Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 115782 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #195 Dátum: 2009.09.18 16:34:28 »
Nekem van egy a tarsolyban, márkafüggetlen, Észak-Budán, lepróbált hely. Én személy szerint nem csináltattam velük semmit sem, de többeket már irányítottam hozzájuk és nem volt panasz.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #196 Dátum: 2009.09.28 19:54:48 »
Pesten és 20km-es körzetében tudtok olcsó, és megbízható teljesítmény mérő helyet?
Tuning előtt és után kellene megmérni a kocsinkat.
Laco 73 :D

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #197 Dátum: 2009.09.28 23:17:54 »
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #198 Dátum: 2010.01.10 22:23:07 »
Avensis tuning topicbol kiemelve:

Pzs.Mire használnád az autót ha erősebb lenne?Én a helyedben egy IS-t vennék és abba nagy bontás nélkül belemegy a 3sgte mivel japánban úgy is gyártották.
Mindkettőtöknek mondom hogy én évi 38ezret fizettem súlyadóra ugye ami  most 170 paci felett a 2szerese lesz és 87ezret fogok fizetni az alapján amit egy haverom küldött át nemrég..Szal jobban lehet járni azzal ha nem alapon erős autót vesztek hanem egy 150 paci körülit aminek a forgalmijában az van és abba beletenni az okosságot.Ezt is figyelembe kell venni.Nekem ráadásul tetszik az is200,de ez itt off.Szal sztem Brscimbi tegyél bele egy 3sgte-t van aki megcsinálja profin és sztem 6 kilóból meg is lehet,de arra is számíts hogy kelleni fog erősebb fék,de lehet hogy csak egy komoly nem verseny betéttel is jó leszel.Ha nagyon küldeni akarod akkor gondolkozz valami ültetésen is vagyis kis keményítésen a futóművel nehogy elszállj egy olyan kanyarban amiről azt gondolod sebességben jó,de a futóműved nem bírja...

Az elkovetkezendo 1-2 evre meg megfelelo lesz a Yaris. Tokeletes kis tanuloauto szerintem. De valljuk be, maximum sportosnak nevezheto. Egy olyan valamire vagyom, amivel nyugodt szivvel ki lehet menni palyara is, viszont a mindennapokban is megallna a helyet. Ja es meg az autoplyazas is elviselheto legyen, mert a Yaris nem erre lett kitalalva. 130-140nel nagyon zajos.

Bevallom oszinten mar komolyabb gepeken is gondolkodtam. Amiota lattam es hallottam eloben egy SC400-at amirol a minap irtam azota szinte vele almodom. Beszelgettunk errol MrIP-vel es arra jutottunk, hogy kishazankban nem nagyon lehet ilyenhez hozzajutni normalis aron. A mobile24-en hirdetnek parat, de mire itt forgalomba irja az ember addig ki kell meg csengetni 1-1.5 millat regado cimen meg meg egy csomo egyeb koltsege van (hazaszallitas, stb.). A fenntartasi koltsegekrol meg nem is beszelve. Ahogy Te is irtad papiron a 150 paci ami realis, kulonben pengetheted kifele a penzt luxusado cimen, mikozben van egy nagyjabol 2 millat ero autod. Kicsit vicces :D Vagy inkabb szomoru...
Hozza lehet jutni meg pl. az itt talalhato JZZ30-as Saorer-ekhez is amik 1JZ-GTE motorral vannak szerelve es van kezi valtos valtozat is, csak annyi veluk a gond, hogy "rossz" oldalon van a kormany. Ezeknel viszont mar nem kene azon a kis + loeron gondolkodni... :) Nem zartam ki ezt sem, de a ha jozan esszel gondolkodunk es nem az autoba szeretnenk olni minden penzunket akkor nem ez a kategoria az esszeru valasztas :( Egy ilyen autohoz fel kell eloszor noni, en meg tartok ott. Ami talan jarhato ut lenne: megvenni egy itteni peldanyt (most ugye pont van egy ketes allapotu SC300 elado), behozni egy JZZ30ast bontsara, ami tokeletes allapotban van, valtot blokkot atrakni, az NKH elvileg el kell fogadja, mivel ezt az autot ezzel a motorral/valtoval is szereltek. Mi a velemenyed errol?

