Sziasztok!
A hétvégén motort cseréltünk a gépemben. Kisebb komplikációkkal, de sikerült az angol autóba egy japán donor motorját átpakolni. Ha esetleg valakit érdekel, mire kell készülni hasonló esetben, keressen meg nyugodtan... Lebeszélem róla
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Az egyik probléma, amit még nem sikerült megoldanom, hogy elkezdett irtózatos hangot adni a szervó és habzik benne az olaj, pedig eddig soha nem volt semmi problémám vele. Lecseréltük benne az olajat, de ugyanaz. Nem tudom mi baja és úgy gondolom, a motorcseréhez nem kellene, hogy köze legyen. Van esetleg tippetek, vagy inkább tegyem át a donorét?
A másik, hogyan tudom kimérni a lambda szondát, hogy jó-e? Két szürke, egy fekete és egy fehér kábel van rajta, melyik micsoda?
Valami univerzálisat lehet tenni bele, vagy nincs értelme?
A harmadik a gyújtáselosztó hall szenzora. Le van törve az elosztóról a fekete csatlakozó, amiben három saru van. Sajnos kicsúsztak a vezetékek és valószínűleg sikerült is összecserélni őket. Nem tudná valaki megmondani, gyárilag hogy milyen sorrendben vannak? A + jelhez a piros vezetéket, a 0-hoz a zöldet, a - hoz a feketét raktam jelenleg. Esetleg mérhető valahogy, hogy jól működik-e?