Üdv!
Na megvolt a műszaki.
Egyik szemem sír, a másik nevet:
1. A motor, ha kicsit lassan is, de hozta a megfelelő eredményeket. Mondtam a srácnak, hogy még nincs 2000 km a gyűrűkben, és ennyit pucolódott a katalizátor. Kicsit pörgette, így melegítette, aztán megadta magát, és hozott mindent hála Istennek. Csatolom ezt a részt képben. Elvileg jobbnak kell idővel lennie, ahogy egyre jobban tisztul a katalizátor, de már így sem olyan rossz!
2. A bal első lengéscsillapító 2 (két) %-os. A jobb még ötven fölött van. Ugyanaz a márka, SCT. Szerintem ez ebben a műfajban elég gyenge minőség lehet, pedig ugye úgy hirdette az előző tulaj, hogy a legjobb alkatrészeket építették be blabla. Ráadásul semmit nem vettem észre, szerintem most nemrég mehetett tönkre, hetek óta állt a gép, és befelé menet sem tűnt fel semmi szokatlan
Nem is értem
Na mindegy, megoldotta, hogy átmenjen.
Szóval ez van. Most nem is megyek vele, ha nem életről van szó. Az első stabilizátor karokat és szilenteket is cserélni kell.
Megnéztem az árakat. Volna pár kérdésem, ha tudtok segíteni:
AA. Gázos, vagy olajos lengéscsillapító a jobb/megbízhatóbb? Monroe-ban volna kétcsöves olajos például.
A. Kayaba gázos lengéscsillapítók jók? Peti nálad nem ilyen van?
B. Mindkét oldalt kell cserélni, vagy most elég a balt?
C. Valaki cserélt már ilyet? Mire kell figyelni? Persze átnézem a doksikat, amik vannak nekem, de érdekelne tapasztalat, pl. vegyek-e rugóösszehúzót, milyet?
D. Porvédőt-ütközőt jó ilyenkor venni, vagy adják a lengéscsillapítóhoz?
A kedvezményes árak egyébként (ha valakit érdekel...):
Stab. rúd szilent (pár) FL 1533Ft
Stab. kar jobb és bal FL 2681Ft/db
Lengéscsillapító Kayaba 17359Ft/db
Porvédő-ütköző Sachs (pár) 5854Ft/db
Toronycsapágy meg remélem nem kell...egy élmény lesz ebben az időben szerelni
[a csatolmányt egy admin törölte]