fityo:
Köszi a képeket!
Most már kezdem érteni, amit múltkor mondott b.c.
A szívósoron külön-külön megy az anyag a két szívószelepre, de az egyik fojtott, lassabb az áramlás, így forgásba jön a gáz a hengerben, jobban keveredik, könnyebben gyújtja a gyertya a szegényebb keveréket. Na nekem ez nincs benne.
Mindenesetre jól kipucolnám. Nekem úgy tűnik, viszi vissza a kartergáz az olajat a szívósorra, és ha rövidtávon használod, hígítja a benzin, azért tűnik úgy, hogy nem fogy az olaj. Persze ez nem biztos, de olajos a szívórész, és annak valahonnan hiányoznia kellene
Az injektornál nem értem, mi szakadt el, de ott van 3 gumi. A felső O-gyűrű és az alsó alátét tömít. A középső a rezgéscsillapító. Nálam legalábbis. Szerintem mindegyiknek épnek kellene lennie, márkaszervizben átlagban 1000Ft/db az áruk, nem olcsó, de ha az injektornak baja lesz, vagy kigyullad a motor, az drágább...