Attól függetlenül, hogy ki mihez ért jobban (mert nem erről szól a dolog): olvastad a linkeket, amiket betettem? Ha igen, akkor nem értem, hogy miért ragozod még tovább. De akkor írj már a Mobil német részlegének, hogy nyugodtan rátehetik az olajukra, hogy "voll synthetisch" ... Mert Barna jobban ért hozzá, mint ők, és ő megmondta, hogy az és kész
Én ezt találtam, elnézést a gyenge fordításért. forrás:
http://www.machinerylubrication.com/Read/167/synthetic-gear-oilSzintetikus olajok jobb öregedés és a magas hőmérséklet és hosszabb élettartam, mint ásványi olajok. Attól függően, hogy az alapolaj (SHC vagy PAG), az olajcsere is háromszor-ötször hosszabb ideig ugyanazon a működési hőmérséklet.
Hozzávetőleges olajcsere a hajtóműolajok üzemi hőmérséklete 176 ° F (80 ° C):
Ásványi olaj: 5000 üzemóra
SHC olaj: 15.000 üzemóra (kiterjesztés faktor 3)
PAG olaj: 25.000 üzemóra (kiterjesztés tényező 5)
Szintetikus olajok alacsonyabb súrlódási tényező, mint ásványi olajok a sebességváltó és a kedvezőbb viszkozitás-hőmérséklet viszony. Ez általában lehetővé teszi a használatát szintetikus alacsonyabb viszkozitású minőségek és lehetőséget ad a csökkentett olaj hőmérséklete működés közben. Ilyen esetekben az élettartam meghosszabbításáról tényezők olajcsere szintetikus olajok hosszabb, mint a fenti értékek, amelyek utalnak az azonos olaj hőmérséklete. Az alábbi összehasonlító vizsgálati eredmények illusztrálja ezt az előnyt. Három kenőanyagok teszteltek egy splash kenni csigakerék próbapadon.
A vizsgálati jegyzőkönyvek mutatják a következő olajteknő hőmérséklet után 300 üzemóra:
Ásványi olaj: 230 ° F (110 ° C)
SHC: 194 ° F (90 ° C)
PAG: 167 ° F (75 ° C)
Az élet meghosszabbítása tényezők szintetikus olaj, mint az ásványi olaj a következők:
Ásványolaj = 1
SHC = 9,5-szer hosszabb
PAG = 31-szer hosszabb