Ákos, nem gondoltam, és nem is mondtam, hogy
tartósan. Nekem úgy tűnt, hogy nincs olyan alkalom, ahol
egyáltalán 6 l alá menne Peti fogyasztása: ha nem ez volt a lényeg, akkor félreértettem. Ahogy írtam, legutóbb 5,23l-re jöttem ki döntően országúti módban hála Istennek, és bár eddig is tojással nyomtam a gázt, 6,7 körül volt a legalacsonyabb értékem, tehát belejátszott az előgyújtás szvsz. Azért valószínűleg picit a motorolaj is belejátszott. Palaczk mester pedig még 5 alá is vitte, igaz, hogy tartósan 5-ben 70 körüli sebességgel. Tehát bizonyos körülmények mellett nyugodtan le lehet menni 6l alá, ezt tapasztaltam már, 5l alá még nem tapasztaltam, de nem zárom ki. Nyilván nem 100LE ilyenkor a motor teljesítménye, mert az olyan 6000-es fordulatnál lehet, és akkor már nem 6, és nem is 8 a fogyasztása a gépnek...
Egyébként nem értem (nem neked szól ez Ákos
), nekem lassan olyan érzésem van, hogy szinte hülyeség, meg hogy jövök ahhoz, hogy állítok az előgyújtáson. Nekem sokkal jobb lett tőle a motor, és ha egyes szerelők nem tudták eddig rajta normálisan beállítani, nem tehetek róla. Azért írtam le, hogy segítsek, akinek szükséges ez szintén. De az akkori hozzászólásnál leírtam, hogy milyen esetekre írja ezt a könyv. Akinek közel sem ilyen, meg ódzkodik tőle, az
ne álljon neki! Aki meg nekiáll, annak sok sikert hozzá! Sajnálom Peti, hogy neked nem ilyen
Yarisról meg lövésem sincs, lehet-e vagy sem, a könyv Carina 4A-FE-hez való részéről beszéltem.
De pofás az új gumi, mibe volt? Nem néznél rá az MSN-edre?