mindenképpen levegőt kap valahol.
Lehetséges helyek:
fék vákuumdob, de ez nem javulna meg szerintem, csak azért írtam, mert elég nagy keresztmetszetű a cső, sok levegőt tud beengedni
kormányszervón lévő nyomásra működő megkerülő szelep
illetve nem írtad, nem tudom a kocsid évjáratát, de a 94-95-ös évjáraton a tűzfalra van szerelve egy elektromágneses megkerülő szelep. Ez adja a többlet levegőt, erőt, ha a klímát bekapcsolod. Én erre tippelek a leginkább. Mert ha a testvezeték szigetelése valahol hiányos és le tudja testelni a szelepet, akkor ez teljesen véletlen szerűen tud gázt adni. Kinyomott kuplungnál, terhelés nélkül ezzel szerintem akár szabályzásig is lepöröghet.
természetesen, ha mechanikusan falsra vizsgálva minden rendben akkor a fentieket érdemes megnézni.
A vezeték szigetelés hiba az alapjáratállítóra is vonatkozhat, a hatás ugyanaz!