Sziasztok!
A hétvégén motort cseréltünk a gépemben. Kisebb komplikációkkal, de sikerült az angol autóba egy japán donor motorját átpakolni. Ha esetleg valakit érdekel, mire kell készülni hasonló esetben, keressen meg nyugodtan... Lebeszélem róla
Az egyik probléma, amit még nem sikerült megoldanom, hogy elkezdett irtózatos hangot adni a szervó és habzik benne az olaj, pedig eddig soha nem volt semmi problémám vele. Lecseréltük benne az olajat, de ugyanaz. Nem tudom mi baja és úgy gondolom, a motorcseréhez nem kellene, hogy köze legyen. Van esetleg tippetek, vagy inkább tegyem át a donorét?
A másik, hogyan tudom kimérni a lambda szondát, hogy jó-e? Két szürke, egy fekete és egy fehér kábel van rajta, melyik micsoda?
Valami univerzálisat lehet tenni bele, vagy nincs értelme?
A harmadik a gyújtáselosztó hall szenzora. Le van törve az elosztóról a fekete csatlakozó, amiben három saru van. Sajnos kicsúsztak a vezetékek és valószínűleg sikerült is összecserélni őket. Nem tudná valaki megmondani, gyárilag hogy milyen sorrendben vannak? A + jelhez a piros vezetéket, a 0-hoz a zöldet, a - hoz a feketét raktam jelenleg. Esetleg mérhető valahogy, hogy jól működik-e?