Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6026186 alkalommal)

0 Felhasználó és 24 vendég van a témában

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23010 Dátum: 2012.12.30 23:26:02 »
Ahogy így hirtelen rágugliztam, két Toyota típusnál (Avalon, Highlander) is a főtengely állásszög szenzoráról írnak. Ha optokapus, akkor lehet csak elkoszolódott. Illetve a vezérműszíj átugrásáról.
Szóval szerintem vezérmű környékén van a gond. Azt meg nem árt megnézetni... :yes:

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23011 Dátum: 2012.12.30 23:39:14 »
Sziasztok!
2004-es 1.4 benzines Corollám van, és néha világít a Check lámpa, ODB-vel tudtam, hogy P1351 hiba kódja van. És utána néztem a interneten, kiírták, hogy valami:  CMP sensor hiba.....szerintetek ez a hiba súlyos hiba lenne? Nem mindig világít ez a check lámpa, de amikor megyek vele sokat akkor megjelenik és nagyon idegesítő.
Köszönöm.

P1351 Variable Valve Timing / CMP Sensor Range / Performance

(Camshaft position = CMP)

Szelepvezérlési gond / Főtengely jeladó gond.
Irány a márkaszerviz és dugják rá gépet!
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23012 Dátum: 2012.12.31 00:13:30 »
Nem inkabb vezermutengelyt akartal irni? Crankshaft vs Camshaft

Amugy az ujabb szeriaknal mar nincs ez a hibakod. Osszevontalk a vvti vezerlo nyugjeivel. Ergo arra is nezzetek ra ( vvti vezerlo a szivo vezermutengely vegen es a vvti vezerlo olajnyomasaert felelos ocv a hengerfejben ( szembol nezve bal oldalt)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23013 Dátum: 2012.12.31 00:47:56 »
Nem inkabb vezermutengelyt akartal irni? Crankshaft vs Camshaft

Amugy az ujabb szeriaknal mar nincs ez a hibakod. Osszevontalk a vvti vezerlo nyugjeivel. Ergo arra is nezzetek ra ( vvti vezerlo a szivo vezermutengely vegen es a vvti vezerlo olajnyomasaert felelos ocv a hengerfejben ( szembol nezve bal oldalt)

Igazad van...kicsit fáradt vagyok... :flowers:

E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

bocorolla

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23014 Dátum: 2012.12.31 12:19:07 »
 Köszönöm szépen a válaszokat, az enyemnek a motorkódja 4ZZ és 71 kw-tos. Egyébként P1351 hiba, nagyon súlyos? és jávítási költség is gázos lenne? köszönöm.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23015 Dátum: 2012.12.31 12:26:20 »
Akkor az olyan,m itt sokunké. 1,4vvti.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23016 Dátum: 2012.12.31 20:06:52 »
Valóban. A Lincos kódolvasója gyártóspecifikus kódként ezt adja rá: vízhőmérséklet érzékelő / vezérműtengely helyzetérzékelő áramkör tartomány    :?:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23017 Dátum: 2012.12.31 21:08:59 »
Köszönöm szépen a válaszokat, az enyemnek a motorkódja 4ZZ és 71 kw-tos. Egyébként P1351 hiba, nagyon súlyos? és jávítási költség is gázos lenne? köszönöm.

Mindenkepp nezesd meg Toyotas szerelovel, aki ismeri a tipust. A VVTi ocv szelep mellett van meg egy kis femhalos szuro is a hengerfejben, azt is pucoljatok ki.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

bocorolla

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23018 Dátum: 2012.12.31 22:06:34 »
Köszönöm. Esetleg ismersz valakit, aki ezzel foglalkozik Bp-en? Egyébbként B.U.É.K.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23019 Dátum: 2013.01.03 10:34:29 »
Mindenkepp nezesd meg Toyotas szerelovel, aki ismeri a tipust. A VVTi ocv szelep mellett van meg egy kis femhalos szuro is a hengerfejben, azt is pucoljatok ki.

Szervusz mozso!

Tegnap - hallgatva a fenti tanácsodra - kipucoltam az OCV-t és PCV-t,+ a kis fémhálós szűrőt is. A legtöbb időt a szűrő kibányászása vette el. Nem is sikerült addig, amíg nem csináltam hozzá célszerszámot. Kiszerelést követően szemrevételezés, mechanikus tisztítás (tiszta gépronggyal áttörlés), oldószeres tisztítás (benzinfürdő az O-gyűrűt kivéve), alapos szárítást követően motorolaj fürdő (kivéve a PCV-t ,mert az úgyis megkapja, majd összeszerelés. Tíz évenként 1x szerintem belefér. Az egész művelet -az ötletszerzéstől a befejezésig kb 4 egész és 2/5 órát vett igénybe, amiben még kb 3/5 óra net böngészés is volt, a témával kapcsolatban(elsőre sosem árt egy kis vizuális oktatás). Köszi még egyszer az ötletért. ;) ;)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23020 Dátum: 2013.01.03 19:55:56 »
Remek, olajfolyasokat figyeld mert elvileg kotelezo az uj O gyuru megbontas eseten.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23021 Dátum: 2013.01.03 19:59:39 »
Holnap megnézem,h hogy is kell kitakaritani?
Van vmi ajánlott szakirodalom vagy lint erről? Jutúbon nem leltem semmi konkrétat!
Amugy miért kell ezeket takarítani? Mitől koszolódik el?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23022 Dátum: 2013.01.03 20:34:57 »
ez talán hasonlit a 4zz 1.4vvti motorhoz?

2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23023 Dátum: 2013.01.03 22:09:25 »
Inkabb ez:
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=250432

Az elso resz ugyanaz a VVTi-nel is. VVTi OCV hengerfejben bal oldalt es alatt az OCV szuro. Ertelem szeruen a tobbi (VVTLi OCV es ennek szuroje a hengerfej jobb oldalan a valto felett, nem lenyeges).
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23024 Dátum: 2013.01.03 22:30:06 »
Köszi.
Megnézem majd holnap laptopon. Igy telón elég gyatra.
Mitől koszolódnak ezek el?
Illetve a kis gumigyürüt milyen cimszó alatt kell keresni,ha cserélni akarom? Köszi
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки