Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5008549 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

TZoli

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3675 Dátum: 2010.12.21 23:40:33 »
Ma szokás szerint Skoda Octavia II 1.9 TDI-t csináltam, 150km/h körül fékezésre erősen berázta az autót, még 120-nál egy picit lehetett érezni, de ezalatt tökéletes volt. A fékpedál se pulzált egyáltalán, nagy tempónál sem. Mivel komplett első féket (tárcsa+betét) nem olyan régen cseréltem ezen, most ezért újakat kapott hátra is.
VW csoporthoz jól bevált Zimmermann tárcsa+Remsa fékbetét.
http://imagerz.com/QFdDXF0DVwU
http://imagerz.com/QFdDXF0DVwI
http://imagerz.com/QFdDXF0DVwM
Ez frankó is lett, megszűnt a berázás.

Volt még egy otthoni jól sikerült olajcsere helyrerakása, önjelölt szerelő olajszűrőcseréje:
http://imagerz.com/QFdDXF0DVlY
Csak egy kicsit gyűrte maga alá a tömítőgyűrűt, el is folyatott 1.5 liter olajat a Matiz :)

Na meg ez a pár nap hideg nem kevés autó akkumulátorát nyírta ki, és hívnak hogy menjek mert nem indul fel kell tölteni. Nem feltölteni kell hanem kidobni, ami egyik reggelre lemerül az le fog a másikra is, két ünnep között meg senkinek nem jön jól ha nem indul a gép,  akksit csak cserélek nem töltögetek.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #3676 Dátum: 2010.12.22 07:18:37 »
Zimmermann? Na, ez újdonság volt nekem  :)

Akksi töltés vagy csere: na igen, mondjuk nem mindegy hogy hány éves... Nálam mikor a Camrynek túl nagy volt a nyugalmi áramfelvétele, akkor elég sokszor lemerítette (néha 2-3 nap állás alatt is), az akkor még alig egy éves, "gyári" (Optifit) akksit... Azt akkor mondjuk nyilván inkább tölteni volt érdemes. Időközben már négy éves, és rendben működik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3677 Dátum: 2010.12.22 10:42:15 »
A Zimmermann-t ugyan en meg nem probaltam, de sok jot hallottam felole. Nem egy akkora markatinges marka, de jokat mondanak rola es arban is egeszen turhetoek. Allitolag nemet gyartmany, nem tavol-keleti.

A Remsa betetet mar probaltam, hat mit mondjak? Nekem nem jott be, nem birta a hoterhelest es hamar elment a fekhatas. Kopni kozepesen kopott. Van nala jobb is szerintem hasonlo arban.

TZoli

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3678 Dátum: 2010.12.22 13:01:44 »
Zimmermann az ATE minőség, árban is ugyanott van, csak most ATE nem volt elérhető a kocsit meg át kellett adni aznap.

Remsa betét német autókba kiváló az összes nagy teljesítményű PDTDI-be ezt teszem és tegnap keményen meggyilkoltam az M2-n az autót 150-160-ról kemény fékezés többször egész 40-50-ig és elöl is ugyanez a szett van benne, nincs vele probléma, igaz ezeken elöl nagy tárcsa van ami nyilván kevesebb hőt termel. Kb. 40db VW csoport autóba csak Remsa betétet teszek, soha nem volt vele probléma, panasz.
Viszont a japán autók nem szeretik, E12-be és 2003 utáni Civicekbe nyikorog.

Palaczknak!

Persze 1 éves aksit nem dobok ki ,de volt már rá példa hogy ki kellett, de 5-6 évessel nem foglalkozok.



