Cleanmpg-en nem tudnak vmi odb-s fogyasztasmerot ajanlani, ami kispenzbol kijon?
en megbolondulnek ha lenullazna rendszeresen, vagy nem szamolna ha le van allitva a motor
Hát, meglátjuk, mikor bolondulok meg annyira, hogy műszert rendeljek hozzá. Egyelőre nagyon sok jobb helye van annak a pénznek (is).
Oszt' motoron meg semmi műszer, mégis élvezem (azért egy fogyasztásmérős kis Duke érdekes lenne)
Kill switch-et viszont nem tudom mennyire bonyolult megcsinálni, de látom esélyét, hogy nagyon egyszerű legyen
Egyébként nekem most a téli hajnalokon elég sokszor kellett fűtenem. Nem hogy párásodott, hanem fagyott lefele a szélvédő belső oldala. Ködben meg a külső. Egyébként ha fűtök is, módjával csinálom, nem csak energiahatékonyságból, hanem én meg az ellentéte vagyok (úgy látszik) többeknek. Ha már lementem kesztyűben-kabátban, oltári sz@r félúton rájönni, hogy meggyulladok benne. Kesztyűt-sapkát még könnyű ledobálni vezetés közben, beszíjazva, de a kabát nem megy olyan könnyen... előre meg nem veszem le, mert akkor meg az elején cidrizek a mínuszokban. Utálom a pokollá fűtött buszokat is, ahova az ember fölszáll nagykabátban (lévén kintről jön, ott meg fagy), aztán bent meg fürdőgatya kéne
így kell megfázatni a jónépet, bent jól leizzad, aztán irány megint a fagy...
Mondjuk normál 23km-es munkába menetnél ez az egész nem nagyon játszik, az első pár kilométeren úgyis hideg a motor, ha kényszerből nyomom a fűtést, akkor se lesz bent meleg, legföljebb a fagyot kergeti el lassan a szélvédőről.