Ha a realitas talajan akarok maradni akkor az IS200 a megfelelo es elerheto valasztas. Mar evek ota az egyik legszebb autonak tartom. A Corollatol kicsit felek, mert szerintem a valtojaval sosem lennek megelegedve es sztem ehhez a motorhoz mas futomu, fekek kellenek. Egy olyat mint a tied mar szivesen elfogadnek, de senkinek nincs elado. Szoval ha mondjuk a nem tul tavoli jovoben megvennek egy "szinte uj piros peldanyt" (ha jul tudom ismeritek a sracot aki mar egy jo ideje hirdeti :) ) akkor ugyanott tartanek, hogy meg egy vagyont ra kellene kolteni, hogy meg legyek vele elegedve :(

Lehet, hogy az lesz a vege, hogy megnezzuk mennyit bir a Yaris es lesz egy (a kategoriajaban talan egyedi :)) autom, amit soha nem adok el, mert csak bukni lehet rajta...  :hmmmm:

Bocs a kisregenyert es remelem jo helyre irtam.









Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #199 Dátum: 2010.01.10 22:48:47 »
Annyit pontosítanék, hogy az Altezzákat (IS200) 3S-GE motorral, tehát a nem turbóssal szerelték.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #200 Dátum: 2010.01.10 22:51:42 »
A soareres dolgot KMR csinálta meg.Dumálj Vele elmond mindent és ahogy hallottam meg láttam és éreztem is,mert vitt pár kört nagyon jól össze lett rakva a dolog.Amitől félsz hogy fel kell nőni a dologhoz arra pont ott vannak a nyílt napok ahol pénzért próbálgathatod magad és az autót.Ha nem vagy síkhülye akkor nem fogsz az első kanyarnál elszállni és így szép lassan megérzed az autót is hogy mikor mit lehet vele megcsinálni.Gondolkodtam én is azon hogy egy kis yaris és bele a 2zzge moci 6-o váltóval meg leültetni és kemény futóművel,de nem túl jó a hátsó futóműve annak sem.Az IS-hez meg van annyiféle versenyfutómű amilyet csak akarsz szóval értem hogy min agyalsz nagyjából.Sztem menj rá az IS-re.Én a helyedben ha olyan autót akarnék építeni ami mindenhova jó akkor egy akár kicsit sérült vagy kopottasabb járgánnyal is beérném.Ha ilyet veszel akkor arra könnyebb alkudni is mint egy meseszépre.Ráadásul a meseszépet nem lenne szívem megbontani ha minden rendben van vele.Nézd meg Misiét,Mrip-jét és mind2 tip top.Ahogy látom van 1.5MFT-ért is egy ami lehet hogy nem a legjobb,de ha máshogy akarod az autót akkor nézd meg.A legszebb 3.5MFT.Ha kipakolod a legolcsóbbat és teszel bele motort,futóművet esetleg nagyobb fékeket plusz egy fényezés akkor is 3MFT-nél tartasz és ki is tudod árulni a régi alkatrészeket is ha úgy van.Akkor viszont egy egyedi autód lesz az tuti.

Ok ,igazad van Misi,de nagyon sokan tuningnak a 3sgte-t tették bele vagy a 3sge-t kezdték el turbósítani vagy szívóként megépíteni.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #201 Dátum: 2010.01.10 23:06:59 »
.Ahogy látom van 1.5MFT-ért is egy ami lehet hogy nem a legjobb

Jah de az külföldi papíros... viszont erre lehet inkább beváltanám a yarist....! de legalább megkukkolnám!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/is/lexus_is_200-3446983

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #202 Dátum: 2010.01.10 23:16:32 »
Gondolkodtam én is azon hogy egy kis yaris és bele a 2zzge moci 6-o váltóval meg leültetni és kemény futóművel,de nem túl jó a hátsó futóműve annak sem.

Pffff..... Eloszor azt hittem csak viccelsz  :clap: Lenne mit kimagyarazni az NKH-nak....



tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #203 Dátum: 2010.01.10 23:17:12 »

HozzászólásSzerző: WRC » vas. nov. 10, 2002 11:14 pm
Sajna nem tudok németül :oops: , így elég nehéz reagálni...
Mit történik pontosan 1M-ért?

