Egy kis adalék a Stop&Go rendszer körüli eszmecseréhez, bár nem Toyota, ezért kicsit off, de mégis témába vág.
Volt egy VW Lupo típusú céges autónk, az 1.2TDI fajtából, amiben egy hasonló szisztéma működött, de nem állandóan! Csak abban az esetben állította le a motort, és indította újra, ha a külső hőmérséklet 10°C felett volt, valamint a motor is üzemmeleg állapotában leledzett. Nyáron szinte minden kereszteződésben, ahol egy kicsit várnom kellett, megállt. Furán is néztek az emberek, azt hitték lefullasztottam a dízelt. Ez a funkció azonban kikapcsolható volt, tehát aki nem szerette, annak nem kellett elviselnie. Ezzel az autóval követtem el azt a szörnyűséget, hogy egy pesti oda-vissza utat (~360km) 2.7 literes átlagfogyasztással sikerült megjárnom még abban az időben, amikor a gázaloj jóval olcsóbb volt, mint a benzin.