« Utoljára szerkesztve: 2010.12.22 13:04:39 írta TZoli »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3679 Dátum: 2010.12.22 13:15:28 »
Én is a 6 éves gyári akkasit szó nélkül dobtam ki a kocsiból, mert tavasszal a műszakinál rámértek és közölték, hogy akármikor meghalhat. A fene se kínlódik hajnali 6-kor azzal, hogy nem indul minusz 10 fokban a diesel.  Pedig egyetlen köhhintést se tett, simán indított, de jobb a béke, mondjuk az is igaz, hogy valamikor ősszel vettem bele akksit a nyarat simán kiszolgálta még.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #3680 Dátum: 2010.12.22 14:01:35 »
Persze 1 éves aksit nem dobok ki ,de volt már rá példa hogy ki kellett, de 5-6 évessel nem foglalkozok.
Nyilván, ez egyértelmű  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #3681 Dátum: 2010.12.22 14:02:36 »
Remsa betét német autókba kiváló (...) Viszont a japán autók nem szeretik...
Erre mi lehet a magyarázat  :hmmmm: ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

TZoli

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3682 Dátum: 2010.12.22 14:19:50 »
Remsa betét német autókba kiváló (...) Viszont a japán autók nem szeretik...
Erre mi lehet a magyarázat  :hmmmm: ?

Gyári tárcsa anyaga lehet a magyarázat szerintem, valamiért nem szeretik egymást
Most ATE, Ferodo, Remsa betéteket használok csak, elég régóta (kivéve a Ferodot, az nem olyan rég óta van piacon nagy típuslefedettséggel!), ezek jópár éve beváltak nem is változtatok rajtuk.
Tárcsában meg AP (Brembo tárcsa van a dobozban), és ATE meg ez a Zimmermann ha az előző nem elérhető.
Ilyen fiatalabb autókba nem szabad gagyit tenni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.22 14:21:50 írta TZoli »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #3683 Dátum: 2010.12.22 14:59:45 »
Lekopogom: a Textar betétek az Avensisben jól muzsikálnak. Vagyis pont hogy nem  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3684 Dátum: 2010.12.22 16:38:41 »
Lekopogom: a Textar betétek az Avensisben jól muzsikálnak. Vagyis pont hogy nem  :)

Szemely szerint nagyon nem vagyok megelegedve veluk. Elotte az 5 eves gyari betet volt. Eg es fold koztuk a kulonbseg. Enyem hatramenteben fekezeskor nagyon csunyan "muzsikal"  :ph34r:. Fekhatas szinte nulla. Lehet, hogy csak en vagyok ilyen velemennyel roluk, de sztem kukaba valok es hamarosan oda is kerulnek... (szeptemberben lettek berakva)  :no:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3685 Dátum: 2010.12.22 17:05:21 »
Szerintem Te uveg kemenyre melegitetted, azt azert nem fog a betet semmit sem mar. Az en Japanparts-ommal is ez tortent...

A megoldas: felcsiszolasa a koporesznek vagy csere.

Akkor januarban ugye indul az EBC project?

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3686 Dátum: 2010.12.22 17:30:18 »
Kezetektol fogva ilyen, nem kellett azt melegiteni...

EBC projekt lehet, hogy csuszik januar vegere, mert en is elcsabultam es vettem meg 1 garnitura felnit  :flowers:.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Egyéb autók
« Válasz #3687 Dátum: 2010.12.22 19:37:00 »
TZoli!
Egy kérdésem lenne, miután látom más tipusu autokat is ismersz:
Van egy Honda Jazz 1,2 Cool 2004/12-es és nem tudom jó környezetvédelmi cimkét kaptunk? :hmmmm:
A forgalmiben az áll: V.9 : 09 A zöldkártyán pedig 51 volt. ami szab. katalizátorosat jelent, nem?
Piros cimkét kapott :D

TZoli

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3688 Dátum: 2010.12.22 20:38:11 »
Mikor kapott piros címkét?  Azért kérdezem mert olyan már nincs is, (legalábbis én nem láttam ezer éve olyat főleg ilyen autón), régebben létezett és a 2. környezetvédelmi besorolásba tartozó autók kapták
Zöldet kellett volna kapnia

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Egyéb autók
« Válasz #3689 Dátum: 2010.12.22 20:41:25 »
Mikor kapott piros címkét?  Azért kérdezem mert olyan már nincs is, (legalábbis én nem láttam ezer éve olyat főleg ilyen autón), régebben létezett és a 2. környezetvédelmi besorolásba tartozó autók kapták
Bocs! A feleségem mondta(talán a régi müszakis volt piros), most megnéztem zöld, ugyhogy megnyugodtam, ::)