WRC
    Dumazsák
    Dumazsák
    
    Hozzászólások: 5342
    Csatlakozott: vas. júl. 14, 2002 6:27 pm
    Tartózkodási hely: Budapest

Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: ronin » vas. nov. 10, 2002 11:32 pm
Nem tudok en sem nemetul, viszont azt gondolom, hogy inkabb vegyel egy turbot, erositsd meg a hengert, dugot, hajtokart es maris jobb a geped. :mrgreen:

Szerintem az egymiller sok, kulonosen, hogy egy kompresszort kapsz erte, ami elvileg a turbo alsobb kollegaja, de ez inkabb szubjektiv velemeny es sok vitara adhat okot. :roll:

Osszefoglalva, inkabb mashogy rakjal bele 45 LE-t, de ha mar feltolto akkor Turbo. ;)

Ronin

Avatar
ronin
    Dumazsák
    
    Hozzászólások: 9473
    Csatlakozott: szer. szept. 18, 2002 7:27 pm
    Tartózkodási hely: Tampa, FL
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.10 23:20:53 írta tutinet »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #204 Dátum: 2010.01.10 23:24:18 »
Gondolkodtam én is azon hogy egy kis yaris és bele a 2zzge moci 6-o váltóval meg leültetni és kemény futóművel,de nem túl jó a hátsó futóműve annak sem.

Pffff..... Eloszor azt hittem csak viccelsz  :clap: Lenne mit kimagyarazni az NKH-nak....




Pedig ilyen is van fent a youtube-on:-)

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #205 Dátum: 2010.01.10 23:30:16 »
]Re: legacy tuning

HozzászólásSzerző: graffity » szer. dec. 02, 2009 1:25 pm
Utána néztem carstylingot olvasgattam meg egy csomo forumot is és olvastam olyat is akik nagyon ellenzik az utólagso turbósítást és olyat is akik szerint nem nagy művelet. egy bizonyos cég ami foglalkozik turbósítással a következőket irgya egy kisebb túrbósító szettről ami nekem bőven megfelelne.

Evvel a szettel az alap nem túrbós motorokat lehet átalakítani túrbossá. A szett kisebb átalakításra alkalmas mellyel autóját turbósíthatja. Mivel gyári alkatrészek nincsenek cserélve a motorban, ezért egy kisnyomású turbó van a szettben mely nem tesz kárt a motorjában. A többlet üzemanyagért, a kifelyezetten erre a célra kifejlesztett LCBOOST elektronikánk felel. Ahhoz, hogy mégse szegényedjen el a keverék egy AFR m?szert is adunk hozzá, mellyel a benzin/leveg? keveréket figyelheti. Ennek a használatával is csökken annak a lehet?sége, hogy még véletlenül se mennyen tönkre a motorja

A szett tartalma:

-Alacsony nyomású turbó 0.2-0.25bar
-Küls? westegate szelep, 38mm-es
-Wastegate gázelereszt? cs? 38mm-es saválló
-Intercooler 460x160x90mm
-60mm-es alumínium csövek
-Szilikon könyökök
-Egyedi leöml? gyártása a turbónak
-Egyedi kipufogó talp a turbóról a kipufogócs?re
-Lefújó szelep
-LcBoost stage 1-es elektronikus beavatkozó egység (üzemanyag szabályzásra)
-AFR mér? m?szer (keverési arány)

Várható teljesítménynövekedés: +30%

Ára: 385.000 Ft (Az ár változhat a hengerek számától. Az ár egy 4 hengeres motorra van megadva)

Igen ám a plusz áfával ez durván egy százassal drágábbá lesz. és akkor nem számoltam az egyéb költségeket amik adódnak közben, és a többlet teljesítménnyel elöbb utóbb erősebb fékeket cserélni kell erősebbre, a váltóval kuplungal és egyébb erőátviteli dolgokkal baj lehet. ültetésről toronymerevítökröl lengés csillapításról felfüggesztésről gátlókról kipufogórl légszűrőről stb stb sorolhatnám ameddig csak lehet nem is beszéltem. Tehát igaz hogy egyedi kocsi lesz belölle mert nem sok 2.2 es lega turbó de kitudja mennyiből és mikorra. marad az a verzió hogy ha lesz lóvé beruházok egy régi wrx sti re vagy külföldröl egy legacy gt-re. haha... :S:S
SUBARU 4 EVER!!!!

