Bizony, a sima Carinánál lehet tekerni min. 3,5 fordulatot kopptól-koppig! Ha a GTi-nál más a kormánymű, akkor szereznem kell egy olyat!
Lehet az is a Celicáéval egyezik meg? :hmmmm:Igen, az Opel Astra F kerekét nagyobb szögben ki lehetett tekerni, mondjuk zabálta is a külső féltengelycsuklókat a Carinához képest.
Kamikaze, van egy egyszerű megoldás erre: kézifékkel lehet csökkenteni a fordulókör sugarát! [rohog]Kézifék! :DAkkor az olajlámpa azért nem villan fel... (még jó!)
Ma olvastam a becsületesnepper beszámolóját a Totalcar pályanapról, neki is ellöttyen a benya, még jobban mint nekem...
http://totalcar.hu/palyanap/2013/06/29/elhagytam_a_kerekemet/
Az F Astra 2.5 fordulat jobbra-balra, friss a légzsák élmény.
Szerintem a féltengely csukló akkor fogy, ha alátekerve rúgja el neki a jóember, illetve nincs orvosolva a kiszakadt porvédő harang...
A kézifékes módszert csak télen alkalmazom
.
---
Sajnos a hátsó légtelenítő beletört...
...
fityo!
Gratulálok a Carina karbantartáshoz! Örülök, hogy mindenki ennyit foglalkozik a szeretett Carinájával!
Pedig mennyivel egyszerűbb lett volna az előző tulajoknak időről-időre apránként meglépni ezeket nem?
Nem lenne ennyi munka, csak az élvezet
A légtelenítőket érdemes kivenni ha használt letakaritani a rozsdát, és zsirral bekenni a menetet, + PORVÉDŐ SAPKÁT NEM LEHAGYNI!
A kilógó, "megmaradt" menetrészt meg lefújni festékkel, alvázvédővel vékonyan, így nem fog berohadni!
Én kivettem mindet már, még a kuplung munkahengerét is!
Ha meg már belerohadt, be kell áztatni a légtelenítőt rozsdamaróval, belefújva a "lyukba" is, és ha igy sem indul, akkor ésszel lehet ezt használni:
Fékcsövek bontásánál is jó segédlet!
---
Üdv fityo!
Az első képen igen sokat gondolkoztam, még jó, hogy írtad a tank tisztítást, mert még mindig gondolkoznék...
Nekem még érintetlen az a terület, nem tudom hogyan nézhet ki 20 év után...
Gratulálok, elég szépen szétkapod a gépet, meg felújítod!
FUBA!
Ha mindig ugyanott, megbizható helyen tankol az ember, szerintem ez elkerülhető, felesleges a tank takaritása
.
---
Üdv mindenkinek!
Megtaláltam a biztosíték kivagdalás okozóját!
A motor hátsó oldalán futó kàbelkötegből lógott egy vezetêk amely néha letestelt, nem hiányzik sehonnan.
Csak ott van, hogy legyen. Le lett szigetelve és azøta megszünt a jelensêg!
Vééégreeee
!!!
Örülök, hogy megszűnt a hiba!! Ki vette észre? Ezekszerint az a köteg is lett mókolva, hogyan dörzsölödhetett ki a szigetelés??