi t25-ös 2.0 d-4d 116 lovas avensisem van.
most vettem 1000km-t mentem vele azóta van nálam.
Két kérdésem lenne. Az egyik hogy a kocsi nagyon nehezen akar kipörögni (nem vagyok kretén, melegen próbáltam többször is )
és a kérdés hogy ez így normális -e hogy 3000, 3500 tól mint a tetű, vagy inkább sehogy nem gyorsul. 2000-3000 patent minden.
Városban zabál 10litert hosszú távon tempomattal 90-nnél 5 liter.
A másik gondom és ez csak akkor jelentkezik ha gurul a kocsi, két váltás közöt miután benyomom a kuplungot ilyen furcsa zörgő lecsengést hallani, amit nem tudok hova tenni
üresen álló kocsival nem csinál ilyet. A kupplung picit kemény de nem vészes.

ha valaki tud valamit mondani kérem ne fogja vissza magát

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3561 Dátum: 2014.04.16 13:44:42 »
Kuplung nekem is kicsit nehéz de már megszoktam, nincs semmi hangja az enyámnak, csak az nyikorgás amivel itt többen is küzdenek.

Amúgy szerintem nem normális az amit irsz, mondjuk nem igen szoktam 3e fölött járatni de Volt egyszer kétszer már hogy elszaladt 4 ig is. De nem Volt megtorpanás meg lassulás sem.
De majd hazafele kiprobálom.

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D
« Válasz #3562 Dátum: 2014.04.16 13:55:35 »
Sziasztok!

Nekem egy 2003.11 havi t25-ös 2.0 d-4d 116 lovas avensisem van.
most vettem 1000km-t mentem vele azóta van nálam.
Két kérdésem lenne. Az egyik hogy a kocsi nagyon nehezen akar kipörögni (nem vagyok kretén, melegen próbáltam többször is )
és a kérdés hogy ez így normális -e hogy 3000, 3500 tól mint a tetű, vagy inkább sehogy nem gyorsul. 2000-3000 patent minden.
Városban zabál 10litert hosszú távon tempomattal 90-nnél 5 liter.
A másik gondom és ez csak akkor jelentkezik ha gurul a kocsi, két váltás közöt miután benyomom a kuplungot ilyen furcsa zörgő lecsengést hallani, amit nem tudok hova tenni
üresen álló kocsival nem csinál ilyet. A kupplung picit kemény de nem vészes.

ha valaki tud valamit mondani kérem ne fogja vissza magát

Esetleg tedd fel ezt a kérdést az Ave dízel topicba is, vagy hivatkozz ott erre, nehogy duplikálásnak nézze az egyik moderátor.
Ott viszonylag jól pörög a topic és hátha vki ráismer vmire és tud segíteni.

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3563 Dátum: 2014.04.16 15:00:12 »
Esetleg tedd fel ezt a kérdést az Ave dízel topicba is, vagy hivatkozz ott erre, nehogy duplikálásnak nézze az egyik moderátor.
Ott viszonylag jól pörög a topic és hátha vki ráismer vmire és tud segíteni.

Mondjuk pont ezért nem értem mert van itt is meg ott is, mikor ugyan arról a motorról van szó...

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D
« Válasz #3564 Dátum: 2014.04.16 15:34:30 »
Sziasztok!

Nekem egy 2003.11 havi t25-ös 2.0 d-4d 116 lovas avensisem van.
most vettem 1000km-t mentem vele azóta van nálam.
Két kérdésem lenne. Az egyik hogy a kocsi nagyon nehezen akar kipörögni (nem vagyok kretén, melegen próbáltam többször is )
és a kérdés hogy ez így normális -e hogy 3000, 3500 tól mint a tetű, vagy inkább sehogy nem gyorsul. 2000-3000 patent minden.
Városban zabál 10litert hosszú távon tempomattal 90-nnél 5 liter.
A másik gondom és ez csak akkor jelentkezik ha gurul a kocsi, két váltás közöt miután benyomom a kuplungot ilyen furcsa zörgő lecsengést hallani, amit nem tudok hova tenni
üresen álló kocsival nem csinál ilyet. A kupplung picit kemény de nem vészes.

ha valaki tud valamit mondani kérem ne fogja vissza magát

Lehet egy EGR szelep tisztítás segítene a dolgon.Az erőtlenséget és a fogyasztás növekedést indokolná.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D
« Válasz #3565 Dátum: 2014.04.16 19:41:27 »
Sziasztok!

Nekem egy 2003.11 havi t25-ös 2.0 d-4d 116 lovas avensisem van.
most vettem 1000km-t mentem vele azóta van nálam.
Két kérdésem lenne. Az egyik hogy a kocsi nagyon nehezen akar kipörögni (nem vagyok kretén, melegen próbáltam többször is )
és a kérdés hogy ez így normális -e hogy 3000, 3500 tól mint a tetű, vagy inkább sehogy nem gyorsul. 2000-3000 patent minden.
Városban zabál 10litert hosszú távon tempomattal 90-nnél 5 liter.
A másik gondom és ez csak akkor jelentkezik ha gurul a kocsi, két váltás közöt miután benyomom a kuplungot ilyen furcsa zörgő lecsengést hallani, amit nem tudok hova tenni
üresen álló kocsival nem csinál ilyet. A kupplung picit kemény de nem vészes.

ha valaki tud valamit mondani kérem ne fogja vissza magát

Szerintem nem normális, hogy 3000 fölött teljesen elfogy az ereje.  :hmmmm:

A fogyasztása szintén nagyon sok, szerintem az én 1.8 benzinem sem eszik 10 litert városban, 90-nél meg, főleg tempomattal egy kétezres benzines is elgurul 6 literrel.  :hug:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3566 Dátum: 2014.04.17 09:38:07 »
Biztos hogy nem normális tegnap este megpörgettem egy kicsit!
kb 4200 nél tiltott le vagy a motor vagy a lábam. Sajnáltam szegényt  :cry: mert 3 ezer fölött nem szokott menni.

De addig kb 1800-1900töl folyamatossan egyenletessen húzott.


pergerz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #3567 Dátum: 2014.04.18 01:23:22 »
Megpróbálom akkor ezt az EGR tisztítást. Ha nem változik semmi akkor totál nem tudom mi tévő legyek.

Az a lecsengés pedig olyan hangot ad mint mondjuk mikor a turbónak két váltás közt visszaesik a fordulata, csakhogy ez nem a turbó hangja mert rágósabb visszahőkölő hang, és már tuti nem normális dolog mert nagyon idegesít..

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:D-4D
« Válasz #3568 Dátum: 2014.04.18 07:18:50 »
A lecsengő hang miatt szerintem ne aggódj. Haver is panaszkodott erre a hangra (Corolla D4D), amikor vette kiszórta, utána olvasott és nem egyedi jelenség az ő kocsijánál, ez a hang inkább csak szépséghiba, nem komoly probléma, arra jutott, hogy a kuplung kinyomó csapágy adja - ha jól emlékszem -, de ha nem jól, akkor is valami a kuplung/váltó körül okozza. Mióta megvette a kocsit ment vagy 30 ezer km-t és semmi nem romlott el rajta. Én is vezettem, szerintem semmi baja.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:D-4D
« Válasz #3569 Dátum: 2014.04.18 11:27:37 »
Csak halkan kérdezem: nem akarsz vele egy megbízható márkaszervizt felkeresni diagnosztizálás céljából?
Gabe 254.