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #206 Dátum: 2010.01.10 23:45:18 »
kis yaris és bele a 2zzge moci 6-o váltóval meg leültetni és kemény futóművel,de nem túl jó a hátsó futóműve annak sem.Az IS-hez meg van annyiféle versenyfutómű amilyet csak akarsz szóval értem hogy min agyalsz nagyjából.Sztem menj rá az IS-re.Én a helyedben ha olyan autót akarnék építeni ami mindenhova jó akkor egy akár kicsit sérült vagy kopottasabb járgánnyal is beérném.Ha ilyet veszel akkor arra könnyebb alkudni is mint egy meseszépre.Ráadásul a meseszépet nem lenne szívem megbontani ha minden rendben van vele.Nézd meg Misiét,Mrip-jét és mind2 tip top.Ahogy látom van 1.5MFT-ért is egy ami lehet hogy nem a legjobb,de ha máshogy akarod az autót akkor nézd meg.A legszebb 3.5MFT.Ha kipakolod a legolcsóbbat és teszel bele motort,futóművet esetleg nagyobb fékeket plusz egy fényezés akkor is 3MFT-nél tartasz és ki is tudod árulni a régi alkatrészeket is ha úgy van.Akkor viszont egy egyedi autód lesz az tuti.

Ok ,igazad van Misi,de nagyon sokan tuningnak a 3sgte-t tették bele vagy a 3sge-t kezdték el turbósítani vagy szívóként megépíteni.

Én inkább megnézném ezt az IS helyett :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_wrx-3116353

Ez nincs 3 millió és nem kell szarozni vele ott a lőerő, a kényelem, meg a nagy tér. Melyik IS tudja ezt ennyiért ?????

Ez 3.2 millió, de megkímélt, tuningmentes :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_wrx-3481688
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.10 23:47:43 írta tutinet »

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #207 Dátum: 2010.01.10 23:50:21 »
kis yaris és bele a 2zzge moci 6-o váltóval meg leültetni és kemény futóművel,de nem túl jó a hátsó futóműve annak sem.Az IS-hez meg van annyiféle versenyfutómű amilyet csak akarsz szóval értem hogy min agyalsz nagyjából.Sztem menj rá az IS-re.Én a helyedben ha olyan autót akarnék építeni ami mindenhova jó akkor egy akár kicsit sérült vagy kopottasabb járgánnyal is beérném.Ha ilyet veszel akkor arra könnyebb alkudni is mint egy meseszépre.Ráadásul a meseszépet nem lenne szívem megbontani ha minden rendben van vele.Nézd meg Misiét,Mrip-jét és mind2 tip top.Ahogy látom van 1.5MFT-ért is egy ami lehet hogy nem a legjobb,de ha máshogy akarod az autót akkor nézd meg.A legszebb 3.5MFT.Ha kipakolod a legolcsóbbat és teszel bele motort,futóművet esetleg nagyobb fékeket plusz egy fényezés akkor is 3MFT-nél tartasz és ki is tudod árulni a régi alkatrészeket is ha úgy van.Akkor viszont egy egyedi autód lesz az tuti.

Ok ,igazad van Misi,de nagyon sokan tuningnak a 3sgte-t tették bele vagy a 3sge-t kezdték el turbósítani vagy szívóként megépíteni.

Én inkább megnézném ezt az IS helyett :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_wrx-3116353

Ez nincs 3 millió és nem kell szarozni vele ott a lőerő, a kényelem, meg a nagy tér. Melyik IS tudja ezt ennyiért ?????

Azert ez kicsit maskepp nez ki mint az IS. Szamomra az IS az etalon. ;) Es az meg nem esik bele a luxusado kategoriaba. Ez mar igen...

Maradnek Toyotanal, ha lehet... :)

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #208 Dátum: 2010.01.10 23:50:57 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_wrx-3116353
2milla+  A regisztrációs adó
             arányosított összege
              kerekítve
             700057HUF

http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_wrx-3481688

akkor viszont már bőven inkább ez...



Nade ezek nem toyoták kéremszépen:)

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #209 Dátum: 2010.01.11 00:02:46 »

Nade ezek nem toyoták kéremszépen:)

De japán harcosok ők is. Meg úgy tudom, vannak köztünk is Subarusok. :cool2: